OT Jag blev moster idag!
Jag måste bara få skriva någonstans! Jag blev moster idag, eller igår blir det efterson klockan är efter 00. 23.05 kom den lille! Min stackars syster har haft värkar i 62 timmar och till sist så kom krystvärkarna men hon var för trött så dom blev tvugna att öppna henne… Men i övrigt har allt gått jätte bra! Hoppas inte det tog upp allt för mycket tid för dig läsare, kände mig bara tvungen att skriva av mig som sagt.
Yeey 
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Grattis! Vad blev det?
Sara

Åh vad roligt! Grattis :D
Tack så mycke =D
Det blev en liten flicka ^^
Grattis, vad underbart och roligt! jag blev moster för första gången i november och också åt en liten flicka och det är ju en helt underbar känsla. Grattis i massor igen =)
Grattis,
#5 Åhh vart du moster i november, jag vart moster för 11år sen :S hehe
Grattis! Att bli moster är ju det bästa, då slipper man ju de allra jobbigaste stunderna men får desto mer av allt det bra 
Har du vart och träffat tösen än?
_No way! Yes way!
Tack så mycke =D Ja det är faktist en underbar känsla, men samtidigt jobbig, lite jobbigt att veta att syster har haft så ont… Men samtidigt så är det naturens gång =P
Jag har inte träffat henne än, dom bor i dalarna och jag i uppsala, men jag ska åka upp och hälsa på på torsdag, eftersom dom gjorde kejsarsnitt så kommer dom nog hem då också ungefär =)

Grattis =)
Stort grattis till att du har blivit moster. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Tack så mycke =D Jag är väldigt stolt över dom!
Grattis, vet ej hur det känns att bli moster eller faster för det har jag vart sen jag var 3 år gammal (ingen riktig upplevelse av det) Grattis igen :D

Grattis=)
Tack så jätte mycke alla! Oj vad jag längtar tills jag får träffa den lille tösen!

Grattis Grattis.
Måste vara en underbar upplevelse att känna denna stora glädje.
Längtar tills jag också får göra det..
Men hoppas ännu mera att jag får vänta ytterliggare några år innan jag blir det.
// Liinda
#15 Tack så mycket. Ja, det är en underbar känsla. Är din syster ung? Min syster är bara 20, inte jätte ungt men jag tyckte att just hon va lite för ung men, känner man någonsin att ens syster är tillräckligt gammal? Hehe =P
#16 Min syster kunde stoltsera med att hon "bara" var 31 när hon fick sitt första barn (hon fyllde 32 exakt en vecka senare). Jag kände då att hon var tillräckligt gammal 
_No way! Yes way!
#17 Hehe okej.. =P Men jag tror att jag alltid kommer tycka att hon är för ung, för mig är vi fortfarande små =P Haha… Men det kanske är olika =P

#16: Ah dom är 16 än så länge ;P. Så dom får gärna vänta till efter skolan iallafall =) .
// Liinda
#19 Hehe ja, 16 är lite ungt kanske.. =P

#20: haha ja verkligen
// Liinda
#22 Vilken sötnos! Suck…..får bebisabstinens….fast jag redan har en 6 månaders här hemma =)
Amor vincit omnia
Haha, jag känner också det. Men nej, jag ska bli klar med skolan först. Men man blir bra sugen när man kramas med den lilla alltså! Haha =P
#24 Jag kommer att få nöja mig med en liten en, killen vill inte ha flera…..men man får vara glad för det lilla och glädjas med andra och sukta över söta bilder =)
Amor vincit omnia
#25 Hehe ja, edt är ju så =P
Oj vilken sötnos =)
oj så söt hon var, grattis, vet hur de känns att bli moster, jag är det åt några st, ville oxå ta med dom hem hehe.
Hehe ja, de är så mysigt med ssådär små bebisar! =)