(SÅLDA)Underbara viltfärgade valpar
Säljes!
En hane & en hona leveransklara nu, 11veckor gamla (födda 9/9 -06)
de är veterinärbeiktade, vaccinerade,chippade och skall registreras i Svenska illervänner och få en stamtavla därifrån.
Vid intresse
ring eller skriv till mig privat så diskuterar vi ev. köp och allt vad det innebär, ev. krav o.s.v.
fam. Lindahl
----------
Självklart är det vikigt för oss att valparna kommer till ett bra hem!
Nu har vi hittat ett bra hem till valparna!!!

ville bara säga… mums vilken söt och god iller. =)

Vilken sötnos du har där. Valpabstinensvarningen är hög.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åh, sugen man blir!

Hej LeeLoo.
Har svarat dig och återkommer imorgon. Om inte via mail och om ja via telefon.
Elin
Det var en söt illervalp

Hej allihopa! Vad trevligt att ni tycker om honom. 
Nu ska jag gå och sticka ner nosen i deras mjuka fluffiga valppäls och gosa järnet!!!
#4 vad roligt! jo, vi hörs imorgon Elin!!! Ha det bra tills dess!

Hej! Det är jag som är Elin och Robins kompis som ska ta över en av dina valpar. Har du möjligtvis några fler bilder så man kan få se hur den lilla tjejen ser ut? Vore skoj att se! 
/Josefin

Åh vad härligt! Känns lite pirrigt. Blir första illern för oss men förhoppningsvis kommer allting gå fint med lite coaching från Robin som har vanan inne! Hon ser ut att vara hur söt som helst! Är hon kelig av sig eller hur är hon? Nyfiken i en strut!

åter aktuellt..

putt

du kanske skulle kunna vänta med ett eventuellt på Tekla eftersom du inte fått kontakt med mig innan…

Åååååh, plutt-kille. Fan va söt han va! Vill se fleeer bilder på den sötnosen juh! mmm va sugen man blir 

#13 som jag skrev eventuellt…
har ju en till hona oxå..men väntar på svar..
har pm:at dig bnoffa!

#14 kommer men nu ska jag kurera mig är såå usch förkyld!

Dom är juh bara för söta.
Mumms mumms :)
Jättesöta valpar må jag säga…

Visst är dom charmiga!? 

putteliputt

SÖÖTNOSAR!! vill ha vill ha vill ha vill HA!!

putt

Ohh, de är ju gudomligt söta. Kan inte förstå att du inte får dem sålda. Är marknaden så mättad på valpisar nu? Har svårt att tro det. Vart är alla köpare?
Audiatur et altera pars
#27: Det är inte bristen på erfarna spekulanter som är problemet här.
Hoppas du hittar ett bra hem åt dem snart LeeLoo! Jag avskyr att se valpbilder *ska inte ha fler…ska inte ha fler….*
ja upprepa det som ett mantra så kanske du till slut tror dig själv.. :P

#28 tror inte att du behöver skriva något om det du syftar på till ÅsaF, Falo! Hon vet ju allt! Det borde du ju veta!?

Nej, nu ska vi inte vara sådana. Klart det dyker upp bra valpköpare snart LeeLoo. Jag tycker det är bra att du inte säljer till första bästa heller.
Och bara för att göra den saken klar, jag har pratat med LeeLoo så jag vet ALLT. Kanske mer än vad ni vet. Därför jag inte sätter detta på varken LeeLoo eller valparna. Nu vill jag bara att dessa valpisar får ett bra hem, så det så.
Audiatur et altera pars
#30: visste jag inte men jag misstänkte. Jag skrev ju faktiskt inget om saken.
#31: Ja, tillbaka till vad tråden handlade om.

putt

ingen som är intresserad?
vad ligger priset på?
de är grymmt söta.
golf.ifokus.se

pm:ar

Så söta illervalpar!:D Haha, man vill ju skaffa sig en liten direkt!=) Väldigt fina måste jag säga!
Kommer du få fler valpar?:P Hade jag inte bott hemma så hade jag helt klart varit intresserad redan nu, men mamma tycker att det räcker med djur =( Men nästa år ska det bli en liten iller :D
Nu får jag nöja mig med hunden, råttorna och GP:n som jag får hem snart :D
Jag hr lust att sno bäbisarna!:P Hoppas att det kommer några till nästa år också, för att man vill ju helst köpa från en seriös person!
Lycka till med sötnosarna iaf!=)

hej! vet ej om jag kommer att ta en till kull framöver ännu. Men en sak är ju säkert och det är att de är underbara. Sitter just nu med en liten illertös på tork i min famn..Hon tog en simtur i badkaret när min sambo badade. Ja om jag inte blir av med dem så får du väl sno dem
*skämt o sido*
Tack för lyckönskningar! Lycka till själv, håller tummarna att det blir en iller för dig nästa år!