Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 534 ggr
sofie
0

Träff den 25:e November i Nyköping

Träff i Nyköping Lördagen den 25:e November med start kl 13.00. Alla är välkomna med eller utan iller.

Träffen är hemma hos mig (sofie) och Manne och våra 6 illrar. Adressen är Östra Kvarngatan 9. Och våra telefonnr där vi nås vid frågor är 073-6534982 och 070-4812237.

http://kartor.eniro.se/query?streetname=%D6stra+Kvarngatan+9&what=map&asearch=1

Karta med våran adress. Bara att skriva in vart ifrån man åker så får man vägbeskrivningen :) 

Vi tänkte be alla som komma att skicka ett pm, med hur många ni blir och hur många illrar som följer med. Senaste den 20:e November. Men vet ni redan nu så får ni gärna meddela det :)

**

Va vänliga att kolla era illrar innan träffen så dom inte har skabb. Eftersom det smittar otroligt lätt så hoppas vi att ni lämnar illrarna hemma ifall dom skulle ha det.

**

[Falo]
0

Hade tänkt att dyka upp men nu blir det tyvärr inte så.Ledsen

Kastrerar Tengil dagen innan så jag får träffa er en annan gång istället.

Robinsnel
0

Ägna även en tanke åt denna hemska magsjuka som gått bland illrarna.. har de haft den ska de inte träffa andra illrar på 9 mån efter tillfrisknandet.

klarsferrets
0

klarsferrets kommer med försäljning

sarae
0

å mig slipper ni inte heller! moahahaha

klarsferrets
0

nä vi får ju dras med dig hel vägen upp haha men det ska bli kul i alla fall

Thaijna
0

Ska det inte vara en träff här i Västerås snart också? :)
Hittar inte tråden så jag kommer inte ihåg vilket datum. ;/

Madde
0

Ja vi var ju hos er i helgen så nu vet vi verkligen hur vi hittar till er. =))) Vi kommer och som sagt ett pm är på väg. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

#1 Det va synd. Men det blir ju fler träffar :)

#2 Jätte bra påminnelse. Tack.

#3 Det är så kul att ni vill komma :)

#4 Attans. Hahaha ne ska bli jätte skoj att du kommer :)

#7 Hahaha ja. Tackar än en gång för en toppen trevlig helg :)

sarae
0

#8…ja det är bäst att ni tycker det, annars kanske eran 7,5 kilos säck med Ferret Complete "råkar" bli uppäten på vägen hehehe Flört

sofie
0

#9 Hihi tänk vad ledsen Bianca skulle bli då. ;) Nu är det bara två veckor kvar. *längtar*

elinn
0

Sofie, visst har du fått ett pm av mig?!!

Kan inte precis säga att jag har världens bästa minne hihi =)

sofie
0

Ja det har jag fått Elin :)

sofie
0

*putt*

sofie
0

*putt igen*

ixid
0

åååh men jag vill också komma och klämma!

fy vad ni ska bo långt bort!

sofie
0

#15 Det är ju inte långt bort :)

sarae
0

nej värre e det för oss som kommer från gbg ;)

Faxlin
0

hmm, när måste man anmäla sig? Ska verkligen försöka hitta någon som kan köra mig. Eller kolla upp tågmöjligheterna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

Senast den 20:e :) Vore jätte skoj om du kunde ta dig ner hit.

sarae
0

Ja du Åsa…tåg finns det…..tralalala

09:06

11:40

02:34

Regional

Rullstolslyft

331

Finns

Faxlin
0

haha, har du möjligen kollat vad det kostar ifrån Tierp ch dit också. och vad det kostar att åka hem samma kväll. Har ju ingen stans att sova där och tror inte illrisarna uppskattar att sova vid perrongen ;-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

09:05

11:40

02:35

1

Rullstolslyft

254

hem

18:14

21:55

03:41

2

254

15:15

17:32

02:17

Regional

Rullstolslyft

268

Finns

visst e jag duktig ?

Faxlin
0

haha, jätte duktig är du. Undrar varför du gör dig sådant besvär. Skulle inte du dit? Då borde du ju inte försöka få dit mig ju. hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

hehehe….klart jag måste få dit dig ;) så att alla kan se att stitch inte bara brås på mig…så nån annan oxå får lite skäll ;)

Faxlin
0

haha, inte kan de skälla om min bebis, han som är såå snäll och timid och gullig. Och du har faktiskt haft honom längre än vad jag har.

Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Ni kan räkna in oss. (Mig och Jonas) Kommer väl inte prata om annat än Nisse eftersom vi hämtar hem honom dagen efter  Räcka ut tungan

Madde
0

Ju fler vi är desto bättre. =)))

UlrikaD
0

Attans att ni ska bo så långt bort!!

elinn
0

Jag och Johan har ju två festligheter att se fram emot så vi längtar dubbelt så mycket Skrattande

På fredagen bär det av till Madde och Chrille i Linde där vi ska ha kul hela kvällen och sen träffen dagen efter *längtar*

Faxlin
0

Är det någon som ska åka på den här träffen från Uppsala trakten? Då jag kollat upp att jag kan ta mig dit, men vore bra om jag kunde få lifta med någon därifrån.
Hoppas, hoppas, hoppas ;-)

Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

ÅsaF tror det går tåg från sthlm till nyköping iaf.. kan va värt att kolla upp.. till katrineholm går de iaf ofta och kostar ibland bara 50-60 kr.

Faxlin
0

Det går tåg från Uppsala med faktiskt ;-)
Bara det att jag inte får ut så hög veckopeng av gubben min ;-)

Audiatur et altera pars

sofie
0

#26 Vad trevligt :) Hoppas ni hinner vaccinera Nisse så vi får träffa han också :)

#28 Ne det är ju inte så långt ;) Bianca är ju här *lockar*

#30 Hoppas det går att lösa så du kan komma :)

Faxlin
0

#33: Ja jag hoppas också. Vill ju så gärna träffa er igen. Var ju längesedan nu ju ;-)

Audiatur et altera pars

sofie
0

*Putt eftersom det är den 20:e Imorgon*

emoflickan
0

jag har väl pm:at va? :)

sarae
0

oops jag har inte pmat…får fixa det tror jag ;)

Theres
0

jag vill komma :(

Men ser detta så lockande ut?

Dit:
2 byten
Restid: som minst 4.30
Pris: ca 600 kr!

**Hem:
**2 byten
Restid: 5.13
Pris: ca 400 kr!

golf.ifokus.se

sofie
0

Emoflickan och sara ni har pmat :)

Ne förstår dig tessan_87 :(

sofie
0

*puttar igen*

Vi är 18 stycken nu :)

Faxlin
0

Ohh, jag törs inte säga att jag kan komma då jag inte vet ju. Säkerligen får jag inget veta förns i slutet av veckan i alla fall.
Så jag får låta er ha extremt trevligt utan mig. *snyft*

Audiatur et altera pars

sarae
0

#39 har jag pmat? Herregud…jag e banne mig senil…suck

sofie
0

#41 Det va tråkigt att höra :( Men vi ska ju ha fler träffar :)

#42 Hahha det va faktiskt Anna-carin som pma vilka som skulle åka med dom :)

Faxlin
0

#43: Ja jag vet, men jag ville åka på den här. *snyftar högljutt*

Audiatur et altera pars

Theres
0

undrar vad det kostar att flyga :P

nae fy… först ta sig till kalmar, sen flyga kalmar-sthlm, sthlm-köpenham, köpenham-norrköping, sen ta sig från norrköing till nyköping…gah :P

golf.ifokus.se

holtz
0

med tanke på illerträff och födelesedagar (som thessan_87 skrivit om i en annan tråd).. har precis kommit på att min tjej fyller på lördag. Så hon väntar sig ett stort grattis från alla i Nyköping =D

Theres
0

Ja, hon är född 25 maj va? =)

golf.ifokus.se

holtz
0

japps, hon är född 25 maj. Så blir nästan en stor tjej nu på lördag och vi är ju i Nyköping då. Får ut och köpa födelsedagspresenter i veckan =)

sarae
0

får jag oxå fylla 2 gånger om året? moahahaha ;)

Theres
0

Melwin har sett bilder på Pradisen, han blir generad varje gång man nämner hennes namn nu…han kanske är lite intresserad :P

golf.ifokus.se

sarae
0

hahaha! åå lite tonårskärlek kanske?

