Illerträff på Öland
Tänkte samla ihop till en illerträff på Öland.
Nu får ni faktiskt masa er hit :D
Åk hit över dagen eller hyr en stuga/ta med husvagn :P Bara ni kommer.
Efter som jag kan i stort sett hela tiden så låter jag er komma med datumförslag. Hoppas jag får lite napp nu, för det börjar ju bli en hel del illerägare här i krokarna nu. (Nybro, Kalmar, Karlskrona osv).
Tanken är att ha träffen någonstans i Köpingsvik/Borgholm, men ni får gärna komma med andra förslag.
golf.ifokus.se

Jag skulle nog kunna masa mig dit. Om jag lockar sambon med att vi kan sova i tält så får jag nog med honom också ;)

öland är för långt för oss så ..

vart ligger öland?

Seriöst… Öland liksom… Öland :(
golf.ifokus.se
öland ligger väl på ena sidan om ölandsbron.. ^^ eller?
Skulle gärna kommit men det är tyvärr för långt bort för oss. 

#5 Ja :D Haha.
#6 Äh… jag var ju nyss i Landskrona :P Det är inte långt… :P
golf.ifokus.se

skulle gärna kommigt men lite långt att åka=P
Men till borgholm från mig blir det exakt Avstånd: 934.5 km. Restid: ca 9:57 timmar. men sen beror det ju på vart exakt i borgholm det blir men iaf så har jag inte lust att åka dessa mil med ett spädbarn tyvärr=(

Öland ligger vad jag tror vi kalmar eller så? har jag fel
#7 För mig som är gravid är det för långt. :P

#9 öland och gottland det är sveriges öar. då bör du veta vart dom ligger =)

#10 Har du också drabbats av det :P Grattis… jag har vaccinerat mig mot sånt ;)
golf.ifokus.se
När hade du tänkt? Jag kan tänka mig att komma.

Det är det som är grejen… jag kan typ när som helst förutom när jag har golftävling… och kanske inte när det är HC-träffen, för den tänkte jag dra på. Så när kan NI som vill komma? =)
golf.ifokus.se
Ska det bara vara över dan? I såfall kan jag typ när som, annars jobbar jag natt varje helg i princip. Ska iväg på lite olika grejer, t ex 5 juli, 16 juli, 5 augusti..

#9 Du har rätt.
Öland ligger i Kalmarsund, en del av Östersjön och är förbundet med Kalmar via en bro.

Över dan är väl lättast så folk som inte har boende på Öland slipper tälta med sina illrar eller så :S :P
Fast det är ju mysigare att bo på Öland ett tag ;)
golf.ifokus.se

ber om ursäkt för mitt inlägg #11

#18 Varför? Det är väl allmänbildning? Eller är det bara här nere man får lära sig sånt?
Mormor såg på TV om en klass i Sthlm som inte kunde någon geografi ö.h.t… Det tycker jag låter lite konstigt, för det är typ det första man får lära sig i skolan här nere :P
golf.ifokus.se

#1p ja jag brukar oxå vara dålig på geografi så det är inget att skämmas över, jag tycker att så länge man vet själv vart man bor är det lugnt =) nej allvarligt så vet personen som tog illa vid sig själv vem den är.

I år då? :P
golf.ifokus.se

Alltså jag har aldrig varit på öland och det vore ju kul… men hur jag ska ta mig dit, var jag ska sova och var tusan jag ska göra av illrarna är ju problem=p
jag kommer gärna, jag bor 6 mil från kalmar, det tar bara en timme med bil. Jag kan när som helst, skulle va jättekul med iller-träff =)