OT En rosa häst
ÅÅÅÅÅÅh hjälp vad fint det var!! Precis min färg….hrm…jag behöver oxå ett nytt täcke….*tittar på Åsa med cockerspanile ögon och hoppas hon fattar piken* 

gulligt täcke på en supergullig häst!

Tack för berömmet. Ska hälsa Dixi det ikväll :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är inte ett dugg förvånad att sara gillar täcket på hästen. Lovar att hon hade använt det till illrarna om det hade gått. Om inte annat så kan ju sara göra massa illerkläder av ett så stort täcke. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
oooh ge mig inga ideer nu madde! men jag kan passa på att sno med mig täcket när jag åker på kurs hos Åsa! hon ska lära mig att slå i en spik, byta däck och såga brädor ;)
det är bara och be åsa gå ett varv runt stallet så passar du på och smita med täcket. hihi

haha, japp, men hon får plocka det av "muntra" Dixi själv. *fniss*
Audiatur et altera pars
hehehe…om jag klarar av monstret stitch ska jag nog klara av dixi ;) hrm…eller inte…
ja du dixi är ju lite större än Stitch

Japp lite större och en personlighet som bara en mor kan älska. Eller åtminstone en väldigt hängiven hästmänniska. hihi
Du ska bara veta vad med "hästfolk" hon jagat ut ur sin hage. och min stackars hovslagare har magvärk i tre dagar innan han ska till oss och verka och sko henne.
Audiatur et altera pars
haha vad söt hon är, den lilla!! Vore sååå kul om sådana täcken även fanns i storlek full, jag kan inte förstå varför det inte tillverkas skojjiga, färgglada "ponnysaker", även till stora hästar (läs vuxna hästägare) 
Kul att se nosluddet också, jag är ett stort fan av sådana och de senaste ludden som Yrla har fått är givetvis - rosa!!
De andra i stallet dregglar när de ser det.. men haha, Yrla var först så varsågoda att härma oss - om ni törs! 

#12: Fast just de dät täcket fanns ju i storlek Full också. Fast jag hade ingen så stor häst då. Och så trodde jag de skulle finnas kvar lite längre så jag hann köpa ett. Trist när de försvinner så fort de färg glada täckena. Vide det här laget måste de ju insett att vi är många som tycker om dem.
Audiatur et altera pars