Theres
0

Ja, nu kvarstår ju frågan om han har Prada som en täckmantel för att han är bög eller inte :P

golf.ifokus.se

sofie
0

#45 Men Thessan du behöver bara flyga till stockholm. Om du ens behöver det vi har flygplats här också :) *hihi*

#46 ÅÅhhh självklart ska hon få ett grattis på lördag:)

Theres
0

#53, det jag skrev var det enda jag hittade på nätet just då :P

golf.ifokus.se

holtz
0

hmm, Sara…e jag efter nu? men vadå 2 ggr om året? :S

haha..ja har inte visat bild på illerpojkar för pradisen…hon är ju min lilla bäbis :P inte gammal nog för porr än inte :P

hihi, bra de sofie =)

sarae
0

hahaha ja hon fyller ett halv år på lördag? å sen ett år i maj…då är det ju 2 ggr på ett år hihih

Smex
0

Får jag komma med mina tre illrar?Generad

Madde
0

Det tror jag nog att du kan. =) Anmäl dig bara till Sofie. Smex. =)

sofie
0

#57 Ja du är så välkommen så och självklart dina tre illrar :)

Madde
0

titta det löste sig ju direkt Smex. =) Ser fram emot och träffa dig på lördag. =) Och självklart alla andra oxå.

bnoffan
0

Ååååh kan det inte vara lördag nu? Flört

gameover
0

#57 då får Pälsen träffa mamma och bröderna igen :D ååh,ååh lilithaaa<3

Smex
0

jaaaa… =) =) Vad glad jag blir. Mina tre illrar också, tror jag =)

#62 Ja och det blir så kul att få se pälsen igen. Kommer Chanti också eller?

sofie
0

#61 Jag håller med :)

sofie
0

Nu är det bara två dagar kvar :) *längtar*

emoflickan
0

jupp det blir kul!! Gimli längtar efter att få pussa folk ;) Frodo får nog inte följa med, börjar se lite brunsttendenser nu (finally!) blir ett besök hos farbror veterinären snart hehe. skulle verkligen vilja ha med tjabo men jag tror han är aldleles för elak mot era stackars sötnosar!

sofie
0

Åhh då blir det pusskalas :) Hihi Frodo skulle ha 26 illrar att va elak mot :)

Smex
0

blir det 26 illrar på lördag?? Förvånad

sofie
0

Japp det blir det och vi blir 20 stycken människor :)

holtz
0

jag är faktiskt lite nervös…:S

domiino
0

haha holtz, inte ska du vara nervös! det blir ju tjejjgänget ju=P och det kommer gå bra! jag lovar

holtz
0

ah, men jag har aldrig suttit i en lägenhet med 20 galna människor och 26 något friskare illrar ;) Prada vet säkert hur hon ska bete sig. Men inte jag :P

sarae
0

hahaha….jag får väl ta med den stoora transport buren så du kan dra dog tillbaka när det blir för mycket ;)

domiino
0

hihi får jag plats i den med då sara?? eller kanske roxxy som blir rädd o tokstrejkar i min luva som vanligt

sofie
0

Hahaha ni är för roliga.

Madde
0

Snart är det äntligen dags. =)) Bara 2 dagar kvar. =)

Tina-A
0

Milton kommer också att komma på träffen!! Jag, Lotta och Milton kommer! Så jag hoppas att alla är förberedda för lite uppfostran! =D Tack än en gång Sofi och Manne för att vi fick komma!

Vi kommer ungefär vid 5 (om Lotta lyckas hitta vill säga), annars kommer vi kanske halv 6 eller hamnar någon helt annan stans, hehe. Men som sagt!

