Colorful Storms - 6 veckor
Idag är Adrias valpar 6 veckor gamla… och ja, fortfarande alldeles bedårande.
Sociala och lekfulla som få. Det går inte att sätta sig hos dem utan att man på 2 minuter har hela famnen full av valpar som klättrar och busar, och tillslut somnar i en enda röra.
De är otroligt duktiga på att lyssna på tillsägelse, och bitperioden som började förra veckan börjar redan se sitt slut (så vi laddar nu för nästa!!)
Stora är de hela högen, och ruskigt muskulösa för sin ålder. Börjar fasa för att jag får be valpköparna ta med sig lyftkran när det blir dags att hämta hem sitt monster!
Äter gör de, och sliter och släpar på sitt "byte" som riktiga rovdjur. Dessutom har de utvecklat en härlig fetisch för vattenskålen… när vi har badat klart i den, så är det fritt fram att använda den som bajslåda… suck…
Vågen verkar ha ballat ur igår, och visade att valparna var tyngre än idag… så det blir snart dags att investeria i en ny tror jag!
Först ut Sienna Rainstorm, helt bedårande, och förvilland lik sin syster Cherry Blossom Hailstorm :s
Den här grabben är inte bara stor, men han har även ett huvud som en snöskyffel! Har aldrig sett en valp med ett så brett huvud!
Den här damen är lätt att skilja ut från de andra, både pga sitt utseende, men även pga sin personlighet. En mycket egensinnig dam, som helst sover själv, och tycker att de andra syskonen är något barnsliga
Hon är inte bara söt, men precis lika intelligent som sin mor. Hon kommer att bli en handfull minstsagt! Särsklit då hon alltid lyckas se så oskyldig ut!
Cerulean Dust Devil, som verkligen gör skäl för sitt namn
Han är inte dum den här killen, 6 veckor gammal, och han lyckades knäcka illersäkring jag har till gallren under kylen, som inte ens mina vuna kommit på…
Och sist men absolut inte minst, Charmiga Alizarin Firestorm.
Den här tösen är verkligen en avbild av sin mor som valp… fast en nååågot större och muskulösare upplaga. Hon kommer att bli en skönhet!
Gud så söta de är allihop. =)
Riktigt fina kort du har fått till sarae. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Så bedårande vackra, hur bär dom sig åt för att vara så härligt söta ? hehehe
#19 tackar!
#20 tack… de har nog sin mor och far att tacka :) (tur att d einte brås på mig iaf! heheh)

Dom blir inte fulare… riktigt elakt av dom=)
Dubbelgnök
Paulina

hmmm borde det inte egentligen vara olagligt för sarae att lägga upp bilder på sina valpar? det tycker jag iaf ;) mitt hjärta dunkar snabbt för dem allihopa!
Hhhmmmm….. Nå blir jeg nødt til å komme å hente tre skjønner jeg. Som sagt tidligere Sienna og Razzmatazz, men nå også Alizarin.
Bare så synd at om jeg tar turen så blir jeg skilt
Gubben har strekt seg fra 1 til 6, og lenger enn det får jeg han ikke.

#25 Men om du skiljer dig kanske du får plats med alla tre!
#21, hahaha tror nog dom hade varit lika bedårande även om dom hade likt dig .
#26 Men hvem skal da forsørge oss 

#24: Jo men jag har försökt med att ge henne förbud att visa valpbilder. Men som vanligt lyssnar sarae aldrig på vad jag säger :-)
Så vi får helt enkelt försöka överleva hjärtklappningar och andnöd. Har till och med gett mig själv bsöksförbud på sajten ett tag för att inte falla i fällan och kika på dessa bedårande valpar. Men vad händer? Jo man kan se dem utan att vara inloggad och då gäller inte besöksförbudet. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Så grymt söta
tur att jag redan har en liten gullig busvalp så jag blir inte lika sugen 

#29 haha förstår dig helt o hållet. fast å andra sidan ska jag snart hem till henne och då lär det vara svårt att inte bli tokförälskad ^^
Hrm hoppsan… glömde visst förbudet…. men å andra sidan är det ju inte så konstigt eftersom jag faktiskt är senil :P
Så bli inte förvånade om det kommer mer bilder av ren glömska :P

sååå söta! 
gaaah..*dör* aja, jag ska gosa järnet med dom idag Sara, det är bäst du räknar jäkligt noga sen när vi ska åka hem ;) (den där Jossan är en riktig valptjuv….;)
äh vaddå.. en valp mer eller mindre hehehehe… de är så många att jag har tappat kollen totalt ;)

Är jätte sugen på en iller men det ska inte bli nån just nu orkar inte men

De är inte alls fina.
Riktigt fula små kryp…
HELT säkert…inte.
Lite tur är det iaf att man är rätt så mätt på valpar sedan förra årets babyboom i hemmet 
hahahaha … de där med besöksförbud hjälper inte på lååååånga vägar..
#15, min förälskelse! gaaah valparna var helt underbart ljuvliga…mina kläder luktar valp valp valp (och lite brunstig hane;) fick lite sura miner här hemma från grabbarna hehe. Stort tack Sara för vi fick komma o valpgosa, det var precis va jag behövde just nu. Mörka grabben stal ju mitt hjärta lite där när han låg i mitt knä hela kvällen..suck :)
#40 tack själva! det var väldigt trevligt med lite besök :)
Amaranth Blizzard… killen jag bara inte kan få på bild!
Alizarin Firestorm får avsluta bild terrorn… undrar om jag fick med alla :s
Ååå sara dom e helt underbara! Måste verkligen tajma in någon da nu så jag kan få skåda underverken live!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
For hver gang jeg ser nye bilder, blir det bare flere og flere valper jeg bare MÅ hente
Fins det noen kur mot valpesyke ????? Trenger medisin straks….
#50 Hittar du en kur kan du väl meddela mig med? Tror vi är två med behov av det ;)
Tusan vad de växer! Det var ju bara någon dag sen jag såg dem sist, men man ser en tydlig skillnad. Sanslöst..
Paulina
Måste bara få visa hur bra dagens fotosession gick… suck… behöver silvertape och superlim snart..
#53 Jag gillar stilen! Ännu mer när man tar omständigheterna i beaktande ;)
Paulina
Morsomme bilder som får fram personligheten dems synes nå jeg da 
Nydelige er dem alle sammen.