Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 806 ggr
Marleneojol
0

Ida min älskling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår gick min lilla krigarprincessa bort. En riktig liten kämpe men tillslut vann cancern Gråter

Det är ett stort tomrum här nu men jag tror att Ida & Lilleman är lyckliga över att vara tillsammans igen. De skuttar & leker med varandra & alla andra.

Strumpan
0

Usch vad tråkigt. Jag beklagar

Mvh Jenny

NinaogRaKKerUngene
0

Beklager tapet og føler med deg.

[HannahoHenrik]
0

Beklagar sorgen

Norrskenets
0

Beklagar sorgen =´(

Aviendha
0

Beklagar sorgen

elinn
0

Beklagar sorgen!

Marleneojol
0

Tack allihopa! Var hos vet idag för kremering…känns så jättetomt nu. Satt & kollade på en massa foton igår. Tiden går för snabbt ibland.

Sara
0

Beklagar sorgen!

Sara

Betiz
0

Beklagar sorgen =(

tessa
0

#7: Vet alltför väl hur du känner, förlorade ju själv min härlige kluns alldeles nyligen och det känns tungt. Jag beklagar verkligen, men hoppas att du kan glädjas åt många fina minnen tillsammans med din tjej. Jag gör precis som du, tittar på foton och känner saknad men det är ok att känna så - många tröstekramar!

Jenahbella
0

beklagar sorgen :(

Marleneojol
0

#10 Ja jag har många fina minnen. Jag har haft turen att få 7 år med henne, totalt blev hon 8år. Så hon var ju gammal, inte för att saknaden blir mindre men hon har haft ett långt & bra liv iaf. Min andra lilla älskling gick bort i februari så här är jätte jättetomt nu Gråter

Loveferrets
0

Beklagar oxå sorgen, Vi vet alla hur ont det gör. (kramar om dig)

FerretCrow
0

beklagar sorgen =(

Marleneojol
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde ett litet kollage till minne av Ida & Lilleman. Mina två små älsklingar. Saknade, älskade & aldrig glömda!

Norrskenets
0

#15 Va fint =´)

Marleneojol
0

#16 Tack =)