Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 2332 ggr
Vattunalle
0

Iller on my car

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes i morgon ska bilen in för motivlackning

Fick precis grundmallen på hur den ska se ut, dock så saknas lite av öronen och några andra detaljer som aningen större ögon och klorna ska komma upp på vänster sida och den ska vara en glipa så man ser hela "ferret" oxå men annars är den komplett.. nu ska den bara spraymålas på huven så blir det Sveriges första "Illerbil" Cool 

Madde
0

Det kan nog bli grymt häftigt. Du får fota bilen sen när den är klar. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Du bara måste fota bilen sedan:-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Marleneojol
0

Vad coolt! Ja fota bilen när den är klar!

Vattunalle
0

1,2,3

självklart ;) blir framåt helgen *s*

sanna82
0

Åh så cool, dem bilen skulle jag verkligen vilja se :)

Be a rainbow in someones cloud

Vattunalle
0

#5 Den ska på utställningar i sommar så ser du den inte då så har du otur :)

sanna82
0

# 6 vilka utställningar? har inte varit på någon bilutställning men har en bror som är galen i bilar så det kunde ju bli en gemensam utflykt.

Vattunalle
0

har inte spikat alla ännu eftersom dom ligger så olika och samma datum+ att semestern krockar en del oxå, men mest mellan hudik upp till luleå kommer jag vara

sanna82
0

# 8 aj aj aj det var en himla massa mil ifrån mig, får helt enkelt nöja mig med att se bilder :)

Vattunalle
0

Kan bli en sväng söderut oxå, vem vet *s* men bilder är bättre än inget alls ;)

sanna82
0

# 10 kommer du till Halmstad, Göteborg eller där någonstans så hojta till så kommer jag och tittar beundrande på din bil! den kommer bli så otroligt häftig jämfört med…ja alla bilar!

Jenahbella
0

riktigt coolt :D

PatrikF
0

Sweeeeet! :D

Satmaran
0

Såååå cool!!!  Cool

Veronica
0

Kommer att se så häftigt ut! Undrar om jag kan övertala sambon om att det skulle bli jättefint med en iller på vår nya bil Flört

Amor vincit omnia

Vattunalle
0

#15 ja gör detCool

leo-
0

läcker bild

Sara
0

Jag har ingen bil, kan man göra en sådan på cykeln? Flört

Sara

leo-
0

Det går säkert men det blir väldigt litet.

Min första tanke var Klistermärken. Dom kan ju använda vilket motiv man vill och trycka på vinylen och priset beror ofta på antalet

sen min andra tanke att just den bilden vill nog Vattunalle ha för sig själv eftersom den ska lackas dit

Sara
0

Det var mest en tanke nu när jag inte har bil längre.. Skrattande

Sara

Vattunalle
0

#19 ja och den är även copyright skyddad av lackarenOskyldig

Och döpt efter min bil som går i samma färg

NinaogRaKKerUngene
0

Skikkelig stilig Cool

Veronica
0

#16 Mmm….det kan bli liiiite svårt att övertyga honom om att det skulle vara jättecoolt…..han är inte så mycket för illrar….men jag ska göra ett försök =)

Amor vincit omnia

Norrskenets
0

#0 Orden räcker inte till, så otroligt tufft och snyggt!!Skrattande Riktigt avis, har bara en skrotbil som det inte är någon idé att kosta på. Skulle ha funnits klistermärken till bilar som man kunnat klistra dit billigtFlört Längtar att få se bilen färdig och förhoppningsvis live ocksåCool

Vattunalle
0

Yes det får du den kommer vara på Sättna den 23-24maj Cool

Vattunalle
0

Ett alternativ är ingen huvudvärk i sängkammarn under hela 2009Flört

Betiz
0

kommer nog bli riktigt häftigt, skulle vara jätte kul om du kunde lägga upp bilder och visa sen =)

Veronica
0

#26 Är ju en idé =)

Amor vincit omnia

Vattunalle
0

#27 ja det har jag ju redan lovat Flört

sarae
0

Hjälp va coolt! ska bli riktigt spännande att se sen1

Norrskenets
0

#25 Vart i Sättna kommer ni att hålla till, nån vägbeskrivning? Hoppas jag kan komma=)

