Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 129 ggr
[tiiia]
0

OT: ny lägenhet

jag bara måste få berätta, imorn ska jag och min kille iväg och skriva på kontraktet på våran nya lägenhet. Den ligger mycket närmare stan, kostar mindre och är lagom stor för oss. Och förhoppningsvis så kommer även lilla Dior att inse efter några dagar i lägenheten att det kommer att bli ännu bättre än nu = ) Iofs så är det ju inte inflyttning förrens den 1 mars, men i alla fall. *wie* jag är så himla glad :) Kan knappt vänta tills det är dags att flytta.

Faxlin
0

Grattis, super roligt att du får en lägenhet  som du vill ha.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Usch det är så hemskt att behöva vänta! Vi flyttar ju i början av januari men känns som en evighet! Så hur ska du lyckas hålla dig tills mars???? ,)

ferretgirl
0

Grattis grattis, vet precis hur du känner dig, har själv precis skrivit kontrakt på en lägenhet inne i Helsingborg, och jag flyttar nu om ca 3 veckor

[tiiia]
0

tack så jätte mycket. jo visst är det hemskt att vänta, det kliar i fingrarna redan nu, nästan så att man fått för sig att man ska börja packa, haha inbillar mig väl att jag får flytta snabbare då :P

grattis till er andra också förresten, hoppas att ni får det suveränt i era lägenheter också :D