Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 224 ggr
Theres
0

Familjefoto! (Varning för Sonya)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gollum låg och "sov" i sin ensamhet…

Bra tillfälle för familjefoto?

golf.ifokus.se

Theres
0

Dit med alla :P

golf.ifokus.se

Theres
0

De ville inte vara vända åt rätt håll samtidigt :D

golf.ifokus.se

Theres
0

Jag vill inte vara med!

golf.ifokus.se

Theres
0

Lepad och Wolwerine.

golf.ifokus.se

Theres
0

Intressant.

golf.ifokus.se

Theres
0

Jag tänker ligga här nu bara för det!

golf.ifokus.se

Theres
0

Ni är så små(?)

golf.ifokus.se

Theres
0

Sonya ville inte komma ut och vara med.

golf.ifokus.se

Theres
0

Eller… hon skulle säkert vilja, men jag får inte ta ut henne för min lillebror :P

golf.ifokus.se

Theres
0

Melwin är tjock.

golf.ifokus.se

Theres
0

Han har tagit sönder Gollums leksak.

golf.ifokus.se

[QueenTizzan]
0

kan inte katten få käka upp spindlen?

super goa kort :)
härligt att se råttisar iller och kise på samma bild. ME LIKE

Theres
0

Vi ska äta granatäpple och sweetie…

golf.ifokus.se

Theres
0

#12 Gillar du inte spindlar eller? ;)

Tack tack =) Synd bara att Gollum inte vill leka med Melwin =/

golf.ifokus.se

sarae
0

ja…thessan…kan du inte skriva en varning innan du lägger ut spindel bilder? Jag flög en meter å satte nästan tungan i halsen ;) Inte mycket djur jag är rädd för…men spindlar skrämmer slag på mig..även på bild ;)

Faxlin
0

Hualigen för spindeln. Tycker om de andra korten dock. Men spindeln måste verkligen trivas eftersom hon gör nät.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Men herregud, här sitter ni och tar hand om illrar, och kan inte ens se en spindel på bild :D Djur som djur liksom ;)

golf.ifokus.se

Theres
0

#16, Hon har bott där i 6-7 år så hon känner sig nog rätt hemmastadd ;) (har iofs fått buren städad ibland, men nog trivs hon alltid… men jag tycker att hon borde få en större bur…)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Nejdå Thessan det är inte djur som djur. Vissa tycker man bättre om än andra. Även om det är ytterst få djur jag önskar inte fanns.
Men ärligt fästingar är djur de med, men jag önskar de inte fanns.
Sedan tycker jag att råttor och spindlar och möss är extremt obehagligt. Och taxar är riktigt läskiga. Men taxar är okej på foto men inte irl. Medans jag kan ta en spindel i badrummet utan att dö. Ja om inte spindeln är så stor som eran då:-)
Ormar på bild är också okej, men inte gärna rl.
Råttor och möss är helt okej på bild, i verkligheten skrämmer de skiten ur mig.

Audiatur et altera pars

blue
0

#15# Håller med sarae…..Höll på att trilla av stolen!…Har en sån fobi för sånna därna….*RökPaus*….

Theres
0

Haha, såhär ligger det till för mig :P

**Gulliga djur:
**råttor
möss
ormar
iller
katt
degus
vissa hundar
spindel (stora i bur)
grisar
tiger
lejon
m.m. :P

**Äckliga djur:
**hundar som luktar hund
små spindlar som man inte vet vart de tar vägen
insekter
GETINGAR!!! (men de är okej om jag ser vart de håller till)
farliga ormar, typ huggorm(?)

men det finns inget djur jag har fobi för, jag klarar att se alla djur på bild och klarar att se alla djur i verkligheten :P och ta på dem ifall de inte är farliga!

golf.ifokus.se

Faxlin
0

hehe, såg varningen du lade till. hihi
Jag blir som sagt var inte rädd av att se dem på kort. men vissa är otäcka. ;-)

Audiatur et altera pars

Sara
0

Blä, fy, usch!! Spindlar, skalbaggar, larver och andra insekter är oerhört äckliga!!! Ryser i hela kroppen… HU!

Men råttisarna var fina!

Sara

Theres
0

#23 Tack tack =)

Ni kan säga att Sonya är äcklig, hon är ändå inte min, min lillebror köpte henne när han var som mest besatt av Spindelmannen :D

golf.ifokus.se

Sara
0

Fast jag menar inte att specifika djur är äckliga, utan mer grejen att jag får fobiäckelkänslor..

Såg på Fear factory en gång när de skulle hälla sirap över sig och sedan doppa huvudet i maggots och flytta över maggotsen i en annan behållare. Fick hulkningar i mängder och åt inte mer den kvällen. En annan gång skulle de ligga avklädda i en stor behållare med kackerlackor.. Skrikandes

Kackerlackor är nog den ultimata fobin hos mig.. Åker faktiskt inte ens utomlands till varma länder pga av just kackerlackor.

Sara

Theres
0

Såg du det avsnittet när de skulle ta upp kackerlackorna i munnen, ge dem till sin partner i munnen och sen skulle den spotta ut dem i en annan behållare? det var när det var par i fear factory.

golf.ifokus.se

JossanH
0

det som skrämmer mig mest med såna dära getingar och myror och sånt är att deras gegantiska bakkropp bara hänger samman med framkroppen med hjälp av en liten j*vla tråd! hur funkar det!! det är ju helt sjukt ju! sånt blir jag hispig av!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Guteillern
0

Det fanns en varning för Sonya i rubriken. Även om det inte stod att det var en "rar liten" Tarantella. Är ingen älskare av spindlar, men bakom glas går dom an.

Thessan_87: Mysiga familjefoton. Trevligt att se illrar och djur som normalt inte brukar vara tillsammans på bild. Råttor och möss räknas ju till bytesdjuren.

/Ammi

Theres
0

#28 Tack =)

golf.ifokus.se

LeeLoo
0

hm..försöker att tycka om de flesta djur

bara för att vissa djur ger mig en obehagskänsla när de är i min närheten så ser jag det som en brist hos mig själv som jag kan försöka att arbeta bort..

fina kort Thessan, ovanligt att se sådana familjefoton!

Flisa
0

VILKA SÖTNOSAR! Gud vad stor den söte Melwin är…. asgullig jue :D Hoppas min sötnos här hemma kommer bli lika stor, men han är ju så kräsen :/ Hemskt vad alla tjatar om spindeln :P Den är ju jättegullig! :D och, för att inte vara taskig var kisen himla söt också :P

Sara
0

# 26 Nä.. Som tur var!! *spyr*

Sara

Bonzo
0

ÅsaF:  Är taxar läskiga???????? Hur kan en söt liten promenadlimpa vara läskig??? Skrattande

Söta bilder!!

Faxlin
0

#33: Om man har fobi mot dem är de läskiga. Jag kan med handen på hjärtat säga att det är de enda hundar/djur jag är riktigt rädd för.

Audiatur et altera pars