Adrias valpar - 1 vecka
Iad gär valparna en vecka gamla, och du milde vad de har vuxit!
Får en smärre chock varje morgon när jag tittar ner i valplådan!
Skillnad kan jag fortfarande inte se på dem,då de är identiska, och det lär inte heller bli lättare allt eftersom deras nosar mörknar
Så här kommer dagens bildspam!
Dagliga uppdateringar finns som vanligt i min valpdagbok!

Oj ja dom ser väldigt likadana ut . Men jisses så söta dom är dom små liven.
Ett stort grattis till sötbollarna! =)
Mvh Jenny
Så söta de är! , längtar tills de blir ännu större :P

HA! Jag är immun (intalade han sig medans hjärtat slog en knut)!

Åh, kan du inte få ett ryck & bara ge allihopa till mig? 
Jisses vad de växer! Hittade fina betsel fö. igår ;)
Paulina
Du kan ju märka dem med karamellfärg. Det är ju inte farligt. dutta litet färg på olika tassar o nån på svansen så kan du lättare hålla skillnad på dem. Har sett flera hunduppfödare göra så med sina golden och westievalpar som är alldles likadana :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#23 ååh karamellfärg? suck att jag inte tänkte på det innan… nu är valparna märkta, med nagellack :s fast bara i pälsen såklart
Gud så söta de är. =) De ser riktigt stora och fina ut.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ser ju nästan ut att vara enäggstvillingar hela högen ju! Till och med teckningen på nosen är ju lika.
#24 nagellacken är det ju lättare för Adria att få bort iom att den troligtvis lägger sig mer som en hinna medan karamellfärgen går in i pälsstråna ^^
Men nu har du ju ett tips till nästa kull med identiska små pälskorvar! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#27 eller när nagellacket är bort imorgon :P
Måste passa på och bildspamma lite till ;)
#31 kramkalas =)
Mvh Jenny

Underbara GRATTIS :D
#31 Naaaww…
Paulina

Lala la.. jag tittar inte.
#36 Slående likhet! =)
Paulina
hahaha inte långt ifrån ulrika ;)

Jag vill inte ha! Jag vill inte ha! Jag vill inte ha! Jag vill verkligen ha!….ooups! =S

#40 Det försöker jag också intala mig xD hahaha .. Men jag vet att jag inte kan för jag har ändå för mycket andra smådjur för att kunna ha iller tyvärr.. Men när jag blir gammal och inte orkar gå med vovven så kan man ju ha en lite underbar iller som man kan ha trevligt med hela dagarna :)
#40 hahahaha går det bra för dig? :P
Så söta, men varför e dom så röda på nosen för ? Har dom fått "rödtira" hehe ?
#43 ehhhh va? För att de ska se ut så kanske? Morrhårskuddar där, alltså mindre päls än på restenn av kroppen, för att morrhåren ska få plats
#44, jag tyckte bara de såg fräckt ut, det var därför jag undrade, mena inget illa. men sorry om du tog åt dig..
#45 vaddå tog åt mig? en anledning till att de kanske syns tydligare på mina valpar är för att de även är mörkare än många andra. Så pälsen står i kontrast.
#46 okej, har inte sett de förrut men dom är alltså mörkare än många andra, jätte söta i alla fall hehe.
om du tittar på föräldrarna så ser du en hint av vilka färger de kommer att bli :) Mörka, med vit mask, och vitt runt nosen.
#48 aha intressant, tack de ska jag göra .

#42 suck..näe, hur man än intalar sig och försöker undvika dessa trådar så hamnar man där ändå. Jag erkänner jag är beroende av din kull;)
#50 haha va söt du är :) Jag kan glädja dig med att då är vi två ;) Vet inte om man får säga sånt om sin egen kull.. men jag tycker de är perfekta :)

#51 Då är jag inte ensam om den tunga bördan då;) Klart man får;) *Dagdrömmer om en Avanti junior..suck* Jag får hoppas att Sagas kull kan hämna mitt beroende ett tag iaf, borde ju funka att snusa/sniffa valplukt?;)
#52 haha jo det tror jag definitivt! särskilt nu när du kommer få 11 underbara sötnosar att sniffa på :P
Oj vad dom væxer!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#53 om du bara visste ;)

Dumma, dumma sarae. Jag tycker inte du är snäller nu.
Det är inte snällt att visa sådana sötnosar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

morrar, nu var du bara ännu dummare.
Och jag vet sååå väl att du vet vad du gör. *morr och fräs*
Audiatur et altera pars
lalala jag fattar verkligen ingenting … bara lite illerbilder ;)

#57 Men ååhh! vilken söt mörk nos*snyft*
#61 de kommer bli mörkare.. jag lovar ;)

#62 gnyr, va du tvungen att påminna mig *sliter mig i håret*

Äsch! Neeeeej! Vad gör jag nu här inne???
Jag skulle ju inte ens titta åt Adriatrådar! Har man ingen styr på sjukdomen alls??? Himmel, nu är det dax att söka hjälp.
HJÄLP!!!! Jag är förlorad i mörknosvalpträsket!!! HJÄLP!!!
Måste ut härifrån bums!!!
#64 Kanske borde AMNB (Annonyma MörkNos Beroende) kunna hjälpa dig? Deras 12-stegsprogram är revolutionerande och du kan få stöd från många andra som är och har varit i din svåra situation. Kram på dig!
;)
Paulina
#64 hahaha jag tycker att du ska följa aviendhas råd… vi är mååånga medlemmar i AMNB.. behöver jag säga att jag är ordförande? :P
#64 , allvarliga symtom hehe

Snart får vi rösta. Ska vi förbjuda sarae att lägga ut fler valpbilder? Jag röstar ja. :-) Åtminstone inga där man ser nosarna.
Audiatur et altera pars
men nu e du bara elak :P jag måste ju få skryta med mina småttingar.. när de för en gångskull är från en planerad kull :)

Meehhh, jag är inte elak. Jag försöker ju bara skydda mitt ha begär som du för tillfället håller på att fylla till bredden.
Så det är en försvarsmekanism bara. ;-)
Det är ju du som är elak, det fungerar ju inte ens med att sitta och säga att de inte är fina, att de inte är underbara och så vidare.
Audiatur et altera pars
Oh hjalp vad fina dom ar! Gulliga :)
(Ursakta stavningen, e utomlands)
#70 kan göra mitt bästa och ta så fula bilder jag bara kan.. om sisådär 4 veckor kanske? :P
#71 tack :)

#72: Öhh, jag har sett dina bilder. Och jag vet nog. Finns inte en chans att det blir fula bilder. Hur sjutton ska du lyckas ta fula bilder på några som är så underbara? Det är faktiskt omöjligt.
hmm, funderar på en lösning. Möjligtvis får jag ge mig själv besöksförbud tills du sålt dina valpar. Kan du pma mig när alla är köpta så jag inte blir frestad :-)
Audiatur et altera pars
#73 hehehe ska bli :P
men jag kan ju få lite skit på linsen :P

#74: fnys, känner jag dig rätt så blir skiten på linsen placerad så att valparna ser ut att ha ännu mörkare nosar eller får en helt fantastisk skugga någonstans eller något annat liknande. :-)
Audiatur et altera pars