Salsas bebisar 6½ vecka.

Har du dem lösa när du är ute?

# 4 Oj jösses den högra är ju så söt att jag bara smälter :)
Be a rainbow in someones cloud
sååååååå söööööta 
tack lillan
Mvh P & R

Vilka super sötisar =)

Åååh så fina de är allihopa!

Tack!
Ja det var allt för idag. Trodde jag skulle hinna gå ut med de andra 4, men mörka moln tornade upp sig och nu har det regnat småspik och åskan har mullrat. Hoppas på bättre väder snart så de andra 4 också kan få komma ut och sniffa i gräset :)
Äntligen har jag listat ut hur jag ska få in bilder igen, så det är bäst att passa på innan nästa bugg förstör för mig ;)
Det är nu de är som sötast helt klart!
Sara
vad fina de är! och så underbara foton när de är ute i naturen och allt =)
Sötnosar! Va e sötare än småttingar som fått upp ögonen och helt plötsligt ser heeeela världen!? =)
sagfpeoitåeryp
¨Säger Irma! Dom är helt underbara! I synnerhet min lilla mus!
Kram!
Men Lillan, man blir ju helt sjuk , fasen så härliga dom är….tror jag ska rymma iväg med pudddingarna en dag 

naaw så söta =) är alla tingade??

Åh verkligen ena sötnosar du har där =)
#22 kolla på #8 där skriver Satmara: "Liten Mimosa, som nu plötsligt inte har någon som väntar på henne." vet inte 100% vad hon menar med det men med lite tur så e där en ledig kanske?

Sötnosarna va stor dom blivit=9 Känns tomt här hemma, inga valp pip eller valpdoft =´(

Nu vill jag allt se Buster i gräset Lillan 

Nu får jag be så vansinnigt mycket om ursäkt, för att jag har fått tag i fel valp i all hast när vi skulle ut på gården. Jag har haft en stressig vecka och är utmattad. Bilderna i inlägg 11 och 12 är på Buster!!!
Tyckte väl att Nemo hade krympt ;)
Jag ska nu rätta till misstaget och skicka rätt bilder till rätt ägare.
Förlåt mig Mikaela och Peter för att jag har varit så snurrig och blandat ihop era små viltisar.
Idag tog jag ut de resterande 4 killarna. Det blåste mycket och var ganska kallt, så de var inte så tuffa därute ;) Det var ändå en trevlig upplevelse för dem hoppas jag, fast de inte var ute så länge. Helgen ska ju bli varm, så jag hoppas hinna med att ta ut dem igen.
Här kommer Mason, liten men naggande god.

så härliga Lillan, oooooooooooooooooooooo blir helt salig.

#31 Är så spänd på att få se ditt underverk =))
#32, tack de ska du få….snart hehe.
Önskar jag kunde köpa varenda valp som finns.
såååå söta de är =) Man blir helt såld.
UNderbara bilder Lillan! Dina utomhusbilder är alltid lika söta!

Håller med Sarae, helt underbara bilder!
Fem dagar kvar!!! Låååång tid! Suck.

#37 Jag vet någon som kommer och hälsar på dig när du fått din sötnos! ;)

Äsch! 5 dagar går sååå snabbt :)
Om bara 5 dagar kommer du att gå omkring och gulla med Magnolia, ligga i soffan med en varm pälsboll på ditt bröst och överösa henne med pussar på nosen. Om en vecka kommer det väl bilder på dina nypiercade läppar, svullna och med minst 35 nya hål, hi hi!
Ska tömma billybokhyllan till dig i veckan, så du kan ta den med dig på samma gång :)
#38: Snälla ta inte med dig lilla söta monstret.. hehe
#39: Jag har redan köpt fler ringar jag kan sätta i alla hål.
Bra med hyllan. Nu ska jag bara lyckas klura ut hur jag ska få Irma att inte komma upp på diskbänkarna och leva djävul. Hon ska ju helst inte lära lillfian hur man gör… Hör av mig. Ska bara ha en helvetisk måndag och tisdag på jobbet först…
Kramar på er båda!

#40, jag lovar på heders! Kram!
fins det ngra kvar?
Idag händer det!!!!! 
"43, ska du hämta valp ???? hehehe
Japp 16:30 idag så sker det :P
Ned räkning, http://wing87.no-ip.com/untilnemo/
#45, så roligt, GRATTIIIIIIIIIIIIIISSS o lycka till….
några valpar kvar? :)

Sorry! Alla har hittat sitt hem. Nästa år kommer det fler :)