Si ikke at ildere ikke går med barn :)
inga problem där inte :)
Ojoj så söta dom var tillsammans :D!
Men Milton skulle nog inte fungera med ett barn. Han skulle bita ungen tror jag. Men vissa illrar är snälla!

Det er tilvennningssak det :)
Har kompisar som har iller och barn ihop, och det har aldrig varit några problem. Och dom har haft iller och barn ihop sedan barnen var små bebisar, det har jag bildbevis på också. Just denna familj har haft iller sedan tösen var ca 3 år, på fotot är tjejen ca 4 år och illern Cassieopea/Cassie är på fotot ca 1-1½ år gammal (en valp från min allra första kull som föddes 02).

Jättekul och se kort på barn och illrar ihop. =) Själv hade jag min första iller när jag var 6 år och uppåt och han bet mig ALDRIG. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, det kan være..
Jeg mener at alle dyr kan gå sammen med barn så lenge de får tid til å venne seg til det :)
Kjempefine bilder forresten :)
Ja, stitch kan jag släppa med en hel dagisklass, och han skulle aldrig bita någon. Han älskar barn, å vuxna..å gamla…suck..han älskar allt som går på 2 ben helt enkelt…. men det är skönt att veta att man kan lita på honom till 100%…däremot så leder detta till att han konstant är kidnappnings hotad, och tyvärr så tror alla som träffar honom att alla illrar är likadana å inte kräver nått jobb, och får för sig att köpa iller till sin 3-åring i julklapp…mindre lyckat om man inte vet nått om iller…