transportburar säljes
har två transportburar som jag inte behöver längre.
på bilden:
måtten: 48x32x31cm
färg: lila/grå
skick: bra skick
märke: skipper
pris: 100kr
kan fixa bild på:
måtten: ca 48x32x31cm
färg: röd/grå
skick: bra skick
märke: trixie gulliver 1
pris: 100kr
finns i sundbyberg, stockholm. men jag kan vara flexibel med att mötas upp i sthlms området….
kan även tänka mej att byta mot något annat intressant i djurväg (riktat till illrar/ödlor/ormar.) kom med förslag :)
hej
är intresserad av en av dina transportburar =) men just nu är jag på en studie i uppsala och kommer vara här tills den 17:e och får inte lämna studien =/. Och tror inte min sambo har möjlighet att ta sig till sthlm nu. tanke på att han har massa jobb och sedan djuren att ta hand om.
men hmm jag har en kompis ska iof till sthlm idag men det kanske är lite kort varsel? tänkte att ni kanske kunde mötas upp om jag pratar med henne?
Synd att det var långt för min del. Nymfomanparasiterna hade behövt en ;)
Paulina
du kan väl höra av dig om det skulle fungera somjag skrev ovan, annars finns det möjlighet att boka upp den tills jag kommer ut från studien? eller kanske en frakt möjlighet? typ godsfrakt?

#3 sambon jobbar i uppsala, felet är väl att det är på natten. men om du någon vardag skulle ha möjlighet att träffa honom mellan kl 2-5 på morgonen så kan han ta med den till Uppsala.
vart i Uppsala befinner du dej?
synd att jag missade din kompis idag…..

#2 går ju att skicka :) en transport bur väger ju inte alls mycket, så det bord einte bli jätte dyrt med frakt.
#5 Det förstås, men med frakten så överstiger det garanterat priset jag kan hitta dem för på ex jula eller så. Det är inte så att jag flyttar nymferna så ofta heller, de är inte helt förtjusta i det ;)
Paulina

jo, det är sant. ;)

båda är sålda. lås gärna tråden :)
Låser.
Sara