Adrias valpar - 4 veckor
Idag är småttingarna hela 4 veckor gamla! Förstår inte hur tiden kan gå så fort!
Senaste veckan har de krypit fritt runt valphagen, flera av dem prickar redan rätt i lådorna (strategiskt utplacerade ..ehh.. överallt!). De busar både med mig och med varandra. Den gröna hanen har så smått börjat öppna ögonen, och jag känner på mig att en utav töserna inte är så långt efter. Hör gör de mer eller mindre allihop, och flera av dem reagerar redan på min röst.
Nån skillnade ser jag inte direkt på dem ännu… suck.. de som jag kände igen ena dagen har ändrat utseende dagen därpå. Bara den Blåa hanen och den blåa tjejen som utmärker sig lite.
Som det ser ut nu så kommer 3 utav barnen åtminstonne stanna i Sverige, en hane skall till Danmark, en åker hela vägen till Ungern, samt en tös som ska till Litauen
Har lite svårt att välja mellan bilderna, så ni får stå ut med att se ..ehh .. allihop ;)
Gaah Sara nu va vi här igen..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Oh, jag tror jag avlider lite en sväng.. Eller rätt mycket. Hm, vad säger de på akuten om man kommer in och säger att man är döende pga. illervalpsug?
Paulina
jag får märkliga symptom när jag läser dina trådar sarae.. dreglar, hjärtat slår hårt, kroppen suktar efter sin 'fix' av valpar.. *drömmer*.. är det kanske det som kallas att vara valpsjuk?!
min kropp längtar efter att bli tuggad på! 
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!

åhhhhhh vad gulliga valpar…. jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaa 
men jag tror ändå att jag skall börja med en vuxen som första iller eller vad tror ni??

Men jisses vad de växer. Kommer du på besök med hela gänget eller? Du kan bo i min valphage en stund om du vill.
Hoppas du sitter och pluggar språk med de som ska flytta långt nu så de inte är helt oförberedda när de kommer till sina nya kompisar.
#30 självklart… precis som förra året så är alla mina valpar 6 språkiga.. minst!
ååå jag är kär! gud så söta! *kramar och pussar* hur goa som helst =D

Äsch.. det gick inte att blunda igenom hela tråden.. Håll ut valpar, jag kommer om en vecka=)

naaaw så fruktansvärt hemskt söta!!!!!!! Får nog ta och åka en sväng förbi och kidnappa lite valpar ;)
Men såååååååååå bedårande , o vilka miner dom gör sen hahaha man dreglar riktigt ordentligt här så får nog hämta lite papper 
Jag hade privilegiet att få träffa dessa sötnosar igår, o det var alldeles bedårande! Kan knappt vänta tills de blir ännu äldre
hehe då måste jag vara så elak att jag lägger upp bildbevis för det hannah ;)

#37 Oj, vad söta ni var tillsammans, lika mörka!! Vet ni villken som blir er redan?
oj oj oj Sara, inte snällt! haha. Tack att jag fick komma o tack för de goda salladerna :)
Åh, vilket fint kort på valp och Hannah! =)
Paulina
#38 hehe tack! Nej vet inte exakt vilken valp som blir min än, får se när de blir äldre :)
Vilken gos hög, men hur ska man kunna se skillnad på dom förutom kön ? 
GUD SÅ SÖTA