FerretCrow
0

#31 det lär ju vara på dragracing banan emma. det är två dagars tävling där då om jag inte är helt bakom flötet och fiskar =)

Vattunalle
0

#31 Sundsvall Raceway det ligger i Sättna ovanför Kovland kommer vara skyltat förmodligen från Bergsåker. Men jag kan svänga förbi dig kanske om jag hinner, åker ju ändå förbi Timrå på vägen ner och hemCool

Vattunalle
0

Nu har jag vart och tjuvtittat på den, får inte hämta hem den förns i morgon eftermiddag eftersom den ska slipas ner en gång till och klarlackas igen, men jag hann ta en bild iaf Skrattande synd bara att det speglar som kom med, men ni ser iaf en liten försmak.

Kommer ju få helt andra propotioner oxå då den sitter på bilen och inte som nu uppställd på tork… vad tycks?Tungan ute

elinn
0

F*n vad coolt. Kommer bli skitsnyggt när det är klart =)

Vattunalle
0

Cool med lite mera lyse utan reflexer, men med blixtRynkar på näsan

Vintage
0

Läckert! Cool

FerretCrow
0

tusan vad läcker den blev =)

Sara
0

Snyggt!

Sara

werner
0

Ååh herregud vad kostar det painting jobbet?

EllinorOlsson
0

skitsnyggt!!!

Saga85
0

Wow, läckert! Diggar hur klorna skär in i skylten också Skrattande

Gilla
0

Va häftigt :o)

Faxlin
0

klart läcker. men det kommer nog inte få allmänheten att tro mer på att illrar är pussiga små keldjur. ;-)

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

#40 pengarGuld i mun

#42 yes det var min idé faktisktFlört

#44 Det skiter jag faktiskt i *s* allmänheten har i alla år trott att alla illrar bits och luktar illa och sitter i burar hemma så just den saken går aldrig att förändra, dock så har jag chansen att förklara IRL vad som gäller till flera personer Cool

Faxlin
0

haha. ja du har en poäng där.

Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

så häftig! :D

Tusss
0

mkt nice :D

Om jag någinsin ska motivlacka ska det bli en iller i fullt busryck ;)

werner
0

Vill också motiv lacka ^^

Norrskenets
0

#33 hehe ingen aning vart det ärSkäms Skulle va jätte snällt, måste först kolla så jag kan beroende på Sagas väntade kull som kommer runt 21-23maj och då vill jag vara där för henne. Kommer du köra upp med den bilen upp?isåfall kanske om du hinner köra förbi så kan man beundra den utanför;) (eller det va kanske så du menade?)

Så avis, vill också ha en iller lackering på bilen*suckar avundsjukt*

Vattunalle
0

Ja den kommer att köras upp ditCool

Vattunalle
0

Skrattandeska ta fler bilder i kväll, den ska fotas ute i kväll på en bättre plats

Faxlin
0

Fy sjutton vad häftigt det blev när den satt på.

super nöjd måste du vara nu.

Audiatur et altera pars

elinn
0

Snyggt!

leo-
0

Snyggt

inget klagomål men ser den inte lite rädd/ledsen ut med dom stora ögonen på första bilden såg den arg ut.

Nu får du skaffa en BRA (dom kallas faktist så) för att den ska hålla

eller en extra huv att ha till vardags

Vattunalle
0

#55  tvärtom alla som sett den IRL tycker den ser riktigt elak ut, vilket den görCool

nej varför skulle jag skaffa det?

leo-
0

för att inte förstöra motivet med stenskott. sol ,katter  och liknande

jag hade iallafall gjort det och bytt huv när jag skulle till nån träff eller liknande.

Det har ju kostat en del att göra det och det hade varit synd att få ett rejält stenskott på.

nackdelen med motivlack är att det oftast är väldigt svårt att göra vid om det skadas

men det är upp till var och en

Vattunalle
0

#57 Nej det ligger mer lager klarlack än originalet så det är ingen större fara alls, stenskottet tar oftast i fronten på nedre delen, har haft den sedan 2005 och dom få strenskott jag fått är på främre huven alltså aldrig ens i närheten av motivet så det är ingen fara. Han som gjort det är ju proffs och har gjort ett antal , bilar, skotrar, mc, lastbilar mm och han sa att det absolut inte är någon fara.

