Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 97 ggr
Faxlin
0

Stängt den 23/11-2006

Detta kan ju låta som dåliga nyheter, men det är det egentligen inte - tvärtom faktiskt! :-) 

Jag tänkte förbereda er på att hela iFokus i morgon kommer att stängas ner från och med lunch ungefär och förmodligen fram till sent på kvällen.
Detta sker då iFokus skall byta diskar och sätta in större istället. De befintliga är nämligen snart överfulla med inlägg och fotografier från trådar och artiklar. Med närmare 40 sajter i drift (och flera på gång) så blir det en hel del information som lagras. Och nu behövs det plats för mer…
Detta arbete beräknas vara klart till i morgon kväll (sent). Så håll tummarna för att allt funkar som det skall!

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NosFeratu
0

Fast ganska dåliga nyheter är det ändå.. ni kunde åtminstone ha väntat tills efter middan, för då ska jag på middag och sen jobbar jag! vad ska jag nu spendera dagen med! :)

Faxlin
0

haha, jag sa samma sak. Vad ska jag göra hela dagen? Jag kommer få iFokus abstinens ju. Men tyvärr det behövs för att allt ska funka bättre nu då vi bara blir fler och fler sajter.
Så på gott och ont är det. Personligen kan jag inte finna någon tidpunkt detta är bra. Så förhoppningen är att allt går super bra så de öppnar upp så snabbt som möjligt igen.

Audiatur et altera pars

NosFeratu
0

Jo, får hoppas att det inte blir nått problem så det är igång till fredagmorgon då jag går av mitt skift :)

Theres
0

bilderna som redan finns inne…kommer de försvinna? eller överför de dem till de nya diskarna?

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ja du har de stängt hela natten, då får jag nog stora dåndimpen ;-)
Hmm, undrar vad man ska göra i morgon? Storstäda kanske ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

ingen som visste?

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Det ska inte försvinna något efter vad jag förstått. Om det skulle vara inplanerat skulle vi nog blivit varnade.

Audiatur et altera pars

NosFeratu
0

Tja, får hoppas allt går väl! och jättesnabbt :)

Nu blir det sängen för mig iaf! kommer drömma om illrar som skuttar omkring hela natten! :p Natti på er!

Faxlin
0

haha, natti natti. Ska också gå nu. Dottern vaknar och ropar på mamma ;-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

godnatt =) ska se om jag somnar tidigare än 4 inatt, la mig vid 1 igår faktiskt (duktig) men somnade inte förrän 4 :(

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Hoppas du sover nu då. Så har någon av oss fått lite sömn i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Men va tusan? Hur ska man klara sig hela morgondagen? Får väl helt enkelt sova sig gnom dagen ,D

Faxlin
0

haha, ja morgon dagen blir tuff. Riktigt tuff. Men jag tror jag ska vara duktig och städa lite här hemma. Sådant där plock städ som tar lååång tid och är skit tråkigt, sådant man bara knuffar framför sig liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

holtz
0

jaha. vad ska man nu göra hela kvällen? kvalitetstid med Prada kanske? Hoppas allt går vägen iaf så inga problem stöts på och det tar ännu längre tid!

Theres
0

haha!!! jag är redan vaken!!! :P jag kan sitta på iller.ifokus ett tag innan de stänger ner!!! tji fick alla som inte är vakna :P Jag sov 5 timmar :D

golf.ifokus.se

Mandysan
0

Hihi nu är det redan över;)

holtz
0

haha ah man kan ju ändå säga att dom valde rätt tid på dygnet iaf ;)

UlrikaG
0

någon mer än jag som märkt av lite driftproblem?

när jag svarar på inlägg, eller nu när jag lade upp nya bbilder och bytte Avatar, fick jag göra det fler gånger då det blev error

ViktorMarina
0

Jo, samma här.. försökte publicera ett inlägg typ tio gånger och det blev bara error.. irriterandeeee :P

UlrikaG
0

skönt, inte bara jag :)

det är väl så nu innan allt har ordnat upp sig då kan jag tänka ;)

sarae
0

yup…har oxå haft  massa strul….men nu verkar det bättre

Faxlin
0

Jag kom inte in förns nu;-)

Audiatur et altera pars

UlrikaG
0

hehe, jag har varit inne en bra stund redan :)

men det strular som sagt, fast det får man ju räkna med när det är så stora saker som skall fixas :) tar ju ett tag innan allt går smärtfritt :)

Madde
0

Ja ha. =) Det här hade jag helt missat att det skulle vara driftstopp. =) Har nämligen städat hela dagen sen jag kom hem från jobbet. Vilket verkligen var ett måste då Elin och Johan kommer i morgon till oss. =)) Det ser vi fram emot : )

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

[tiiia]
0

jag kunde inte starta ny tråd. har försökt säkert 5ggr