Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 2249 ggr
Satmaran
0

Salsas bebisar 5 veckor.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har de äntligen fått flytta ut i köket! De har börjat äta torrfoder, leker, brottas och är bara bedårande söta!!

Jag är som vanligt sen med bilderna, men har börjat så smått idag. Först ut är Killer-Kim. Rultig och go. 328 gram myspropp ;)

Satmaran
0

Åskar. Ännu en tjockis, charmig till tusen;) 314 gram.

Satmaran
0

Åskar igen.

Satmaran
0

Luna, den mörka lilla skönheten!  238 gram.

Satmaran
0

Luna igen.

Satmaran
0

Nova, sötnosen! 267 gram.

Satmaran
0

Längre än så här, har jag inte hunnit, men kommer att fylla på med resten av kullen under dagen.

Ha tålamod, de andra 5 gosmupparna kommer så småningom ;)

sotlynx
0

God morgon! Är du vaken? OCh har redan fotat gullebullarna? Jag är grymt imponerad! Jag och Irma sitter här och äter bulle. Vi ska nog vila lite till. Det blev sen lek inatt! Skrattande

Goseiller
0

Dom är så bedårande söta hela högen Kyss

Satmaran
0

Tja, riktigt vaken är jag väl inte, men jag hade så dåligt samvete för att 5 veckorstråden var försenad igen, så jag kände att det var bäst att påbörja jobbet direkt ;)

Frukosten är avklarad, nu är det dax att städa till småttingarna och sen får jag se om jag vaknar till av en dusch ;)  Vi tar det så lugnt och ses lite senare :)

sotlynx
0

Yupp!

Sara
0

Så fina de är!

Sara

misslee1987
0

Snyft var är min Buster =D=D=D=D

Satmaran
0

Buster kommer snart, hoppas jag ;)

Min kamera orkade inte mer, så den ligger på laddning. Som tur var så var Sotlynx här och hälsade på sin Magnolia och hade sin kamera med. Foto, är förhoppningsvis på väg.

Norrskenets
0

Men huu vilka charmtroll! Längtar att få se resten av kullen!Flört

Nova-Luna
0

Såååååå söta!!!!!

Vi längtar efter Nova och Luna

Kramar till dig lillan från P & R.

misslee1987
0

Hehe vad bra =D Jag längtar.. Sjukt mkt ;)

Jag har bokat min bror te att köra för längesen hehe :)

Det blir en riktig roadtrip.

Gosa med Buster från mig =)

Massa kramar.

Loveferrets
0

vill se mer juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, fan så söta dom eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aaaa vill haaaaaaaaaaaaaaa speciellt "åskan" var bedårande ghaaaaa…

Loveferrets
0

"åskar" mena jag ju, ser ni jag blir helt till Flörtmig hahaha

Satmaran
0

Kom på att jag hann få till en bild på Buster innan kameran kapitulerade ;) Här kommer söta killen 342 gram tung.

sotlynx
0

Och nu har fler bilder blivit skickade. Långt om länge eftersom min kamera inte ville samarbeta med datorn utan laddade batterier…

Meeen hääär kommer Magnolia! IIIhh!

misslee1987
0

Naaaawwwhhh.. Jag smälter här Skrattande

Nu börjar jag snart gå till Malmö, kanske kommer fram lagom till den 5te juni hehe ;)

STOR puss till Bus-Buster =)

kram

misslee1987
0

Hehe vad söt Magnolia är =) Ligger helt utslagen =P

sotlynx
0

Mera Magnolia!

sarae
0
AnderssonPeter
0

ingen nemo? :P

Loveferrets
0

Killer-Kim är oxå bedårande hehe.

Satmaran
0

Jag försöker allt vad jag kan, men har tvingats starta om datorn 3 ggr. Det vill sig helt enkelt inte. Hela faderullan hänger sig vid varje försök att lägga in bilderna.

Jag mailar dig Peter.

AnderssonPeter
0

Annars kan du sända bilderna till mig så kan jag försöka lägga upp mig :)

Sara
0

# 28 Vilken trött sötnalle!

Sara

Satmaran
0

Har mailat Mason och Mimosa till dig Peter ;)

Tack snälla för hjälpen!

misslee1987
0

Fanns det ingen annan bild på Buster? :)

AnderssonPeter
0

Mason

AnderssonPeter
0

Mimosa

Satmaran
0

Tack Peter!

Mason väger 323 gram och Mimosa 247 gram.

Har nog en bild till på Buster. Mailar dig Lena.

Loveferrets
0

Hahahaha så sur Mimosa är på bilden haha, Tycker hon inte om att fotograferas ? så underbart söt ändå så de så hahaha.

Sara
0

Så söta! Man vill bara pussa på deras små nosar även om man vet att man kommer få jack i näsan.

Sara

Satmaran
0

#36 Hi hi! Man får pussas snabbt!!!!

sotlynx
0

Jag har ett jack i näsan… Fast det var jag som försökte pussa en söt Maya!Flört

Satmaran
0

Ha ha! Att pussa Maya är att utmana ödet :)

Hon kan bara inte motstå näsor!!!!

AnderssonPeter
0

Längtar!!!

misslee1987
0

Jag längtar jag med =D Jättesöt Bus-Buster på bild =)

misslee1987
0

Buster ser lite sur ut han med hehe =)

Loveferrets
0

haha visst gör han de, kanske vaknat på fel sida idag hehe.

misslee1987
0

Haha sant =)

Faxlin
0

Morrar, Satmaran vad har jag sagt om en massa söta foton på valpisar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
0
#45  hehehe
Illercafe
0

Jag tycker inte om tmtar…. jag tycker inte om tomtar…. jag tycker inte om tomtar…. jag tycker inte om tomtar…. jag tycker om tomtar….. jag älskar tomtar…. tusan det funkar inte att intala sig själv här dom är så underbara… vill ha …vill ha… vill ha.

