Illerträff på Gotland
Ny illerträff är nu anordnad den 26 November klockan 13.00 i Almedalen av svenska illervänner. Alla är hjärtligt välkommna med eller utan iller oavsett förenings bindelser. Det bjuds på lite fika så som te och kaffe samt lite fikabröd. så att vi kan hålla värmen medan illrarna leker av sig.
Hoppas ni kan komma!
Vid frågor ring: 073-6764436 Malin
Kul malin :) hoppas ni blir många. vi får väl komma över nästa år på en lite varmare träfff hehe. =))
haha absolut, planerar eneller flera sommarträffer för alla turister ;-) ser fram emot er Gotlands vistelse :-)

Vad skojigt. Tycker det är så roligt att ni har blivit några stycken där på ön nu.
Säger som emoflickan, nästa år bara måste man ta sig över till er :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

almedalen här kommer vi =)

Hej Malin!
Jag kommer i alla fall! Ska bli jätte skoj! 

#4 kan du komma då smex?

Ska försöka ta mig dit :) Det beror på hur det ser ut med jobb…
Hade egentligen tänkt försöka ta mig in på lördagen, då det är den sista lördagen i månaden.
Kramisar!
Carola

#7 hoppas att du och din sötnos (din stora illerkille tänker jag på, vågar ej stava hans namn, kotetshu?) dyker upp Carola!! Och att jag är hemma på ön och kan komma, så att det ej krockar med ev. valpleverans…

#6 Självklart att jag kommer. Måste hem i alla fall fö ratt jag visade mig inte under höstlovet och morsan blir tokig om jag inte kommer hem snart.

#9 åh! super..
hoppas jag kan nu då, ser verkligen fram emot den här träffen
Ledsen att göra er besvikna ni som tänkt komma, tyvärr blir denna träff inställd då jag fått förhinnder och ej kan befinna mej på plats vid tillfälle…hopas ni förstår, men en ny träff på Gotland är redan i tankarna och datum planeras, har ni tips på datum i början på året 2007 maila mig på illerthekiller@hotmail.com alt pm här.
Malin

nej, vad trist..men det är väl en träff på lördag i östergravar kl:13? men tyvärr så jobbar jag till minst 14…så frågan är ju om det kommer några samt om jag hinner

Ni som är på Ön och vill träffas, kan väl träffas ändå?

#13 jo men enligt några andra så är det en träff på lördagen…så hm..har ingen aning om någon kommer då….
men jag önskar att nån vill träffa mig/oss på söndag eftersom jag jobbar på lördag! Någon som är intresserad? Eller ev. senare på lördag!?