Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 402 ggr
Ferret.YinniZ
0

Har någon hört något om Jessica(Gameover)

Hejsan!

har någon hört var Jessica är eller så? börjar bli lite orolig då jag inte kan få tag på henne=( vi skullle träffas någon gång den här veckan men vi har inte pratat sedan hon var online här sist…2/12:(

* Orolig*

Madde
0

nej har inte sett henne här på ett tag. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ferret.YinniZ
0

nee…lite smått orolig faktiskt:S hopaps det är okerj med henne!

Faxlin
0

Jag har heller inte sett till henne. Någon här har kanske hennes nummer och kan ringa och höra att allt är okej. tror att Roxanne har det. Fast henne har jag heller inte sett inne på ett tag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

har försökt att ringa:S…
Roxanne var inne på msn igår.. men hann inte fråga henne innan hon gick offline igen:S

ringer så ota j kan men telefonen är av:S

Nettan
0

Är jag helt ute och cyklar nu.. Skulle inte hon resa bort i decemer?

Madde
0

Har ni hört något än???

Velsan
0

jag har också försökt ringa, också lite fundersam. resan blev inte av. hon fick inte ta ledig så länge från skolan

Smex
0

kan inte någon åka hem till henne och knacka på? Det känns som att det är lite långt för mig.

Velsan
0

jag har vart där men kommer inte ihåg hur man kommer dit ::S fast hon har ju iofs bara vart borta 6 dar.

Faxlin
0

#9: Här inne känns sex dagar jättelänge. ;-)
Vi saknar henne här ju. Undrar om detta är lite av förföljelse. Men nu ser alla vikten av att berätta innan man försvinner. ;-)

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

ojsan! sorry! har varit offline några dagar:S men mjo….jag vet hur jag tar mig dit, dyker hon inte upp snart får jag ta att åka dit.  nej, resan blev inte av! men även om det hade det så tycker man att hon borde ha hört av sig? särskillt då vi skulle ha setts under veckan…
   Idag var det en vecka sedan hon var inne sist. om man är bortrest eller så så brukar det väl oftast vara i en vecka. vi får se hur det ser ut imorgon.

Man blir juh lite fundersam….

Madde
0

Hoppas allt är bra med henne.

Velsan
0

hon hade skrivit till miog på msn när jag va borta:P så hon lever:P

Smex
0

Har också pratat med henne inne på msn och hennes internet har tydlgien varit knasigt. SÅ nu kan alla pusta ut =) =P

Ferret.YinniZ
0

åhh! okej vad skönt:D
tack för att ni berättade det=)

Faxlin
0

Skönt då vet vi att hon lever och har hälsan. Huvudsaken ;-)

Audiatur et altera pars

Ferret.YinniZ
0

Precis:D