Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 267 ggr
alda
0

Ferret Complete i Göteborg

Någon som vet om någon butik i Göteborg som säljer Ferret Complete?

ang3lica
0

Huveröds - Hund & Katt på Hisingen hade sist jag var där. Men jag vet inte om de har kvar i och med att det ska/har slutat tillverkas.

Madde
0

det har inte slutat  tillverkats utan de har slutat ta in det till sverige som jag har fattat.

rätta mig om ja har fel

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

alda
0

AMHS-Illertorg har det fortfarande, men jag tänkte slippa fraktkostnaden Glad

sarae
0

Jag bor i gbg, och jag knep sista säcken på huveröds! Och nu är det tyvärr slut i stan, å nästan hela sverige tror jag…det bästa vore om du börjar vänja din päls till ett annat foder så fort som möjligt…tex Vitalin….tror inte amhs har FC kvar, men vitalin har de.

emoflickan
0

Madde du har rätt, det har inte slutat tillverkats bara slutats tas in i sverige =)

MimmieM
0

Jag köpte två säckar idag i zoo affären som ligger på Munkebäckstorget.. Nära Partille.. Kommer inte ihåg vad den heter.. hmm.. joh

Göteborgs Zoologiska

Telefon : 031-25 88 48

De har 2 säckar 7,5 kg och 5 säckar 2 kg säckar kvar. Trör de är de ända i stan som e kvar så skynda dig dit

De har inga på Huveröds, jag va där idag och de har inte ANF heller..

Kranar från de Mätta illrarna :D (och en fattig matte)

Carpe Diem

MimmieM
0

ursäkta alla felstavningar. Sitter mitt i en tenta och huvudet bara snurrar :D Hoppas att det var till någon hjälp iaf

Carpe Diem

UlrikaG
0

åh, då vet jag vad jag skall göra imorgon :)

tack för tipset :)

sarae
0

#6 åh va bra MimmieM! Gav det nummret till Rikki för ett tag sedan, fick för mig att hon ringt och att det oxå var slut.  ;)

Jag lovar! Jag skall inte åka dit å sno de sista;)

UlrikaD
0

Nix, det var bara mina pengar som var slut när jag fick köpa kattmat istället lite akut. Och fortfarande inga pengar så det blir ingen mer FC för mina pälsar.Ledsen

alda
0

Jaha, då får det bli Vitalin i fortsättningen. 

Var i Göteborg kan man köpa det?

Skiljer det något i priser mellan butiker och tex AMHS?

UlrikaD
0

Du kan inte köpa Vitalin i Göteborg. Tror det är bara postorder som gäller där. Jag köper från Ahms iallafall.

UlrikaG
0

vitalin går inte att köpa i butik, endast hos ahms vad jag vet

jag kommer ha en träff i mars och annethe kommer då dit (ahms)

man kan köpa en hel låda eller bara påsar om man vill

köper man en låda räcker det ett tag

har du slut nu så har jag möjlighet att ta med mig på söndag, men då måste du beställa från henne