Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 496 ggr
Jenahbella
0

hur gör dina illrar dig riktigt glad? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

riktigt glad blir ja när sigge kryper upp å ger mig massvis med pussar!

Aviendha
0

När Aviendha visar att hon vill vara med mig, eller när Phoenix är lugn trots att deet väsnas, att han är lugn när jag är där och litar på mig. När de tydligt visar attt det är mig de vill leka med. Osv. osv. osv.

EllinorOlsson
0

jag blir riktigt glad när mina illrar visar intresset av att bli upplyfta, för att sedan somna gott i min famn. Mysigt!

Blöta pussar är också uppskattade Flört Ja allt i princip.

Har skaffat ny iller också och jag blir lycklig av framgången när hon känner sig trygg med mig och letar upp mig när jag är borta från henne.

Bogey
0

Har ingen ny iller men håller med #2 i övrigt. Glad

Musiken
0

Jag blir riktigt glad nar Lotta kommer och vill mysa i famnen. Hon HATAR att gosa, sa det varmer hjartat gott nar hon ligger och snusar i knat.

Nisse gor mig riktigt glad nar han sover i knat han med. Men han har sallan ro med det nu. Det varmer hjartat nar han kommer och vill leka ocksa :)

tortoise
0

i morse blev jag glad! Alice "hjälpte" till att öppna sovrumsdörren för att få sitta hos mig och gosa en stund!

och så blir jag glad när Love kommer rusande för att bli upplyft, väl i famnen nosar han fram "sitt" puss-ställe på min kind, pussar lite och "klappar" mig med ena tassenGlad

Sara
0

Jag blir oftast glad bara jag ser dem, faktiskt. Men speciellt glad blir jag när de leker. En glad och lekfull iller är en lycklig iller.

Sara

Goseiller
0

Jag blir riktigt glad när Silke kryper upp i sängen och bara vill ligga och mysa bervid mig eller i knät.

Jag har en ny liten tjej som är strykrädd så jag blir jätteglad när jag kan ta upp henne och hon somnar i min famn eller i mitt knä.

Annars så gör dom mig glad för det mesta hela tiden genom att bara finnas och hitta på sina småbus.

Loveferrets
0

Blir otroligt lycklig när Simon kommer mot mig och vill ge en blyg puss hehe, det visar att han känner sig trygg med mig och förstår att jag är hans mamma. Men egentligen är jag lycklig bara av att få ha honom hos mig för han är min andra hälft.

sotlynx
0

När Magnolia sätter sig på toalådan ( istället för var som helst på golvet) och sedan kommer fram till mig för att få beröm-pussar! Hon kanske kanske börjar fatta ändå! Inga högar på golvet inatt! Tjoho!

NinaogRaKKerUngene
0

Jeg blir utrolig glad når ildern tydelig viser at jeg har vunnet tilliten dens. Jo mere skeptisk den er i utgangspunktet, gjerne på grunn av dårlig erfaring fra tidligere hjem, jo mere lykkelig blir jeg når ildern stoler på meg og slapper av.

Når ilderne leker sammen og tydelig er lykkelige, blir jeg lykkelig og helt varm inni meg.

Flere ganger har jeg vært så rørt at jeg har stått og grått første gangen to ildere som ikke har kommet overens, sover sammen for første gang.

Konklusjon: friske, glade og trygge ildere gjør meg glad Glad

illernettan
0

Calle gör mig glad när jag får små pussar av honom. Eller när han gömmer sitt ansikte mot min hals och bara ligger där. När han kom till mig så var han inte hanterad på över ett halvår. Första tiden gällde ridstövlar och handskar. Så då förstår ni lyckan av hans pussar Glad.

Allie gör mig glad när hon dansar för mig. Då burrar hon upp pälsen och svansen och bara njuter av livet. Man kan ibland se hur hon ler mot livet.

Dagge gör mig glad varje gång han får med mig på promenad.

Fast det som gör mig mest glad är att jag har fått äran av att dela mitt liv med alla dessa underbara djur. Alla har sin egenhet att glädja sina hussar och mattar med Glad.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

leo-
0

När han ligger och sover och man går dit och kliar lite försiktigt typ bakom örat och han gnyr till slickar fingrarna lite och vänder sig så att man kommer åt bättre och somnar om

det gör mig glad för det är en total acceptans

eller se när han vid middagstid sätter sig vid ytterdörren och väntar på att vi ska gå och hämta posten

AnderssonPeter
0

det där känner jag igen fast nu har det gått 3 dagar utan några olyckor här hemma dock 2 försökt till att skapa olykor har skett men det var nog i ren protest mot att jag jobbade :P

sotlynx
0

#13 Märkligt. Idag när jag kom hem hade hon pissat ner hela golvet… Suck.

Jorma
0

själv blir jag lite extra glad och varm innombords när det busas här hemma och man verkligen ser hur Zedd njuter av det. Sen är det ju också som Sara säger att man blir glad bara man ser dem har ju hänt flera gånger att man har kommit hem efter en hemsk dag på jobbet och så fort man sett Zedd så har man han lyckats vända ens hela dag på några få sekunder

sarae
0

Mina illrar behöver bara vara för att jag ska bli glad :) Även om de slitit sönder golvet, bitit av sladdarna till fläkten, och bajsat ner hela hallen… så kan jag inte annat än le åt dem (efter att ha svurit i iaf 2 minuter)….