Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 657 ggr
cannaydia
0

Valparna 1månad idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag blev Layhas småttingar 1månad gamla och det firades med lever, kyckling och foton :-)

cannaydia
0

Syskonen delar helre än tuggar ensamna

cannaydia
0

sötnosarna är busiga

cannaydia
0

Sovergott

cannaydia
0

söta när de sover :-)

cannaydia
0

sover gott efter maten

cannaydia
0

snutt

cannaydia
0

De snusar så sött

cannaydia
0

En av tjejerna vaknar och vill busa istället. Ögonen är på G att öppnas nu så det börjar bli ordentligt liv i luckan :-)

Betiz
0

ååå gud så söta det är! helt underbara :D

Sara
0

Så underbara!

Sara

Betiz
0

*de menade jag inte det

Aviendha
0

#7 Jag smälter! Fy tusan så söta de är! Kan de skickas per post omedelbart? Jag känner ett stort behov ;)

sarae
0
Loveferrets
0

haha ja kan man leverera dem via post ? rekomenderat hahahaha

UlrikaD
0

Jag känner ett mycket starkt behov av att gosa med bebisen på #7!!Kyss

cannaydia
0

#12 vet inte riktigt var jag ska slicka på frimärket på knodden, de är liksom för håriga och bara stilla när de sover så risk för att posten börjar undra vad det är för hårig aktiv bitande larv som hamnat med posten och har ett frimärke på klejtat i nackenSkrattande

#14 ja rekomenderat kanske skulle vara något isf :-P och i kartong då, tror dok man skulle möta en piraya när man öppnade packetet -Ge mig MAT NU!!!- :-) De äter ju typ var 3-4timme känns det som, alltid hungriga hehe

#15 tro mig gosbehovet är STORT när man har smått, de är inte lämnade ifred längre stunder och valparna har kommit på att man är en jätte rolig lekkamrat också så de söker sig till en fasten de inte kan se så man känenr sig ordentligt populär när man sitetr ned hos demFlört

Loveferrets
0

#16, men aaaaa önskar jag var där…

Aviendha
0

#16 Haha, slå in den i köttdränkt papper, linda wellpapp och skicka bitlarven. Jag står för valfri kroppsdel som plåster på såren för frakten =)

cannaydia
0

#18 köttdränkt papper försvinner nog illa kvickt när den lille blir hungrig :-)

Idag så såg de två små töserna det första ljuset men självklart hade ja ju lämnat kameran på vid datorn så de får bli bilduppdatering mot helgen på små sötnosar som nu börjat få en helt ny syn på världen när ögonen öppnats :-)

Aviendha
0

#19 Attans, de kan alltså inte absorbera näringen via huden? Hmm.. Lägg i en kycklingvinge med så går det nog ;)