Kaos i köket

Oj vad känner ingen det där med maten överallt. man måste gräva ut maten ur skålen innan man vill äta den. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
haha underbart! klart att man blir skogstokig när man ser hur det ser ut men i nästa sekund kan man inte låta bli att skratta ;)
vilka charmtroll ;)

Jag tror inte riktigt Daisy har lärt sig det vanliga illersättet. Hon städar upp maten istället. Så fort något ligger utanför skålen ser hon till att äta upp det så det inte ligger och skräpar. Pratiskt måste jag säga! 

haha! vilka sötnosar, de ser helt sjövilda ut! ;P

Jadå =) Det var riktigt kul att försöka klämma sig ner båda två. Men efterssom timon är ganska fet så gick det ju sådär, kolla bara på första bilden, hur fettet pluffsar ut sig när han försöker ta sig över kanten :)

Men sedan så kom de ju på en bra lösning. Tyr underst. Haha! Roligt att de kan fixa maten själva!? De har väl lärt sig av husse & matte, mat + kastrull!? ;P

#8 Haha, absolut. Men hemligheten är egentligen att vi brukar göra illergryta, mohahahaha, nu vet du till vilken bra familj tyr kom :)
Nej, tänk om det vore så bra, ännu bättre om de kunde byta vattnet själva, tycker de är så äckligt när de lagt mat i vattnet så de svällt upp så där äckligt..

haha, jag har nog blivit van sedan valparna nästan har badat i uppblött foder här hemma…

visst är de duktiga de små?
vi var jättenöjda när vi kom hem en dag och det var blomjord över hela golvet i köket :) små spår som ledde in till förövarna fanns det också, och en massa jord i sängen :)
visst blir man lycklig?! :)
fast, jag tycker du har haft tur som har fått hem så duktiga små saker som faktiskt ordnar sin egen mat :)
lite avis är jag allt :)

ja jag kan ju inte skryta med att dom lagar mat presic .
Men jag kan berätta att förra året så var våran lång panna på listan nr:1 att leka med Angel drog fram den o sedan så satt en eller några i och han puta på .
Tyverr så blev det inga kort då detta hände natte tid. Ett par nätter i rad höll dom på så .
så till slut blev jag tvungen att ställa undan långpannan för grannarna börja lite smått att klaga på o ljud på nätterna.
Så nu mer är långpannan instängd i ett låst skåp så dom kan inte få fram den längre