Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 109 ggr
illernettan
0

OT: Äntligen kommer......

……jag in i butiken. Har idag städat upp i den så nu kan kunderna komma utan att jag behöver skämmas.Glad

Det har ju varit en utställning nästan var tredje helg sedan september för våran del. Så det har inte varit lönt att plocka upp mellan gångerna. Men äntligen…….nu ser det inte ut som en lagerlokal längre.Glad

Vi har hunnit besöka Trondheim, Skövde, Oslo och Köpenhamn. Men nu blir det inget förrän till trettonhelgen. Om jag förstod Lena Andersson rätt blir det en liten utställning på lördagen på Sollentunamässan.

Apropå butiken, jag har lite problem med min hemsida. Den har inte blivit uppdaterad på över ett år. Så är det något ni funderar över, är ni välkomna att höra av er till mig, så kan jag hjälpa till. Jag håller på med en ny hemsida men eftersom jag inte är duktig på det och min tid inte räcker till, så vet jag inte när den blir klar.

Anette, AMHS Illertorg

Ps. Om ni funderar på hur Lurvas mår, så har jag trappat ned på medicineringen och han verkar må bra av det. Viktmässigt ligger han på strax över kilot, så han är lite mager fortfarande, men, men, han lever och är pigg. Det är huvudsaken. Ds

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Faxlin
0

Skönt att höra om Lurvas. Har funderat på hur det går med honom.
Kram på er

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nea
0

Vad kul att höra om lilla lurvas.

Madde
0

VAd skönt att lurvas börjar må bättre. =)

Sen förstår jag att du tycker det är skönt att komma in i butiken igen utan att behöva snubbla på massa mat och annat. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.