Norrskenets
0

Vart så snyggt! Du får sms:a mig så jag vet om du hinner svänga förbi…………*så man får dreggla lite över huven*Tungan uteOskyldig

Ska du ha med dig grabbarna också? tänkte att det gör ju bilen fullständig när du ska visa upp denFlört

werner
0

Tycker den ser mer psykotisk ut än ledsen iallafall och jag tror inte heller det är någon fara med stenskott m.m för jag ser massor av pimpade  lastbilar när jag jobbar på scanias återförsäljare/verkstad i örebro och de lägger ju ned hur mycket som hälst på lackering och det kan ju hålla i flera år utan att en repa i själva färgen kan hittas utan bara på ytterlacken (klar lacken) so no worrys så vidare du inte ska kö över en cyklist som pajjar allt..

Vattunalle
0

#59 Nej dom ska vara hos Malin. kan inte ta med dom dels för att jag ska jobba och ställa upp bilen på strippen och det hörs att du inte vart på ett banrace *s* det är så sjukt hög volym där då dragrace och topfuel bilarna kör så dom skulle bli döva på 2 sekunder, det är en risk jag aldrig skulle ta i alla fallSkämsMen på bilutställningarna i sommar ska dom självklart medCool

#60 precis!, cyklister är nog ingen fara, snarare älg eller rådjurOskyldig

Vattunalle
0

Cool

Vattunalle
0

Skrattande

werner
0

Du kunde ta en schysst bild om du kom upp på en brandstege ^^

Vattunalle
0

#64 Jo jag har ju en uppsjö av det oxå *s*

sanna82
0

Hur känns det att ha Sveriges coolaste bil? :) måste helt enkelt vara en fin känsla!

Vattunalle
0

#66 Det finns många coola bilar i vårt avlånga land, men visst det är med 99,9% säkerhet den enda med en fartfylld iller på sigTungan ute

Madde
0

Den blev ju riktigt snygg. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

werner
0

Nämen titta du hade redan sånna bilder jag tänkte på ;P

jenny08
0

ASSNYGGT!! shysst fet snygg fan vad jag blev avis där coolt emm.. vem här tycker att jag är lite knäpp emm… jag är nog den första :) i alla fall jätte snyggt  är det en av dina illrar ?

jenny08
0

Cool COOLT!!!!!!!!!

Vattunalle
0

#70 Tack nej mina illrar är inte så arga *s* men han liknar Devil mest om man ska jämföra dom

Norrskenets
0

#61 Jaha hehe nä jag har tyvärr aldrig varit på nått sånt. Endast crusing hehe

Okej, vart kommer utställningarna vara?=D

Hoppas annars att du hinner svänga förbiGlad

Nea
0

Hmmm…nu blev jag sugen på att pimpa min hoj. ;-)

Men vattunalle du vet väl vad de säger: Att styla en volvo är som att sminka en gris. ;-)

Bilen och motivet blev i alla fall skitsnygg/skitsnyggtbv

Vattunalle
0

#73 Bilträff är det och den är i Birsta på Fredag el lördag kväll

#74 Sminka en gris gäller dock bara Volvo 240, 244, alltså old carsTungan ute

Nea
0

#74 Hmmm…så står det inte på dekalerna/tröjorna det står bara volvo, alltså måste det gälla alla volvobilar.Flört

leo-
0

76 rättGlad

Vattunalle
0

#76 Förmodligen för att det är Volvo hatare som tryckt tröjorna *s* finns fler sånna av dom flesta modeller. Men snacka går jue…

Jenahbella
0

häftigt! :D

Johan-
0

F*N vad Lyckat det blev!!!

Norrskenets
0

#75 jaha=) kommer det levas om som i Sättna? Vart exakt i birsta eller är det så ni kör runt i birsta som en crusing?Oskyldig*känner mig dum nu*  Får se när Saga får sina valpar, bara hon har valpat färdigt och det är grönt hos henne så kan jag nog smita iväg till birsta en sväng=)

misslee1987
0

*visslar* DAAAAMN vad snygg!! Sjukt imponerad..