- INGEN får gå innan klockan 5, för ni måste träffa mig och Milton! (Och Lotta, min syster)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

#77: Vi kommer vara några som stannar länge. =) Så det är aldrig för sent för er och komma. =) Ni borde inte få några problem då jag åkte från stockholm till nyköping för 2 veckor sen och det var jättelätt. Det är nog lite svårare i nyköping. Men följer man kartan så bör det inte vara några problem. =)))

smurfb
0

Dags ladda gpsen mao Räcka ut tungan

emoflickan
0

Tina vad kul!!! Vid 5 e nog vi kvar iaf, fast vi måste nog röra på oss innan 19 eftersom Joel ska på iron maiden på kvällen. SUCK. räcker det inte med att ha sett dom otaliga ggr innan? :)

sarae
0

borde det inte räcka med att lyssna på skivan? hihihi

domiino
0

åååh, jag hade blivit bjuden på iron maiden men jag åkte till frankrike istället.. :S hade velat gått då denna turne´n så spelar dom gamla godingar o sådant, inte alla låtar somm dom redan spelat femton biljoner gånger…men jag får nöja med mig skivan….,mutter….

var påväg att börja packa upp men jag insåg att det inte var någon ide alls, ska ju iväg ikväll med. och så imorgon är det träff =D ska försöka få roxxy på ett bra humör, men jag varnar er alla bara lite, ligger hon i min luva så kör inte ner handen om ni inte vill ha ett bett…hon är lite väl överbeskyddande över sina luvor.. :S haha

emoflickan
0

#82 (rätta mig o  jag fatta fel vad du menat=) men du säger att dom spelar ganmla godingar? eller att dom inte gör det? heh, hur som helst så spelar dom hela nya skivan typ 11 låtar + 5-6 gamla.

domiino
0

#83 aaah sorry, jag som hört fel..jag hade hört att denna turnén skulle dom inte spela alla låtar som dom brukar uten detta var mer för "dom inbitna" så att dom skulle spela många utav de "äldre" låtarna som dom inte brukar spela ex fear of the dark skulle inte vara med osv. Men jag har nog missförstått då, hade för mig det stod så i sweden rock magasine.. =) som sagt, min hjärna fungerar inte riktigt som den ska rätt ofta =P

emoflickan
0

Njo jag vet bara vad Joel sagt heh. själv är jag inget stort fan men jag tycker bättre om äldre låtarna. Enligt några som gick förra helgen så körde dom hela nya skivan, så Joel är inte så jättesugen att gå :)

domiino
0

hehe det kan jag förstå, har iofs inte hört den nya skivan men jag gillar the clairvoance och seventh son of a seventh son.. haha ojoj nu har vi kommit från ämnen heeelt, sorry sofiemanne o åsa..jag har gjort det igen =P

blue
0

Hallå alla..=) Nån som ska åka från Sthlm??..=) Ser ut att lösa sig för mig..=) Skulle va trevligt med lite sällis..=) (Fast helt ärligt har ja så fruktansvärt dåligt lokalsinne..så först skulle ja säkert sätta mig på fel tåg..sen vette gudarna vart man skulle hamna om man nu klev av rätt..=)..) KramKram Nathalie & Snagge..=)

sarae
0

åh va kul om ni kommer nathalie! ja du du är inte den enda med taskigt lokal sinne ;) vi som åker från gbg lär ju hamna i kiruna! Men min rosa ratt muff med höger å vänster är med för säkerhets skull!

blue
0

#88# Asg!!! Va förvånad ja blir att du har en rosa rattmuff..Flört Ja!! kommer bli Sk*tKul att sammanstråla..=)

sofie
0

#87 Hihi ska du ta tåget så stannar det vid Nyköping. Inte så svårt att åka fel ;) Säg bara till när det anländer så kommer nån och hämtar dig :)

Smex
0

men det var ju skönt att jag inte det ända som kommer sent. Kommer runt 2 med två killar som har aldrig stött på så mycket med illrar förutom mina tre.

Men jag kommer med lite bakverk. Vet inte önnu vad för bakverk men jag hittar nog på något. Men i morgon så smäller det. Skrattande

Undrade en sak SofieManne, hur stor lägenhet bor du egentligen?

sofie
0

#91 Okej. Ja vi bor i en två:a. Så det blir lite trångt eftersom vi nu blir 25 stycken

Smex
0

ojFörvånad Ja där det finns hjärte rum så finns det stjärte rum. =)

Faxlin
0

Ohh, är så avis på er. Fota en massa i morgon så jag får se hur trevligt ni haft det.
Kram på er

