Illerträff i Stockholm 16Maj
16 MAJ ILLERTRÄFF I TANTOLUNDEN/STOCKHOLM
Vi träffas den 16 Maj kl 13.00 vid "lusthuset" i närheten Zinkensdamms Idrottsplats, "pratar iller" och låter illrarna leka och utforska. Föreningen bjuder självklart på fika. Det kommer att finnas en hage för illrarna så att den som vill kan låta sin älskling leka i gräset utan sele o koppel.
ALLA ÄR VÄLKOMNA! BÅDE MED ELLER UTAN ILLER
OBS! Du som har iller med dig, du kollar väl så din iller inte har öronskabb innan du tar med honom/henne till träffen!
Behöver du vägbeskrivning så ta kontakt per mail info@illervanner.se alt ring 08-590 946 93. Den 16 Maj går det också att ringa 0704-33 42 76 om du har svårt att hitta.

synd att det är just den helgen, då jag jobbar natt hela helgen, och måste ju hinna sova lite mellan passen oxå…
får hålla tummarna för att jag kan komma på nästa (?) träff 
så synd att jag är borta den helgen, hade ju varit super kul!

Ska försöka ta mig dit!
oh nej. Det är ju min helg som jag jobbar på ju :-/. Kan ni inte ta det nu på lördag ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
*putt*
Jag kan nu på lördag.

blir nog iller träffen i Uppsala den 13/6 för min del….
*putt*

Putt
//Joe, Spårvagnsförare

ska man anmäla sig någonstans eller är det bara att dyka upp?
det är nog bara att dyka upp, eller?
Det är bara att dyka upp om man vill komma! =)

Vad kul :) då kommer jag mest troligt. Utan iller dock, tänkte tjuvgosa lite med era små söta.
Putt
Glöm inte träffen i helgen!! :-)
*putt*

Har känt mig fruktansvärt vissen under eftermiddagen å börjar tjockna på sig nu. Några bacillusker som anfallit mig….får se om det har bttrat sig till imorn! Hoppas!
nu åker vi =)