Svenska PetCargo burar.
Jag undrar hur det är med er ute i iller sverige. Var det någon som ville ha burar från klarsferrets men inte hann med?
Jag har hittat PetCargo burar i Sverige. Priset är lite högre än klarsferrets, men inte mycket.
498:- kostar dom.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

var har du hittat den?
jag har visserligen redan köpt en men funderar på en till om jag bir nöjd med denna

Jag har hittat den här i Gävle. Och hade sådan tur att han som de köpte burarna av kom för att ta deras beställningar när jag var där. Och han berättade att han inte tänkte höja priset på burarna i inköp för min zoobutik. Så Thomas var gullig och sa samma sak. Han säljer hellre många än tjänar mycket på en. Han är gullig Thomas på Söder zoo i Gävle.
En butik jag varmt rekomenderar faktiskt.
Audiatur et altera pars
jag är intresserad :D

#3: Ja det är ju en super bur det här. Vad man kan göra är ju att jag köper ut burar till de som är intresserade och så eventuellt skickar dem. Men vi kan ju kolla upp vad posten säger blir billigaste sättet att skicka dem på. Eller så lämnar man över på en träff eller så. Om man nu inte har vägarna förbi Gävle ändå liksom :-)
Audiatur et altera pars
vad bra att han inte tänker höja priset på den buren. För det har jag verkligen höjts rejält.
Den ligger väl över 1200kr på andra ställen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.