Audiatur et altera pars

emoflickan
0

Jag har nog tänkt ta med Frodo iaf, han har så extremt lite brunsttendenser att jag vet inte ens om det är brunst ellerf om han bara e jopbbig ;) (kulorna har nämligen inte trillat ner!) hur som helst så vore det jättebra om han kunde få lite social träning. Han bits inte bara sådär men han är lite speciell och man får handskas ett visst sätt med honom. :) givetvis får alla som vill hålla på med honom men ha det i åtanke för han kan nypas =) Hoppas ni står ut med att ha honom med oxo! Tror som sagt att det är jättebra för honom att umgås med lite folk eftersom han bara träffar oss jämt, så han inte blir helt ohanterlig mot andra :)

Tina-A
0

#95: Då kommer folket få hålla på med både Milton och Frodo, men det klarar dom nog :P Dom har ju 2 händer, så varför inte

gameover
0

#96 då kommer Chianti att hänga i tån eftersom hon verkar tycka att det är rätt roande att se  vart gränsen går på nytt folk.

sofie
0

Hihi verkar bli många illrar som folk får stå ut med. Betty behöver all träning hon kan få :)

emoflickan
0

Om ngn skulle få ett bett av frodo kan dom i gengäld få lite pussar av Gimli som tröst ;))

emoflickan
0

och jag för min del älskar att hålla på med bitiga små monster. bring them on!! ;)

Madde
0

vi ses snart.  =)))

holtz
0

Haha, precis! Vi har varit uppe med tuppen jag och Prada. Packat och haft grattisfika =)

Ferret.YinniZ
0

Sitter nu här ochj ska snart åka:D längtar:D ses där alla:D

pusss

Smex
0

sitter och väntar på att mannen min skall komma hem så vi kan åka. Illrarna har nog märkt att det är något med matte =P

#97 MIN CHANTI =) Nej kanske inte. Men vad kul att få träffa henne =)

bnoffan
0

Tack för en supertrevlig dag Sofie och Manne! Det var kul att träffa er igen. Och kul att träffa alla er andra också för den delen! ,D

blue
0

Hihi..=) #105# En till som kommit hem..=) Måste sejja d samma!!! D va jättekul att få träffa er alla! KramKram till er & alla andra..=)

Smex
0

Tack för en mycket trevlig dag!

Hoppas att jag kommer få se er allihopa igen, och att alla bilderna kommer upp snart. =)

MÅSTE ha en bild på Rinaldo med jackan på, om någon har..

Morgan, Micki, Rinaldo, Lilitha och Lamio hälsar till alla också

Tina-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en ganska dålig bild på Rinaldo och jackan, dom med fina kameror har nog finare kort på det :P

Tina-A
0

TACK för en jättetrevlig dag, och tack ni som stod ut fast än Milton bet er, tihi.

emoflickan
0

Tack från oss oxo!! Lite bilder kommer imorgon :) hehe och Tina, vi är juh illerägare, vi står ut med bett, fast stackars Manne haha, först biten av frodo och sen av milton ;))

Tina-A
0

#110: Frodos märken syntes ju tydligt! Det var ju ett stort bett :P Milton bet ju bara små hål på några ställen!

Måste bara säga, vilka tjockisillrar det var på träffen. Nästan alla var knubbigare än Milton tror jag, förutom dom små honorna. Varför är Milton fortfarande så.. slank? Borde han inte tjocka till sig inför vintern?

blue
0

Ahh! Glömde..=) Innan Snagge TvärSlockna nu när vi kom hem ville han hälsa syrran att han tyckte att hon skulle få hans FladderMus som han glömde,eller inte tänkte på då han trivdes så bra i hennes sällskap..=) KramKram..=)

holtz
0

Pradisen och jag får oxå tacka så mycket! Sofie och Manne, jättekul att man fick vara med ;) Och glöm nu inte att lägga ut snickersreceptet ;) Hoppas ni får det trevligt ikväll!

Smex
0

#108 Tack Tina för kortet. Han ser inte så bekväm i sin jacka. Men vilken tuffing =)

Ja som sagt, vi är iller ägare och alla har väl fått sina nyp och bet av vår illrar. Men det var ju ett tag sen. Kommer nu ha ett minne ifrån honom =)

Tina-A
0

#114; Hehe, japp. Och han kommer ha ett minne från när du sparkade till honom, hahah :D

Smex
0

jag sparkade inte till han. Jag råkade klappa till honom…Generad

Och det var ju inte menning det heller.

