Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 835 ggr
ferretgirl
0

3 systrar söker nya hem om ca 5 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!

Vi är tre tjejer som söker eget boende om ca 5 veckors tid, vi är då 10 veckor som man ska vara för att flytta hemifrån. Vi som söker nya hem är viltfärgade Sati, viltfärgade Parvati, det är jag som har mörk nos, och sist lillasyster Duga som är pastell. Ni som är intresserade av oss kan PM:a mamma här inne, eller skriva till hennes mailadress som är trollvalpen@hotmail.com så svarar hon er så fort hon får in intresseanmälan.

Systrarna Trollvalpen´s

ferretgirl
0

Här kommer Durga

ferretgirl
0

Här är Parvati

ferretgirl
0

Och sist lilla Sati

Loveferrets
0

Så duktiga ni är som redan kan skriva hahahaha. underbart söta ni är men det vet ni säkert om redan .

ferretgirl
0

Vist är vi söta alla 3, det säger både vår människo mamma, vår egen mamma Agenz och pappa Miller hahaha

Loveferrets
0

#5, hehe ..

NinaogRaKKerUngene
0

Åååhhhh Durga var herlig…. Og jeg som ønsker meg så en pastell……

Nå må jeg be til høyere makter om mer penger og energi skjønner jeg…

Loveferrets
0

Hmhm .. funderar starkt på att råna en bank omgående !! Flört

fridaas
0

ingen valp, det räcker med banditen, ingen valp, speciellt ingen pastellvalp *intala sig själv*

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

ferretgirl
0

Försöka duger #9# att försöka övertala sig själv att jag ska inte ha nogon valp, jag ska inte ha någon valp. Men det värrsta är att om man sen ser dom i verkligheten så har iallafall jag svårt att säga nej till något så underbart som en liten valp. Speciellt när dom har öppnat ögonen och dom börjar visa sina personligheter.

Illemann
0

hur mycket ska du ha för en valp? Vad får man på köpet - valp, vaccine ??? Vad har du för krav på köparen??

Loveferrets
0

#10 får man råna banken i ett sånt här avseende ?? hahahaha

får tårar av glädje bara av att se dom här, blir det sen i verkligheten så går det ej beskriva i ord.

Undrar vad som hänt om man har en hane o en hona gemensamt ha ha ha.

fridaas
0

#10 jo tack jag vet hur hur svårt det är.. Nyöppnade ögon, små svansad och nosar allt i miniatyr.. Nej usch de är för söta för sitt egna bästa helt enkelt!!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

ferretgirl
0

Illeman, jag har skickat ett mail med svar på dina frågor.

Illemann
0

okey Tack

smurfan84
0

då frågar jag det samma som illermann..

hur mycket ska du ha för en valp? Vad får man på köpet - valp, vaccine ??? Vad har du för krav på köparen??

Loveferrets
0

¤16, det är lättare om du skickar frågorna till ferretgirl så kan ni ta det där.

ferretgirl
0

#16# alla 8 valpar har hem att flytta till om ca 3½ vecka. Det skulle isåfall vara att någon ändrar sig i sista veckan vilket har hänt ett par gånger för mig, isåfall hör jag av mig till dig med vad som ingår i priset och vad en valp kostar om du då är fortsatt íntresserad av valp.

smurfan84
0

tack på för hand.

jo jag måste säga det också att jag har aldrig ahft iller innan och medans jag gick å städa nu så funderar jag på att jag kanske skall testa med å ta hand om en iller först innan jag betsämmer mig för å köpa en.. så haf lägger ut en egen tråd om det..

men tack iaf