Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 87 ggr
Faxlin
0

God morgon 2006-12-05

Tisdag morgon och det är alldeles dött på iller.ifokus. Ligger ni och sover? Trodde nog att era illrar skulle ha väckt er vid det här laget. hihi
Hoppas i alla fall att ni alla får en riktigt bra dag med bra väder.
Här har vi ca 5 plusgrader och regn. Allt ser gråsvart ut. Kan ju bero på att solen inte riktigt kommit igång ännu. ;-)
Mvh åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

leo-
0

godmorgon

sover nää den lyxen har man inte med två stycken som leker sedan kl 0500 och då är det ju inte lönt att få och lägga sig igen

regn och rusk här med tråkigt men det är iallafall någorlunda varmt för årstiden

Micke

TottsiGirl
0

Gäsp och morron på er alla..
Är rädd att det är samma tråkiga väder här +9 grader och massa regn! Jag blir så trött!!

Dom säger att åretsjulklapp blir cd boken men ja tror
Paraply, regnställ, torkarblad till bilen och gummistövlar oxå borde kunna vara starka förslag för detta regnet verkar ju aldrig ta slut!!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

domiino
0

ZzzzZZZzzz…försov mig men nu är jag vaken..och börjar se ut som en människa igen…har en look-alike dag i skolan idag..inga lektioner så jag tänkte jag för en gångsskull skulle chocka lärarna och komma utklädd till min idol. och där började ju problemet, hur kan jag komma till ksolan liknandes Gene Simmons i kiss? så jag får ta mina blåa kaninöron o säga att jag liknar hugh heffner´s flickvän..har till och med plattat håret =) det var väl ett halvår sedan jga gjorde det nu. så vi får väl se hurlänge det håller sig platt nu när mina bästa hårprodukter slutat göras…. :S …Nee, fortsätta sminka sig…ööööhh…jag vill tillbaka till min varma säng….

Theres
0

Gah, vad gör jag uppe såhär tidigt?!?
Ja just det, skulle hänga med mamma till frisören, sen gå på stan…
Min vanliga upp-och-hoppa tid är ju mellan 12.00-15.00 ;)
Tur för Melwin att han kan sova hur länge han vill :D

golf.ifokus.se

klarsferrets
0

god morgon på er alla här i fokuset.

nu ska jag snart köra em till skolan sedan ska jag till posten o sända en efterlängtad Pet cargo till en .

Sedan bär det av till Örebro för att lämna Madde sin plånbok som hon glömde här där efter ska jag till skinskatteberg för en leverans och på vägen ner tar jag om Boxholm till min syster o stanar där ett ten eller två dagar .

sedan kommer jag hem i gen .

Så nu kan pusta ut från mig en stund för tyvärr så har jag inte tråd löst internätt så jag får va utan iller i fokus ett par dagar Gråter

men jag blir ledig från teroristen sarae i alla fall Räcka ut tungan fast jag ska erkänna jag kommer att sakna henne i alla fall.

bnoffan
0

Här svoer illrarna ikapp för tillfället. Bara woodoo som är vaken. Har faktiskt bara blivit väckta en gång runt 8 idag. Framsteg med tanke på att de slogs och skunkade under sängen igår morse vid 05.40. Härligt sätt att vakna upp på!

Tycker gott att Elin och Robin kan stanna kvar i bryssel några dagar extra! ,D

Theres
0

wiiie, på stan hittade jag massor av saker jag önskar mig i julklapp =) bl.a 2 byxor från JC och en snowboard =)

hittade en fin sak till råttorna med, men jag ska nog göra en egen… en slags hängmatta i trä :S

golf.ifokus.se

Faxlin
0

#7: Hängmatta i trå? Den vill jag se sedan. Du brukar alltid ha så bra ideér.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars