Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 693 ggr
lemonize
0

Säljes två illrar

Jag har två illrar som jag känner att jag har inte tid med eller plats som dem behöver! Så därför jag säljer dem.

Fakta:

Det är en vit hona och en viltfärgad hane, som är steriliserade och kastrerade. Dem blir 4 år i år och mycket energi det har dem. Dem är rumsrena. Dem har även pass och saker.

Mat, selar, mat- och vattenskål, transportbur och toalåda får ni med på köpet.

Priset då, nu är det såhär att jag vill att dem ska få ett bra hem, men jag säger 1500 kr för båda två!

MVH Bea

mandariiin
0

ändra rubriken så man vet vad denna tråd gäller. även vart illrarna finna är bra att veta. funkar dom med andra illrar/djur?

hoppas att dom får ett nytt hem snart :)

LinaN
0

Rubrik ändrad.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

lemonize
0

Illrarna finns i Nybro, ligger ca 3 mil väst om Kalmar. Ja dem funkar med andra illrar, illrarna har varit hos en polare nu eftersom jag har varit borta och hon har en katt, och det har inte varit några problem.

Honan är pastell tomte förresten!

MVH Bea

JossanH
0

Om du har skrivit på kontrakt før illrarna gløm inte att meddela uppfødaren om denne begær att få veta om illrarna omplaceras.

Hoppas dom får ett nytt, bra hem :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sanna82
0

Hur är de i temperamentet? Är de helt bitfria? Hur brukar de reagera på främlingar? Är de försäkrade? Ursäkta alla frågor men jag är en nyfiken person Glad

Be a rainbow in someones cloud

lemonize
0

Dem är hur snälla som helst visst dem är ju busiga men vilka illrar är inte det =) Dem är helt bitfria har inte bitit någon som har tagit dem. Nej jag har inte försäkrat dem, men det kan man göra lite snabbt!

Ingen fara, bara att fråga på, bara man inte blir uppkäftig för det orkar jag inte med då jag har har det kämpgt!

MVH Bea

sanna82
0

# 6 tack för ditt svar, hade gärna gett dem ett hem, har dock väldigt fullt här hemma, tre illrar, en katt och snart en GP råtta. De flesta i min omgivning tycker att jag är galen, men jag trivs med mitt lilla zoo :)

Skulle aldrig falla mig in att vara uppkäftig, tycker man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och jag vill bli behandlad bra.

Håller tummarna för att de ska få ett fantastiskt nytt hem.

Hoppas allt ordnar sig för dig med så du slipper ha det kämpigt.

Kram på dig!

Be a rainbow in someones cloud

lemonize
0

Du är inte galen, det är kul med djur bara man har tid och plats men det har jag tyvärr inte nu!

nej jag skrev bara det så att det inte skulle bli missförstånd!

Tack så mycket!

Kram

rivstart
0

Pratade precis med lemonize… dessa två småttingar flyttar härmed hem till mig :)

// Emma

Medarbetare på Chinese Crested iFokus

Keep talking shit about me.. you're making me famous!

UlrikaD
0

Grattis! Då måste du visa bilder!Skrattande

rivstart
0

Jajamensan! Kommer spamma sajten när de anländer OskyldigFlört

Ska trotsa min kommunalfärdsskräck (!) och åka från Borås till Nybro utanför Kalmar på onsdag. Blandade känslor, är verkligen inte förtjust i att åka kommunalt, varken tåg eller buss. Men vad gör man inte för illertussarna!! Cool

// Emma

UlrikaD
0

Man gör allt såklart!Skrattande Kommer du med dem till träffen i Viskafors med?

rivstart
0

Japps det gör jag! Det är iaf planerat så  och jag ska göra allt för att det ska bli så ! Flört 

Är så glad, kan knappt vänta tills på onsdag Skrattande

// Emma