Adrias valpar - 3 veckor
Idag är valparna 3 veckor, och alldeles underbara!
Under veckan har de börjat äta valpröra, och sen igår äter de även kött. De sliter och kämpar för att få störst bitar, och man ser hur deras små sylvassa tänder sliter av bit efter bit. Så underbart!
Och nej, jag ser ännu ingen skillnad på dem, och nu har jag tagit till karamellfärg istället, men även det gör det svårt. Så ja… som de ser ut nu så kommer de få heta blå,röd, grön och ofärgad resten av livet ;)
Vikterna idag är:
Hanar:
Grön 110 g
Röd 116 g
Blå 125 g
Ofärgad 110 g
Honor:
Grön 100 g
Röd 105 g
Blå 109 g
Ofärgad 110g
Gud så söta de är.
Fick hålla och mysa massor med de i helgen. =)
Det ser ju betydligt mindre kladdigt ut det där än röran du hade hos anna. =)
Ska se om jag orkar fixa in korten i morgon som jag fotade på valparna.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#24 jaaa!! vill så gärna ha de bliderna :) Packade ju själv inte ens upp kameran
Men så söööta dom är allihopa, härliga miner dom gör oxå hehe.

Håll bara tjejerna låååångt borta från mig. Kommer att vilja ha en av dem ju och det ska jag verkligen inte.
Vill också se bilder från helgen!!
#27 Bara EN ?? hahahaha

Ja, bara en faktiskt.
Men jag får inse att jag inte har möjligheten att ta hand om en ur denna kullen och dregla på avstånd. Och emellanåt även på nära håll.
Men dregel! #23 var ju underbar, både mörk nos och en tunga!! Kan det bli bättre? Men var är alla söta svansar??
// Emma
Medarbetare på Chinese Crested iFokus
Keep talking shit about me.. you're making me famous!

Det börjar bli dags att åka och hälsa på!!
#29, finns det nått jobbigare än att dregla på avstånd hehe.
Åhh gröna tjejen, jag är kär. Så underbart söta alla är.
kär i den ofärgade hanen, så underbart fin och söt han är! men vad de växer, brukar vara in och kolla på valpdagboken. =)

Men gud Sara vad fina dem är! Och alla är givetvis redan tingade? ;)

sarae du får inte göra såhär mot mig!, tänkte in och kolla i vanliga trådar också hamnar jag i en valptråd! suktar så det värker i hjärtat, den blå grabben har snott mitt hjärta..
De är så olagligt söta, du kan inte tänka dig hur mycket jag gruvar mig till dom snart börjar öppna ögonen*sliter mig i håret*
Adria säger tack å mycket till alla ;)
#35 De flesta av valparna har redan hem ;)
#36 förlååååååt :P
Om bara några dagar så kommer de hänga i alla extremiteter och sprida exrimenter som den bästa gödselsvagnen jag skådat. Vänta du bara… *mouahahaha*
Paulina

De ser verkligen supermysiga ut på alla bilder, man blir helt kär! Vilka valpar är inte tingade?
#39 Ingen utav köparna har fått tinga någon valp ännu, då jag vill att man ska gå på personkemi i det här fallet. Men om man går på vad de önskat så är det väl 1 el. 2 töser som inte har helt säkra hem ännu
hehe jag ska sno dom när du inte ser….
Mig är det nog inga problem att sno, även om jag ser.. de är så många, och så lika :P Men Adria är svårar att ta sig förbi ;) Alla som sticker ner tassen i valphagen numera ska mer eller mindre dö ;)
#42, de får jag ta hahaha men tror hon blir glad när jag kommer

Sarae: Jösses vilka sötnosar du har.
Otroligt vackra bilder.
// Liinda
har nu iFokus nån bugg igen ? de går inte att se dina sneaste bilder ju .. ghaaaaaaaaaaaa vill ju se !!!
NU gick de att se , tack o lov, dom växer o frodas verkligen hehe, tiden går så fort.