OT: Vi ska flytta!!!
Vi ska flytta till en större och mycket finare lägenhet om tre månader! den är en tusenlapp billgiare i månaden och då ingår all värme, el och vatten! :D
Tjejerna kommer då inte längre dela sovrum med oss utan kommer att bo i vardagsrummet. Ett vardagsrum som man lätt kan avdela från resten av lägenheten så att tjejerna får härja fritt därinne medan hunden får rumstrera i resten av lägenheten :D O katten kan välja vilken sidan han vill vara på.
Helt underbart! :D Ser verkligen fram emot detta :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Grattis!
Sara

Vad härligt för er
Håller tummar för att allt ska gå så smidigt som möjligt.
Vad roligt :) Grattis grattis alltid kul att flytta eller iaf när flyttandet är klart, brukar misströsta när jag väl står där med alla kartonger men när det väl är över åå va gött :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Själva packandet o släpandet är inte det värsta, det värsta är flyttstädningen! *huvva*
Har berättat för tjejerna att de ska flytta till större strövområden. :)
Ska bli oerhört skönt att ha balkong, och ska prata med hyresvärden om att sätta upp när på balkongen för jag litar inte på att min katt inte tror att han kan flyga. Samt så behöver man inte oroa sig för att illrarna går ut på balkongen o riskerar att trilla ner.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Grattis grattis =)
Stort grattis. =) Alltid skoj när det är dags att få något nytt. Det är ju inte helt fel att få en större lägenhet heller. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Grattis :D