aj min tass!

Ja, vad ska man säga, mycke gulligare kan det ju inte bli!
haha bilbo brukar oxo vara ganska duktig på att tycka synd om sig själv. och så har han typ valpögon med långa öronfransar som han blinkar med ;)

öronfransar? =)
om du menar ögonfransar, har bilbo samma pigmentering på ögonkanterna som frithz? det ser ut som om han målat med kajal på insidan liksom, som typ broder daniel-fans gör, innanför fransarna. men det är för att han gillar synth. säger han.
menar ju ögonfransar hehe. är för trött ;)

Öronfransar! Hihihi.. Hohoho.. Det var roligt! Fast jag ska erkänna att jag inte såg det när jag läste det första gången..
jaja *skämmas*
hehe. skyller på för lite sömn, han har iofs lite fluffiga öron oxo :)
hehe så söt han är :) är imponerad över att han inte käkar upp plåstret :P

Stackars liten. Syns ju vad synd det är om honom ;-)
Men kom han från Gävle sa du? Från vilken uppfödare då?
*nyfiken i en strut*
Håller med tiiia där, var försiktig. Ett plåster kan sätta dunder stopp i lilla magen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa där kan jag svara iaf, han har från Veronicas kull från 2003, dvs helbror till Bilbo!

#10: Okej vad skojigt. Jag misstänkte det, men kände inte igen namnet på honom. Så jag vart fundersam om jag hade fel. hihi
Audiatur et altera pars

han heter chaoticas butch på papperet, veronica hade kallat honom bamse för att han var störst i kullen, men jag hade heftighetskomplex och döpte honom till butch. när jag sedan lärde känna honom och insåg att han var världens fegaste, lojaste och tröttaste lilla tönt, passade liksom inte "slaktartemat" in så bra. frithz är en förlängning på danskans fritte (vilket han också kallas) som betyder iller. kallas även "sniller" ibland, för att han är så korkad… kärt barn! =)
plåstret slängdes fort, för så fort han kom ner på golvet fick han totalspatt och försökte få bort det. och vi har varit för många vändor hos veterinären med tarmstopp för att jag ska låta sånt ligga kvar…

Okej, ja med fullständigt namn känner jag igen honom ;-)
Skönt det där att plåstret åkte av.
Audiatur et altera pars
#0: Nä vad söt man kan vara. =) Och ja så fick han ett litet fint plåster oxå. =) hihi
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.