Det är ju respekt om nå!! Wooow!

Och på en Volvo oxå, Nej det blir inte bättre än såhär!!

/Lena

Vattunalle
0

#81 Nej det är inte samma ljudnivå som i Sättna *s* man får inte köra med dom tyngsta dragracingbilarna på trafikerade vägar vettu…det är därför dom bara får ha 3 körningar där per år för att grannarna klagat på allt motorljud…

I birsta kommer det att vara bilträff med start 22:00 på lördagen den 23:e någonstans på parkeringerna runt Ikea området skulle jag tro att den hamnar…lär synas och höras jag så säger…

Tack till #82 och alla andra som hyllar denna "Gröna Iller" hoppas bara att den blir lika uppskattad hos icke iller fantaster och på utställningarna i sommar här nu då oxå Cool

misslee1987
0

Hehe klart den blir ;)

misslee1987
0

Fan.. är fortf tagen här.. Den var råsnygg!! Riktigt cool!!

Undrar om man skulle kunna sno den.. hmm.. svårt på många sätt men mest för att jag ej har körkort och suttit bakom ratten en gång och då va inte bilen igång =P

Dags att ta körkort snart kanske =P=P

Hmm…

Norrskenets
0

#83 Okej ska se om jag kan komma så kanske man tar med sig Rasmus så du får träffa Sharkey´s goa brorsa=) Han har krymt avsevärt kan ja lova..nu längtar man till vinterhullet och vinterpälsen igen hehe;)

Norrskenets
0

Jag måste bara få skryta liiite, han kommer snart förbi mig så jag får se den snygga bilen liveSkrattande Ska såklart fota fast det redan finns bilder härFlört

Norrskenets
0

Nu har han varit här och det va Såå snyggt och man såg lite mer detaljer än vad som syns på bilderna. Rasmus ville inte titta på bilen han ville bara ha uppmärksamhet av vattunalle =9

FerretCrow
0

jag kan säga att jag mötte denna ursnygga bil efter vägen idag och snacka om maffigt kan jag lova. jag såg bara en stor iller komma stormande mot mig =P

Norrskenets
0

#89 Visst va den snygg, tycker den till och med va snyggare "live"=)

Vattunalle
0

Cool Den blev mycket uppskattad i helgen kan jag säga…

Vattunalle
0

SkrattandeAningen säker kille…

Norrskenets
0

vattunalle Förlåt att jag inte kom förbi på bildträffen i lördags men var alldeles för orolig för Saga, hon är hos veterinären nu för andra gången.=´( men du kanske redan har läst om det?…

elinn
0

Fan vad coolt det blev. Supersnyggt =)

Vattunalle
0

#93 nej jag har inte hunnit det, kollar in som snabbast bara… var här hänt?

Norrskenets
0

#95 Du kan se mer sammanfattat i valpdagboken då det är en ganska lång historia: www.freewebs.com/norrskenetsilleruppfodning Hon har kommit hem nu och ska få anibiotika i 7dagar, ultraljudades och de fann inga fler valpar.

Ceciliaolucifer
0

Wow! Nu är du verkligen kändis!!
Ngn hade sett din bil och sagt det till en bekant, som pratat med en bekant osv osv och sen till mig eftesom jag har iller ;)

"Green ferret bilen" hehe..

Vattunalle
0

#98 hehehe…

I helgen så är det Wheels i Umeå, Nordens största bilträff, och på lördag är det utställning och sjävklart är vi där jag Devil, Sharkey med "Green Ferret", kom och titta, rösta och hälsa på oss vettja!  annars kommer det upp bilder på söndag här… fick den här av lillebror i går på mobilen,

jag har oxå gjort en likadan fast det står "Ferret" på denCool

Ceciliaolucifer
0

#98 Men!!! Det var någon annan som pratade om en Skoda + iller och jag nekade att det fanns en skoda med green ferret ;)

leo-
0

Bilen på bilden är en Skoda som du ser har den iller på skylten

Men Green Ferret är en Volvo med motiv på huven och som det verkar Ferret på skylten

Betiz
0

hur snyggt som helst! riktigt nice.

Ceciliaolucifer
0
Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.