Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 103 ggr
elinn
0

O.T. Hur länge ska det se ut så här?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ni tro mig när jag säger att jag tog det här kortet på Elvis i fredags, 8 december.

Ser ut som en riktig höstbild fast det borde vara massor av snö runt omkring min älsklingskille.

Vad har hänt med snön?!

Madde
0

ja du ingen aning, den har nog fastnat upp i Kiruna. De hade tydligen mer snö än vanligt. Så just nu är jag lite avis på de. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Abstinens
0

Ååh, jag vill också ha snö. vi hade snö här i skövde ett litet tag (nån månad sen), det var jättemysigt, men det vart ju slask direkt..

Madde
0

Jaså har ni haft snö. Här i Lindesberg blev det aldrig någon. =( Men vi får hålla tummarna att det i alla fall blir snö till jul. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Abstinens
0

Nej, jag vet, mamma var jätteledsen när alla runtikring linde lyckades få snö :)

Faxlin
0

Jag är sååå nöjd. Ännu en vecka utan att skotta snö :-)
Min kära sambo misströstar och tycker sååå synd om sin skoter som står oanvänd. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Illern
0

o ja e såååå lycklig, inget vit kallt skräp som dimper ner från ovan. nu skulle de bara bli en 20-25 grader varmt också så hade lyckan varit fullkomlig….

Faxlin
0

#6: Instämmer helt :-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Hur kan ni säga så Förvånad

Nog för att även jag är mer sommarmänniska men lite snö till jul skulle jag ändå vilja ha. Det hör liksom till tycker jag =)

Faxlin
0

Fast vi fick ingen snö förns på julaftonskvällen förra året och då hade skiten lika gärna kunnat fortsätta vara borta.
jag vill gärna ha snö på julafton, men när man inte får det då behövs den inte alls. Detär min åsikt. det ställer bara till det. Jobbigt att skotta. Jag hatar verkligen att skotta snö :-)

Audiatur et altera pars