Tina-A
0

#116: Det gör ingenting :P Det var nog bara nyttigt att han fick en liten smäll!

Smex
0

#117 Har du andra roliga bilder? För jag tyckte att du hade fram din kamera.

Jag undrade om någon tog kort på Morgon? Skulle vilja ha ett kort. Och speciellt då han höll i en iller.

gameover
0

hih, ja, tack för ännu en trevlig träff.

Lite synd att mina pälsar är så mesiga och inte vill skaffa nya kompisar. Inga illrar snodda för min del, fick ta ut innehållet i transportburen innan jag gick, haha ;P

Tina-A
0

#119: Ja, några nya kompisar ville inte Pälsen ha. Trodde han var mesig, men han gav sig ju på Milton :P Stackarn

gameover
0

#120 hahha, Milton började ju! :P

Så blev han helt galen och försökte klättra upp på benet för att mörda (jag lovar)Pälsen! :p Men det var kul att träffa honom, han är så söt han.

smurfb
0

Tack för idag. Jag kom bara 15 minuter sent till Maiden. Hade det inte regnat så hade jag kanske kommit i tid oxå Glad… nu sover grabbarna gott här efter pastellmaffian bråkat me dem hela dan.

klarsferrets
0

Tack sofie  Manne för en jätte trevlig dag.

Det var jätte roligt att få treffa er alla i gen.

ps glöm ej att lägga ut receptet på den underbart goda snicersen

Madde
0

ja vill verkligen tacka för en otroligt trevlig Illerträff.

Pastellmaffian de sover som grisar.=) nästa träff måste någon lägga beslag på mina mullrar och fostra de.=) hi hi

Micki
0

wee, jag hade iaf kanon-trevligt igår..:o)

Var jag inte illerbiten innan så är jag det definitivt nu!

…eller ja, det var jag ju iofs, flerfaldigt…fast jag menar ju inte så..eller…:P

Jaja..:o)

Hade hur som helst jättetrevligt!

sarae
0

Jag vill oxå tacka för en super trevlig träff! Kom hem för 30 min sen…e lika slut som illrarna, men det var super kul! Tack Sofie å Manne!

domiino
0

åh måste tacka! hadde jätte kul! men nu är jag heeelt slut..pust…precis hemkommen med iFokus abstinens=P och sofie, NEJ du får INTE lägga ut receptet på snickersanra! jag slå vad om att nästa gång du ser mig sitter jag själv i en rullstol och lever på dem =P dom var för goda!

holtz
0

shh emelie, va tyst. klart som f*n hon ska lägga ut receptet. Iallafall till oss som har lite självdisciplin :D

Denna kommentar har tagits bort.
sarae
0
Smex
0

dom såg lite svåra ut. Så det skulle vara bra om Sofie la ut receptet så man får kika lite Räcka ut tunganOskyldig

sofie
0

Vi vill tacka alla för en super trevlig träff. Jätte kul att att alla hade trevligt :) Det kommer garanterat bli en träff efter nyår :)

emoflickan
0

Madde, förstår att pastellmaffian sover som grisar haha. jäkla stridsillrar ni har uppfostrat *le* Frodo kanske klarar av en,två stycken men när 3 pasteller angriper från olika håll då är det bäst att lägga benen på ryggen ;)

sofie
0

#112 Åhhh vad gulligt av han. Syrran hälsar och tackar. Och så säger hon även att hon hoppas få träffa han om inte alltför lång tid :)

sofie
0

#119 Hahaha ja man måste ju hålla koll på att  Bianca stannar hemma ;)

sofie
0

Receptet har Madde tagit och kommer lägga ut här, så ni får vänta lite till :)

Jätte kul att ni gillade dom:)

blue
0

#134# Ja e jätteförvånad att den blidde kvar,då han knappt går nånstans utan den..=) Måste bara sejja ijjen..=) D va SuperTrevligt att träffa er! & tycker du (Sofie) va en otroligt varm & go tjej! JätteKram till er båda som fick min första "Träff" att bli över förväntan..=) Ser fram emot att få träffa er snart ijjen..=)

Madde
0

Japp då är receptet utlagt på sofies snickerskakor. =)

Så håll tillgodo.

sofie
0

Vi har hittat en svart/vit randig halsduk. Nån som saknar den?

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.