Hanuman söker ett varaktigt hem.
Hejsan alla!!
Mitt namn är Hanuman (mamma kallar mig Hannu), jag är 9 veckor + 1 dag gamal idag. Jag söker nu ett varaktigt hem då dom som bokade mig från början inte kan ta mig. Jag är pastell med haklapp (arv av pappa Miller som är tomte), jag är leksen och busig som valpar är i min ålder, men mamma har lärt mig och mina syskon av med att bitas. Jag äter både torrfoder och BARF-mat då mamma ansåg att det var något som valpar ska göra, och då pappa älskar det så var ju vi också tvungna att smaka på den han har på sin tallrik.
Ni som är intresserad av mig, kan kontakta min mamma antingen via PM här inne eller så skriver ni några rader till henne på trollvalpens@hotmail.com eller på trollvalpens@gmail.com så svarar hon så fort hon kan. Uppgifter som hon behöver ha är fullständigt för och efternam samt adress och postadress då dessa uppgigter ska upp på min stamtavla vad det lider. Mamma säger att detta kan ibland ta tid då hon först måste ha in alla namn och adresser, sen skickar hon iväg detta till Anders på STIF där alla vi valpar blir reggade. Men då Anders tar alla uppgifter i den ordning som dom kommer in i, så kan det ibland ta lite tid innan han skickar hem dom igen till mamma. Anders gör stamtvlorna så snart han har tid att gör dom då han även har ett vanligt jobb han är på.
Hanuman med skrivhjälp av mamma.

Men jisses så söt han är, och jag som är så svag för pasteller. Inte titta, inte titta, så nu har jag dregglat ner skärmen så nu ser jag inget i alla fall. Hoppas i alla fall att han hittar ett gott och varaktigt hem den lille sötisen.
Har fortsatt et ørlite håp om at gubben skal komme med klarsignal…..
Tråkigt att köparen inte kunde ta honom. fruktansvärt söt är han, Tänk om man hade haft pengar på lager
hoppas han finner ett perfekt hem
Har sendt deg pm.

Kommer bli en stor kille det där :)
Carpe Diem
Kan berätta att han har nu fått ett eget hem han med, så när är dom alla utplacerade. Fick samtal idag från #4#, så vi kom överens om att han flyttar till Norge iallafall :-)
På fotot är det Hanuman (med lite lite nagellack i baken) tillsammans med brorsan Narasimha och syrrarn Saraswati som busar lite med varandra.
Vill du att jag ska låsa tråden Ferretsgirl? Då han nu har hittat ett permanent hem. =)
Mvh Madde // Medarbetare.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jeg er som sagt da den heldige kjøper av denne lille krabaten 
Skal hente han i morgen, og gleder meg som et lite barn 
Dette var skjebnebestemt 
Må samtidig sende en stooooooooooooor takk til alle som har hjulpet meg med å komme i kontakt med Ferretgirl
Dere er fantastiske alle sammen 
Så roligt att han ska få bo i Norge, älskar när sånt här slutar bra.
o igen , ett stort grattis till dig #8
Det behöver du inte Madde, det är bara om den spårar ur, och det har den inte gjort än vad jag kan se :-)
Yes det är bara att hojta till.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tack alla som har skrivit och visat intresse av att ta honom, men som sagt så har han nu ett hem i Norge samma som sin syster Parvati och halvbror Sir Gaylord som flyttade dit i höstas/vintras

aww du har verkligen fina illrar..har du kanske någon till mig=)?