Dom grå och erfarna
Elliott har tröttnat på alla söta valpbilder och vill gärna visa upp sig och se andra bilder på dom illrar som börjar bli lite till åren. Som har samlat på sig visdom och erfarenhet. Dom som helt enkelt är lite mer som han=) Så visa upp din eller dina gamlingar!

Elliott är inte mer än fem så han är ju inte lastgammal även om han ser ut så ibland=)
Så söta dom e, dom ska ju inte bli "bortglömda" bara för att åldern kommer ifatt… roligt o se blider på seniorer oxå haha

Fina killen Dexter=) Det är något visst med dom äldre illrarna…
och trots att man är gammal så kan man gräva upp avlopp i smyg.. Inne badrummet var det svarta illeravtryck ÖVERALLT. Var snabb att anklaga de illrar som var i badrummet när jag kom dit- Pegasus och Skiten, men sen såg man ganska väl vem som var den skyldige när han äntligen masat sig upp från sovstunden.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Yay, en gamlingtråd! Jag är en sån som föredrar lite äldre skönheter framför valpar 
Ska se om tant Maja vill fastna på lite bilder senare.
#8 Haha, inte lätt att smyga med sina bus när man är såpass ljus 
_No way! Yes way!
#12 haha, och stinker avlopp lång väg :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Valpar är söta och charmiga men dom är inte… gamla=p
Många valpar är ju väldigt lika varandra, medans gamlingarna har ett mer individuellt utseende. Tror det är det jag gillar mest :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Sen är det uttrycket i ögonen också tror jag.. och att personligheten verkligen haft tid att mogna fram.
Åh, myspälsar! =)
Ja, man ser verkligen mer personlighet hos de äldre. Avi
Paulina

Åå massa sötingar!! Sen ja hade min farbror ted som blev 6½ så håller jag med så många i denna tråden, dom äldre herrarna är underbara!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#19 vist var väl Ted Lurventufs bror? Det betyder kusin med Dexter :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#20 Hmm nu ska vi se, de va de här med minne och släktskap. Teds föräldrar var Bill och Mathilda. Så han va inte bror med Lurvas för hans mamma va väl Wanda..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#21 okej, då har jag fått det om bakfoten ;) Lurvas mamma Wanda var ju syster med Dexters pappa Charlie, vilken pappa Lurvas hade vet jag inte men var det inte Bill så är dom ju inte släkt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#8, hahahaha vad han måtte ha luktat gott sen o helt svart om nosen o tassarna, myyyyyys (not) hahahahaha
#23 man kan inte bli arg, jag o hon jag bodde med skrattade istället gott åt hysset- det visade att det ännu var krut kvar i gubben.. Men ville inte pussa på honom på huvudet på ett par dagar… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
"24, hahaha, jag trodde det skulle bli extra gos…
#25 skulle inte tro det! :) som att köra ner huvudet i avloppet som innehåller flera generationer av håravlagringar…
Sajtvärd på Iller.ifokus
#25, hahahahaha nä fy f*****…..

Åh.. det håret drog vi upp i veckan… det var lite stopp minst sagt. Vi har ju inga duktiga avloppsrensarillrar här=p
garvar så jag inte kan skriva rätt, ovan inlägg skule vara till 26 hehe..
hmm, borde kanske starta någon form av avloppsrensarfirma med Dexter som VD….
Sajtvärd på Iller.ifokus