Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 160 ggr
[tiiia]
0

Saker till illrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag måste säga att jag föll pladask för den här söta tomteluvan på AMHS-illertorg. Det verkar ju finnas hur många roliga saker som helst till illrar på internet Glad

Har dock ngra undringar om Vitalin Ferret Food som finns att köpa där, är det ett bra foder, använder någon av er här inne den sorten? Gillar era illrar det fodret?

Tyckte nämligen att beskrivningen lät väldigt bra på sidan, men det kan ju vara bra att veta hur andra upplever det som faktiskt har testat det. Och så undrar jag hur ni som beställt saker ifrån den här sidan upplever deras leveranser och sånt. var de i tid? var det dyrt att få hem grejerna? osv osv.

vore supertacksam för svar :)

sarae
0

Jag kör på Vitalin! Och mina älskar det! Sedan tycker även jag att det är ett väldigt bra foder! (så bra som nu foder kan vara för iller..) Mina odjur är fina i både hull och päls! Och sedan är det även billigt! Så jag kan verligen rekommendera det!

Kan tillägga att jag även har en tomteluva, å den e verkligen söt, nackdelen e väl att den  inte sitter på så länge…men det gör väl inget på våra pälsar?

Faxlin
0

Mina älskar Vitaline. Nu använder jag det i omgångar. Det vill säga när jag stöter  ihop med Anette och kjan köpa det för att slippa frakten. ;-)
Men jag tycker den är bra. Och prisvärd.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

hehe vad i klädväg stannar egentligen på länge på någon iller?

vad bra att ni båda gillar det här fodret, låter ju som att det funkar bra i praktiken också :)

Sara
0

Japp, Vitalinet är superbra!

Sara

TottsiGirl
0

Använder oxå Vitalin och kan inget annat än att instämma i ovanstående inlägg.. e kalas!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ThereseBergqvist
0

Jag använder oxå vitalin till skorpan och hon älskar det! :) Köpte även en liten röd rosett som hon ska till jul när hon ska vara fin. Tänkte att den sitter nog på lite längre än en luva på huvudet :P

Tycket det var perfekt att beställa från Annette. Fick mina grejer i tid plus att man får väldigt bra service av henne då hon ringer hem till en och frågar om beställningen stämmer. Och det gör ju ingenting att hon var supertrevlig. Pratade med henne en bra stund :P Helt kanon! Tummen upp för det!

TottsiGirl
0

#6 hihi en sådan liten fluga har ted oxå :) Supersöt

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[tiiia]
0

Tänk vilka modemedvetna illrar vi har :P hihi. hur söt fluga som helst.

Abstinens
0

Våran lilla familj i tomteluvor, timon är dock inte allt för glad i denna utstyrsel

ViktorMarina
0

Jag funderar också på att beställa Vitalin därifrån, och det låter ju jättebra det ni säger! :) Men jag funderar ganska mycket över frakten.. nu blir den väl olika beroende var man bor, men vars skickas det ifrån och var bor ni, vad kostade det att få hem fodret?

sarae
0

Det skickas från skövde, och jag har fö mig att de tillämpar postens frakt piser….så det e bara att gå in på www.posten.se å se vad det tar.. ;)

[tiiia]
0

#9 så sött. är det erat julkort ? :)

Abstinens
0

#12, japp vi har beställt så att vi kan hämta ut dem i veckan, lite roligare med personliga bilder än med en tjock gubbe i röd dräkt =)

ViktorMarina
0

#11, tack sara! Ska kika där då :)