Träff av iller för allergi kontroll
Hejsan.
Jag och min flickvän skulle väldigt gärna vilja träffa en eller flera illrar vid ett par tillfällen för att se om vi är allergiska.
Vi finns i Karlskoga över sommaren medan vi studerar i Trollhättan så där finns vi övriga delen av året med undantag för vissa helger och liknande.
Illerägare hör av er så kan vi träffas och disskutera samt gnugga illern mot näsan
!
Ha det gött!

Har ni andra pälsdjursallergier eller vill ni bara vara på den säkra sidan?
jag finns i skara med ehh.. hmm… 17 illrar förtillfället, varav 2 brunstiga hanar och 8 valpar…. är dessutom allergiker själv ;)
#2, OT OT OT…. har du 17 st ???????? hahahahhaa
#3 yes ;) iaf just nu i och med mina 8 valpar… och 9 vuxna :)
#3, milda bananer, går de verkligen ihop ? haha, hur hinner du med alla ??
jag e OT förlåt men blev så paff.
#5 nja normalt sett har jag 2 läger. ett ute och ett inne, där jag byter en gång per dygn. nu i valptid och brunstsäsong har jag 4 läger. 4 i ett (5 tills molle gick bort), 3 i ett, valpar + mamma i ett och sen en stackars ensam kille. tja… hur jag hinner med dem vet jag inte, men gör gör jag :)
#6, okej, hehehe, o nu ska inte Loveferrets fråga nått mer för nu e hon ot …igen hehehe
sorry ts…
Just nu finns det 10 illrar hos oss, gamla, unga, nafsiga och mindre nafsiga, brunstiga och ickebrunstiga.
Vi finns strax utanför Skövde så det är bara att höra av sig om ni är på väg nedåt landet.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Jag finns i Örebro med 3 illrar,det är ganska nära Karlskoga. Om ni har vägarna förbi :)