Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 780 ggr
Loveferrets
0

Träff i Ängelholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som hade varit intresserad av en illerträff på hembygdsparken i Ängelholm ?

Hade varit jättekul att träffa andra kompisar att busa o gå promenader med.

Vi måste väl ändå vara flera vackra skånigar Flört

På återseende mvh Simon.

Loveferrets
0

"skåningar"

PatrikF
0

Mina helger är tyvärr ganska hårt uppbokade men det hade varit kul med en träff.

EllaBlue
0

jaaa! jag vill jätte gärna gå på illerträff =) bor ju i Vittsjö, så det är ju nära och bra Skrattande 

Vilken helg/dag funderas det på?

Loveferrets
0

"2, det var ju tråkigt att du var så uppbokad.

"3, tja nu bestämde jag inget speciellt datum men blir vi några st så kan vi bestämma efter när samtliga kan.

Eller är det lättare att sätta ett datum kanske ?

Roligt om du o Ganesha kunde komma hehe.

sanna82
0

Jag skulle vilja komma, bor inte i Skåne men kör gärna :)

Be a rainbow in someones cloud

Loveferrets
0

#5, så roligt !! hur många pälsar har du ?

Naturligtvis är alla välkomna även om ni inte bor i skåne hehe..

sanna82
0

# 6, jag har tre pälsar, Ozzy som är 6 år, Mini som är 2 år och Hugo min yngsta kille som är 1 år.

Loveferrets
0

#6, ska du ta med alla 3 i så fall ?

sanna82
0

# 8, om jag får med en kompis kan alla tre följa med åker jag själv så blir det nog en eller två.

Loveferrets
0

#9, okej,

EllaBlue
0

#4# nej behöver inte bestämma datum ännu, kan ju vänta några dagar och se hur många som nappar på det =)

Loveferrets
0

#11, ja det var så jag tänkte, hehe,

Fleeeeeeeeeeeeeeeeer hahahaha

PatrikF
0

#4 Hahaha, nja det är kul att dom är uppbokade - synd bara att man kanske missar en träff.

Min erfarenhet är att det oftast är enklare att sätta ut ett datum, ett datum går alltid o ändra om det inte skulle passa så bra.

Kolla gärna med illercafe också, om inget annat så har dom "skvallerkedja" som gör att folk som inte är så aktiva på forum också får reda på träffarna. Skrattande

Loveferrets
0

#13, oke ska höra med dom, hoppas de kan bli en träff för er oxå så småningom.

jag tycker mer att om man har ett fast datum så kanske man måste ändra på de flera ggr för att det ska passa alla, men om de skriver vilka helger/datum dom kan så kan man rätta sig lite efter de hehe.

Loveferrets
0

Fler ???? Glad

EllaBlue
0

fråga ferretgirl om hon kan komma =) annars kanske jag kan hämta henne om hon vill det, går aldelles utmärkt för mig =)

Loveferrets
0

#16, Jag hoppades på att hon skulle se tråden men jag får nog fråga henne haha.

EllaBlue
0

#17# precis vad jag med gjorde, men jag är så otålig ibland så därför tycker jag du kan fråga henne =) skulle vara så kul med en träff!!! Skrattande

Loveferrets
0

#18, då e vi 2 som bombaderat henne nu hahaha, tycker oxå de kunde varit jätteroligt med en träff…om vi så bara blir få så får vi säkert trevligt ändå hehe.

EllaBlue
0

#19# haha, nej har inte frågat henne, men ville att du skulle göra det,eftersom hon inte sett inlägget Skrattande ja verkligen kul hade det varit, och man behöver ju faktiskt inte vara många, räcker ju med ett par stycken. kan ju vara nog svårt att hålla koll på folk och illrar ändå =) förresten, var bor du? *nyfiken*

Loveferrets
0

#20, hahahaha asså ok, men jag har meilat henne nu så får vi se..

Vi bor i Ängelholm.. Flört

EllaBlue
0

#21# vad bra =)

Men det låter ju helt perfekt, för om våra två små troll kommer överrens, så kan ju du och jag kanske ha lekträffar ibland =) tror Ganesha och Simon skulle uppskatta det jättemycket Skrattande hur gammal är han nu förresten?

Loveferrets
0

#22, jaaa det hade varit super ju för dom båda 2, dom kanske hade blivit bästisar t.o.m. Skrattande

från o med igår tisdags så var han exakt 11 veckor, tiden går så himla fort, man hinner ju inte med hahaha

Ganesha måste väl vara nått sånt oxå eller ?

EllaBlue
0

#23# hade varit jättekul om de blev det =)

Ganesha fyller tio veckor i morgon =)

Loveferrets
0

#24, imorron, då menar du torsdag han fyller ?Flört 

då är dom ju nästan lika gamla hehe, så kul,

kan ju hoppas vi är en del som kan träffas på hembygsparken oxå…

Om inte så får vi ta en dag sen Skrattande

EllaBlue
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#25# ehh.. ja just det, det är ju onsdag nu ja.. klockan är ju redan så mycket =) så idag fyller han tio veckor hehe

Kul att de ligger så lika i åldrarna Glad

Ja det hoppas jag med att det blir =)

ja men självklart, så får ju våra pälsar träffas i allafall Skrattande och du och jag då så klart hehe

men nu ska jag faktiskt sova, börjar bli trött, och Ganesha har haft ett intensivt lekpass här med mig så nu börjar han också dra sig att sova igen. =)

natti natti/godmorgon vilket man nu ska säga *ler* Glad

(så låg han på stolen i förrgår, var varmt bland filtarna, och den var svaal =)

Loveferrets
0

#26, GRATTIS GANESHAAAAAAAAAAAAAAAAA, hoppas du får mycke gott hihi.

Ja som sagt så hade de varit skit kul, längtar nästan redan hahaa.

Jag la mig strax efter jag skickade förra medd, då satt jag nästan o somna här hahaha.

Intensiva lekstunder blir det många av här hemma oxå, Simon tycker oxå det är hett så jag har faktiskt en balja med vatten så han kan svalka sig då o då, visst blir de lite blöt här o där men de bryr jag mig mindre om haha.

Hahaha vilken ställning han har ,,, kan tänka de var skönt o ligga där,, så gott för honom !!

ha de gott !!

EllaBlue
0

*putt*

Hur går det här? fler som är intresserade? vore jättekul om fler ville komma! Skrattande

Loveferrets
0

Tack Erika,

putttttttttttttttttttttttttttttttt

EllaBlue
0

=)