Bilder på Valparna
Söt valpar alla 7.
Klart man inte vill sitta still när man kan upptäcka stora världen på egenhand på lite skakiga ben.
Kleta på ett frimärke! Första tösen till vänster i #1 ;)
Paulina
#8 Du gillar den stora tösen, hon är och komemr förmodligen bli en ganska grov och fin hona om man jämför med hennes näpare småsystrar :-) lätt att hon förväxlas med pojkarna ibland, ovanligt för ja brukar se huvudformen på honor och hanar i mkt tidigt stadium med det har hänt att jag tagit henen för en hane tills jag vänt henne om och insett mitt misstag
…men så var det frimärksfrågan, superlim?
#9 Japp, har en liiiten förkärlek för stort (på rätt sätt), vilket man kansk inte kan tro med det jag sitter med *hrrmm Aviendha 610g*
Superlim kan fungera, kanske behöver den en foderpåse, en sådan man hänger på hästar med havre, det kanske kan uppehålla henne från att äta upp postens anställda på vägen till Skara ;)
Paulina
För övrigt ser de helt ljuvliga ut allihopa! Den där underbara nyfikenheten; jag äger världen! Kan man annat än att ge upp ett litet "oohh" här hemma?
Paulina

Hon kan ta med sig ett syskon på vägen till Skara för vidare post-transport till Göteborg!!
Helt underbara!
#12 Risk finnes att den fastnar här, kan inte lova vidare leverans 
Paulina

Då får Malin posta MINST tre stycken då, så någon kan knata vidare hitåt.
Bild 5 gilla jag skarpt där tungan är med på en hörn hehehe.

Du får inte lägga upp sådana bilder Malin, tänk på att jag bor alldeles för nära för att kidnappa dem. Undra om karln skulle märka om illergänget förökade sig???

MALIN!!! Jag hade ju hoppas på att slippa se dina nya sötnosar!!
Det var iaf snällt av dig att inte mejla dom direkt till mig den här gången 
//Joe, Spårvagnsförare
Tro inte att dessa bilder var de sista i terrorfaktor ;-) De blir bara sötare för var dag, oemotståndliga.
#12+13 Tror inte posten skulle uppskatta 3paket av detta slag, hehe Men ni är välkomna hit för att sniffa på dem tillsvidare ;-)
#15 ja nåt specielt med valpar och tungor är det allt :-D
#16 Nea haha nej han märker nog inget ni har ju redan en hög ;-P
#17 Det kommer mera, sa jag inte att jag ska fota mer i helgen!?? *ler*
Gud så sött! Bild #5 …. jag dööör

#18 Det stämmer…kidnappning- och insmugglingsplaner börjar genast. ;-)
gu vad söta kommer du selja de?? sådana fall var fins de??

de e ju farligt söta :( *dreglar*
helt underbara *kramar om*
De är söta och jag kan bara säga att dagens foton tänker jag inte lägga upp ;-) haha ni får vänta till morgondagens bilder för många foton blir de…
#21 Vi finns på Gotland och ja tids nog kommer småttingarna flytta hem ifrån. lite info hittar du på hemsidan www.murgronan.info.se eller maila på: murgronansilleruppfodning@hotmail.com
#24, fy så taskig du e då, vill ju se nuuuuu. 
åh jag vill se nu! 
#27, har redan väntat tillräckligt länge hehe.
hehe fick se en bild till i allla fall , gulliga dom e…
sov gott
dom e så mörka å söta :D gah farligt! *vill ha valp*

hualigen, farligt med sååå söta bebisar. Vill ha tarmen skriker här hemma. Skyndar mig in och pussar på mina pälsar en sväng.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
kan varna att sötare är de nu ;-) tiden springer ifrån en…

#33: Inte säga så. Eller jo kanske är det bra du säger så. Då vet jag att nästa gång jag ser att det är något i den här tråden kan det vara foton så jag ska inte gå in i den. ;-)
Audiatur et altera pars

är dom tillräckligt stora nu för ett litet hembesök?
Vill ju lukta på små valpar. =)
#34 haha men vist blir man nyfiknare nu också:-)
#35 dessa är mer än redo för besök…men under samma tak har jag nu mer smått så hembesök backas upp nån vecka till men en illerträff med valpar skulle nog funka…bara ja kan ordna skjuts, är ju handikappad nu*sucka*

#36: hmm, ja inte klarade jag av att låta bli att kika in heller. Men du kan väl lova att inte visa några snygga hanar i alla fall.
Audiatur et altera pars

#36 *suck* jaja.. då får man väl vänta lite till… =(
jag får gotta mig i sockertussarna lite till under tiden ni lugnar er