Vilka får tillökning 2009?
Vilka får illertillökning 2009?
(oavsett valp/omplacering)
Vad får ni hem? :)
Jag får ingen tillökning 2009 mer än 2 "semesterillrar" som troligen kommer vara här några veckor när matte o husse har mycket att stå i.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har fått hem Elmer och Lilith nygligen. Sedan hoppas jag på två damer från Gävle =)

Det beror helt på hur det går för Nolitas kull. Om den klarar sig, mot alla odds så stannar ju en av dem såklart.
Annars blir det ingen tillökning här om jag inte kan övertyga Sarae om att lämna en av sina småtjejer här förstås.
Jeg har hentet Hanuman fra Ferretgirl i dag. Dette var absolutt ikke planlagt, men jeg er overlykkelig for at han har kommet hit
Kjærlighet ved første blikk 
För 8 dar sen hämtade jag hem lilla silvertomten Sebastian från Trollskogens uppfödning och nästa söndag, 5 juli hämtar jag albino honan Saraswati/Minerva som jag kallar henne. Hon kommer från ferretgirl, Trollvalpens uppfödning. Jätte härligt! Och i april i år hämtade jag pastellhanen Murmel i Kalmar. Nu ett år gammal. Så snart har jag 4 små pälsar här hemma. 9 om man räknar mina 3 katter och 2 gerbiler/ökenråttor oxå! 

Jag ska hämta vår första lilla plutt om ganska precis en vecka!
Känns jättespännande och nästan lite overkligt.
Ibland får jag lov att nypa mig i armen när jag tänker på att det är så snart.
Här hemma är det stopp ett bra tag framöver. Att ha sex illrar är så det räcker och blir över. =) Men vill inte leva utan någon av de.
Förstår er alla som får tillökning i år att ni ser fram emot det. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag hämtade först hem Silke den 15:e maj 09 från Satmaran i skåne, Silke är nu 3 månader och 6 dagar gammal. Kanske i morgon (om allt går bra) så får jag hem en liten pastelldam på 2 år som heter Tigra. Hon är en omplacering och finns i samma stad som jag bor i (Karlskrona). Men om det inte blir Tigra i morgon så blir det att åka ner till Satmaran igen och hämta lille Åskar så fort som möjligt.
Jag fick mitt första iller/husdjur han Heter Mally och han hämtades från hans uppfödare Satmaran för knappt två dagar sen ska försöka se till att han kmr ner i varav

Här blir det inte heller någon tillökning iår. Jag har redan fyra och det är en alldeles perfekt grupp =)
Här har et ju blivit tillökniong i form av 8 valpar, där minst en kommer att stanna. Sedan bli det även tillökning frammåt hösten ;)

För mig blir det en liten kille ;)
Jag får tillökning av en Starshine Ferrets hanvalp :)
putt :)

jag fick hem Dealen, omplacering på 5 år, den 2/2-09
Nova, omplcering på 2 år, kom till mej 26/2-09
Aura , omplacering på snart 2 år, flyttade in 28/4-09
Lyssa hade jag sen några år tillbaka. Lillie omplacerade jag i januari -09.
Måste får smyga upp en bild på mitt tillskott.. som kommer hit i september…
en liten tjejja som uppfödarens flickvän fyndigt nog valt att kalla Ikea.. då hon ska till sverige… YES! tösen ska byta namn ;)
Vad är "Ikea" för teckning? Jag vill gärna ha en viltfärgad eller en väldigt mörk iller med lite vitt i ansiktet som henne, men vet inte vad jag då ska kolla efter. :)

#19 nej vad fin hon var=) e det från uppfödaren du berättat för mig om på msn? tycker att ikea var ett gulligt namn =)
#20 Hon är mörkt viltfärgad… kommer att med tiden att få mask .. precis som mina valpar :)
#21 nix.. det här är en annan upfödare :) Ungerska som vanligt

Satmaran väntar väll en kul till?=)