Mymme
0

Hej! Jag är intresserad i att skaffa en iller. Jag bor i Hässleholm, och undrar var du finns. Glad

Illemann
0

naaaw sååå söööta =D

Satmaran
0

Morra på du Åsa :)

Ingen fara längre, alla är tingade, så det är ingen risk att någon liten valp slinker iväg till svårt drabbade valpsjuklingar =))

Jag har verkligen tänkt mig för denna gången och tagit hänsyn till de obotliga, som totalt mist förmågan att säga nej till små pälsar.

Omtänksamt va??? =))

sarae
0

#50 väldigt omtänksamt… synd bara att min valpsjuka ledde till 8 valpar i mitt kök.. nått botemedel mot det? :P

Satmaran
0

#51 Ha ha ha!!!

Njä, det är nog totalt kört…. för några veckor framöver i alla fall ;)

Sen är ju frågan om du kan vara stark nog att stå emot suget att behålla alla.. fniss!

Lycka till med sådana sötnöss ;) Jag vågar inte ens kika i Adriatråden längre!!!

UlrikaD
0

Tyckte Magnolia skulle flyttat till nån i Göteborgs-trakten så man fick pussa på henne "live"!!Kyss

Norrskenets
0

Helt bedårande!=)

sotlynx
0

#53 In your dreams baby! In your dreams! Magnolia ska stanna i närheten av sin mamma och pappa! Skrattande

sotlynx
0

OT: Förresten kommer jag med all säkerhet försöka pussa Maya igen, och igen, och igen. Illernäsor är lika frestande för mig som människonäsor är för henne. Och små sår läker så snabbt… Skrattande

Loveferrets
0

#50 nääääääääääääääääääjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj hihihi…..

Faxlin
0

#50: Du är såååå omtänksam. undrar om det håller i sig nästa år? Tveksamt tror jag.

#51: Lösningen blir, behåll alla så kan jag sluta sukta efter med. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

PatrikF
0

Suck, dom är ju ännu sötare nu vid 5 veckor. Dom bajsar säkert överallt, kissar i högtalarna, biter i sönder kablar, krafsar i sönder soffor och är riktigt riktigt elaka och bits i fötter…. så nu är suget borta… eller inte :)

Loveferrets
0
# 59 hahaha, inte ens det hjälper,
sotlynx
0

#59 När jag varit där har dom alltid använt lådan och lekt fint brevid sin mamma…

misslee1987
0

#61 så får du inte säga =( Det gör inte saken bättre.. hämta min buster Rynkar på näsan

LillMickis
0

Åh de är ju så jävla söta. Längtar så mkt nu! Tiden går inte tillräckligt fort. Ska bli så roligt med en liten valp som springer runt och bits.

Har lite glömt hur mkt de faktiskt bits när de är små. Jag vill väl minnas att Bundy bara bet av misstag när han var liten. Som när jag skurade bajs och kiss med en sån där skumgummisvamp. Han blev helt galen och satt som en blodigel i fingret på en, men annars så där "till vardags" vkan jag inte komma ihåg att han bet särskillt mkt. Haha. Familjen påstår annat. "Kommer du verkligen inte ihåg hur mkt han bet?! Har var ju som en piraya när du kom hem med honom!"

Man förtränger väl…

Satmaran
0

En Nemosvans enbart till Sara =))

Satmaran
0

Idag har jag koncentrerat mig på 2 valpar. Nemo blev plåtad från alla håll ;) Snällt tittade han in i kameran och höll sig stilla när det knäppte. En riktig linslus :)

Satmaran
0

Nemo igen.

Norrskenets
0

ojoj vilken go svans och vilken underbar blick=)

Satmaran
0

Sista Nemobilden. Här tappade han sitt tålamod och började skruva sig, men det var duktigt poserat i alla fall för en liten energisk valp ;)

Norrskenets
0

hehe ser ut som han säger: Ojdå!*oskyldig*

sarae
0

men guuud så söt nemo var!!

Satmaran
0

Nova kunde inte vara still en sekund!

Det verkade som att hon precis upptäckt sina egna framtassar, och de måste ju undersökas och nafsas på så klart. Hon är bedårande söt. Påminner om en liten skogsmus :)

UlrikaD
0

#68 Med den söta uppsynen lockar han till sig massa oskyldiga näsor tror jag. Jag hade gått på det direkt!Skrattande

Satmaran
0

Tyvärr blev nästan alla bilderna på Nova suddiga, men hon är ju så söt, så jag lägger in dem ändå.

Satmaran
0

Pluttenosan! Mattes lilla skogsmus :)

Sara
0

Tungan ute *dreggel!*

Sara

Loveferrets
0

men fasen så goa dom eeeeeeeeeeeeee a jissis , de hade gärna fått låna min näsa, måste ju få testa tänderna hahaha

Norrskenets
0

Skönt att höra, fast det gör ont i hjärtat att alla fått hem=)

Norrskenets
0

Såg att min senaste kommentar lät lite dum, det jag menade att: det gör ont i mitt hjärta då man varit så sugen på en liten tomte-tuss men skönt att alla har fått hem ändå=)