TEBA dagarna i Höör
Den 22 och 23 maj är det dax för TEBA dagarna i Höör igen.
Som vanlig kommer vi att stå där. Är det någon som vill hjälpa oss i montern så hör av er till mig liselott@illercafe.com
Mer info om själva mässan finns på www.teba.se
Saxat från www.teba.se :
Mässa 2009
Välkomna till vår mässa under Kristihimmelsfärds helgen den 22 och 23 maj stora
Öppettider Fredag 2/5 kl 10.00-18.00 Lördag 3/5 Kl 09.00-14.00 på TEBA Transportvägen 4
2008 kom det nästan 2700 besökare Tack vare våra leverantörer som ställer upp denna helg så kan vi satsa för att göra mässan intressant för våra kunder.
Jaktvårdskretesen kommer att vara här och prata om eftersök på vildsvin.
Sydkatten visar upp sina raskatter Br> Br> Vi kommer att öka vår outletavdelning med många supererbjudanden på Pinewood kläder samt ett stort antal katt och hund artiklar till kanonpriser. br>
Några av våra foderleverantörer finns på plats för att svara på Era foderfrågor samt att de har bra erbjudanden dessa dagar. Vi har Purina, Nutra Nuggets, Franks Progold,Bosch Gibbon , och Petcare på plats. Vi har även fyllt upp butiken med välfyllda hyllor. Mer än 18 000 artiklar hemma Vi har även i år tält på baksidan med leverantörer och vår outlet försäljning.
Du finner:
PURINA PROPLAN
Pinewood
KW pälsvårdsprodukter
Nutra Nuggets
Bosch
SANABELLE
Franks Progold
Totally Ferret
MIM buren
Norra Frosta Jaktvårdskrets
BR> Sydkatten
Hundutbildningen Naturbruksgymnasiet Östra Ljungby
Folksam som representeras av Björkhaga Hundskola
Vi önskar Er välkomna till TEBA
Hälsningar
Gunnel och Tordh
med personal
PS den 11 juli kommer vi att ha smådjursmässa. Vår Rallydnadstävling återkommer vi med datum
Jag kommer absolut dit. Kan hjälpa om det krisar! 
Har PM:at dig.
#2 Ta Irma med dig även om du bara "tittar in"
Dom brukar ha mycket fynd bland leksakerna.
#4 Vi kommer båda två, och ev tre om jag hittat en kompis till Irma då. 
# 5 Jasså det ska bli tillökning? Spännande. 
Ja, om det finns någon lämplig kandidat.. 
#7. Kolla på www.illervanner.se dom har kanske en kandidat till dig.
# 8 Nope. Kollar varje dag. Irma är tydligen inte en riktig iller enl andra illrar, så hon behöver en vän som är liten och snäll
…
Puttar upp tråden så ingen missar TEBA dagarna. Även om man inte vill ställa upp o hjälpa oss så finns där mycket att titta på och stora möjligheter till att fynda allt möjligt i djurväg.
Putt
Sa ju att jag kunde ställa upp på en av dagarna, men det går inte nu. Åker upp till Åsa i Gävle den 22 och kommer hem först sent på söndags kvällen den 24. Så det får bli en annan gång istället.

#12: Vad trist att du missar detta. Men jag blir så glad över att du kommer i alla fall :-) Ser fram emot att träffa dig igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
# 12. Tyvärr kan man inte vara på två ställen samtidigt. Trevlig resa 
Puttar lite.
Hej! Tänkte komma på fredag. Vilka tider rekommenderas? Andra tips?
Jag tror ju att dom bästa sakerna tas fram först men dom fyller på med nytt hela tiden, jag är inte säker annars kolla deras hemsida om där är någon speciell aktivitet som du vill se.
Kommer hem från Småland vid lunch på fredag. Kommer så fort jag kan efter det! Vi ses!
#18 Trevligt … syns imorgon
även jag kanske tittar förbi imorrn även om jag inte kan stanna för jag har saker att göra men ev ska en del av dom göras på det hållet.
Så kommer det en långhårig kille/gubbe med en iller så vet ni vem det är 
# 20… Du får lov o gå fram o prata med oss 
Ska bli kul att få en nos och ett ansikte på nicket