Jättesöt Albinotjej till salu
Tyvärr måste jag omplacera min goa illertjej pga ändrade familjeförhållanden.
Hon är en glad och positiv liten tjej på 2 år.
Väldigt sällskaplig och mysig. Gillar att ligga i knäet och gosa framför tv´n men kan även sätta väldig fart.
Skulle även kanske passa som förstagångsiller då hon är väldigt snäll och inte bitig. Har ännu inte förstått hur man klättrar så hon har aldrig varit upp i soffan,föbster eller dyl och förstört något.
Skulle tycka om en illerkompis med ej krav är dock väldigt undergiven vad det gäller andra illrar.
är kastrerad dock ej vaccinerad.
hennes sovlåda, kattlådor, lite foder, sele koppel samt flexikoppel ingår
är du intresserad,skriv och berätta lite om vem du är och vad du kan erbjuda för hem. hemmet är viktigare än priset

Var i Sverige finns denna dam?
Be a rainbow in someones cloud
#1 Oj det kanske man skulle skriva med =)
Hon bor ca 5 mil norr om Göteborg.

Hon är fin, hoppas du hittar ett bra hem till henne :)
Be a rainbow in someones cloud
Oj spännande då bor hon ju nästan i mina traker, ja finns i Uddevalla.. Hoppas du hittar ett bra hem till tjejen hon va jättefin!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

jätte lik min Aura! super söt….
tyvärr så har jag ful tmed illrar här hemma, och sambon godkänner inte fler innan vi flyttar till större. hoppas verkligen att hon får ett nytt hem snart :)

Hon var verkligen jättesöt. Vad är det som inte funkar? Är det hon som inte funkar med andra eller är det de andra som inte funkar med henne? Hur länge har du provat osv? Kan vara bra för andra att veta för de flesta här inne har ju illrar sedan tidigare.
Hon funkar inte med den andre honan som är 4 år. det fungerade hyffsat när hon var valp, vi har provat ha dem isär, vi har provat att vänta ut dem, vi har provat på neutral mark, vi har provat hemma…Så detta har pågått hela tiden. (2 år och det blir inte bättre bara sämre)
Nu har det gått såpass långt att denna lilla börjar må dåligt och bara lägger sig och blir riktigt deppad så fort den andre är i närheten. Hon lägger sig jämt och är väldigt undergiven. med hanen går det dock jättebra men honan har tyvärr börjat visa mer och mer att det är "döda" som gäller…det blir inte bra för någon. Och platsen finns inte att ha dem i varsitt rum heller. Dessutom hade båda honrona mått väldigt dåligt av att bli ensamna och fler illrar är det inte tal om. Så på sikt även om det är svårt känns det som att hon faktiskt skulle må bättre av en kompis hon trivs med i ett kärleksfullt hem än att vara ledsen och på helspänn hela tiden.
Som sagt är det denna som är väldigt undergiven. Dock väldigt kärvänlig/nyfiken på andra illrar, men dessa funkar inte.

Vad tråkigt för er! Hoppas verkligen att hon hittar någon hon "klickar" bättre med då. Hon är verkligen supersöt!!

Jag är jätte intresserad, har skickat iväg ett mejl.. =)

Hoppas tösen hittar ett bra hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
verkar som det inte alls blir så svårt att omplacera, redan fått många fina svar…blir svårt att sålla. =)

Även om jag givetvis hoppas på att jag får chansen att ta hand om henne, så är det ju bra att det finns många att välja mellan. Så du hittar det hem som passar bäst=)

jag skulle gärna ta henne, men ja vet ju inte hur min lilla tjej går ihop med andra illrar tyvärr :/
hoppas du hittar ett bra hem till tösen =)
Är det mimmi på bilden?

Jag är intresserad att skaffa en kompis till våran nuvarande iller. Jag fanns på intresselistan på en valpkull, men det blev tyvärr inga valpar som överlevde från den kullen.. :(
Våran illerhona Bumbi är också jättesnäll och biter inte ens i strumpor. Men hon vill busa hela dagarna och det känns lite tråkigt att lämna henne själv ibland.
Hur bra är den lilla tösen på lådan??
Men oj så puffig hon var =P Massor med päls på lillan ^^
Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.
Tösen är nu på prov en vecka hos en tjej här på forumet.
verkar vara en kanontjej, hon var här hela dagen med sin iller och det verka funka toppenbra. Så vi får hoppas att det går vägen detta.Även om saknaden är stor.

Hoppas allt kommer gå bra! Min lilla tös försvinner också snart :( Det är superjobbigt! :(
ja visst är det, var jättetomt idag,inga små fötter mot golvet, ingen iller som jagar ens fötter osv…men jag vet ju att detta är det bästa för henne och att jag får hälsa på henne. Tjejen som skulle ha henne verkar som sagt vara toppen och noga med att hålla kontakten osv samt att jag får lov att hälsa på.

#21, usch ja :( men det låter iaf bra :) Det kommer säkert bli hur bra som helst!
#21 jag hoppas allt går bra för din tös! förstår att det är jobbigt för dig!

#23, tack det kommer nog bli bra till slut! :)