Största framgången hittils!
Mina små sötnosar är fortfarande inte helt sams men det går frammåt. Maya har försökt leka lite med honom men han verkar inte va lika sugen. Idag kom jag in i sovrummet och upptäckte att dom låg brevid varandra och sov på samma handduk, fast dom hade byggt en liten vägg av handduken imellan varandra men det var nog bara för syns skull 
Äntligen så börjar dom tycka om varandra! 
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

kul att det är framsteg hos dej! :) jag har kommit lika långt som du med mina små ilskna damer oxå :P
vi håller tummarna för att det blir ännu bättre :)
Hehe okej, ja, det går inte fort men det går iaf =)
Snart kanske det blir bra! =D
Kul! Det brukar börja sådär och rätt som det är så är de bästisar.
Sara
#2 Nog går det fort nog, de finns ju de som kämpat i flera månader innan de löst sig och andra som inte lyckats alls. Så nog måste man väl säga att det gått ganska fort även om det gnisslat lite. :-)
den där muren är kanske för att visa dig "vi är inte vänner än, vi bara låtsas" hahahahaha
#3 Hehe ja det verkar så =)
#4 Ja, det går ganska fort va? Men skönt för mig, jag klarar inte av att se någon av dom ta stryk, jag vill sära på dem men det löser sig inte då heller ju =P
#5 Haha ja det tror jag också, dom börjar gilla varandra men vill inte riktigt erkänna det =P
#6, javisst dom kan vara rätt luriga, kanske bäst att inte ropa "hej" än hahahaa
To ganger har jeg brukt et halvt år på å få en ny ilder inn i gjengen. Begge gangene da jeg så alle sove sammen for første gang, ble jeg så rørt at jeg var helt på gråten.
En utrolig deilig følelse når de endelig aksepterer hverandre.
Lat som ingenting når du ser de begynner å bli venner. Ildere er noen luringer, så la dem bli venner for sin egen del, og ikke fordi de merker at du blir glad.
Nå blir det bare bedre og bedre
De har tatt det første steget, og da går de neste lettere.

Att de sover ihop är ett stort steg. De sover inte med någon de hatar. Så det går helt kalrt åt rätt håll.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vad roligt att höra att det går framåt =) super 

Vad skönt det måste kännas för er med så klara framsteg. Du ska se att dom snart är bästisar