Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 1832 ggr
sarae
0

Colorful Storms - 11 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja… eftersom det bara är en valp som har flyttat (Razzmatazz)… så får jag passa på att lägga upp ännu en vecko tråd, så länge jag har dem kvar ;)

11 veckor är de idag, och ja… stora om vuxna illrar. Aktiviteten är högre än vad jag trodde är möjligt. De både hoppar och klättrar bättre än mina vuxna illrar, för att inte tala om att de är mer intelligenta än alla vuxna… tillsammans!
så jag är heeeelt chanslös här hemma nu :S

Dagens vikter:
Celadon Icestorm 1079 g
Cerulean Dust Devil 1053 g
Amaranth Blizzard 1142 g

Lava of Thunder 721 g
Cherry Blossom Hailstorm 761 g
Sienna Rainstorm 791 g
Alizarin Firestorm 755 g

sarae
0

Amaranth… inte ett dugg sugen på att fotas

sarae
0
sarae
0

Cherry…. orsaken till varför silvertape uppfanns

sarae
0
sarae
0
sarae
0

Och sist, Sienna… varf favorit sysselsättning är att springa rakt upp för mina ben, över ryggen och upp på min axel.

Loveferrets
0

redan 11 veckor, då blir dom snart tonåringar haha, vad tiden går.

Jättesöta e dom allihopa allihopa…..

sarae
0

Blir? de har varit tonåringar i 2 veckor…. rädda mig!! ;)

Loveferrets
0

#9, hahahaha… inte e dom trotsiga väl ?

sarae
0

#10 skoja INTE! tror inte mina nerver klarar det :S

sotlynx
0

Vaddå nerver… Magnolia är snart 16 veckor och jag låser snart in mig i garderoben med en bibel. Himmel! Suck! Stööön! GråterSkrikandes

Loveferrets
0

#11 förlåt men de lät så kul , Simon är oxå i trotsåldern o vet preciiiiiiiiiiiiis vad du menar.. du kanske behöver lite mammaledigt o få nya krafter hehehe ?

UlrikaD
0

Efter att ha haft alla hemma hos mig i förra veckan kan jag ju säga att det är liiiite skillnad att ha en trotsig, busig, högt och låg valpis hemma än 8!!!Flört

Det märkliga var att det kändes ju ruskigt tomt när de åkte hem och det "bara" var 9st. kvar.Skrattande

Loveferrets
0

#14, är glad att jag bara har en, de räcker mer än väl…Flört

sarae
0

hmmm en valp i trottsålder… 7 valpar i trottsåldern…. tough one :P

Byta?

Loveferrets
0

#16, NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hihi

sotlynx
0

Magnolia mot sju andra? Låter lockande. Vad sägs om 963g foppatoffeltuggande skitmaskin som hetsar Irma inkl katter att attackera mattes ben, armar och ansikte. Visste inte att illrar kunde hoppa 40 högt…

Aviendha
0

Men du! Det är ju inte valpar längre Förvånad Var har du gömt de små, fluffiga, snavande mysdjuren?! Hur ska jag kunna återvända till Skara nu?!

sarae
0

#18 40? jag har minst en som hoppar 120 ;) Katter har jag visserligen ingen hon kan reta.. och mina avspärrningar tål än så länge en hel del.. så langa hit :P

#19 sorry :P

UlrikaD
0

Du har väl reggat dem i Svenska Kennel Klubben?

sarae
0

#21 råder fortfarande lite oklarheter där…. vi har inte riktigt kommit fram till under vilken ras vi ska regga dem :S

sarae
0

i brist på annat att göra denna tidiga morgon, lyckades jag fånga en intet ont anande Amaranth på bild… fleeeera gånger

sarae
0
sarae
0

ok matte… jag fattar vad du sysslar med, och jag säger det bara en gång; GE DIG!!!!

UlrikaD
0

#22 Den allra nyaste rasen såklart, knappt godkänd:

Långhårig Grand Danois!!Flört