Min mörka snygging...

hon e lik sin bror Fenix. han e stor o söt. Syster Freja e liten söt o fluffig

oh wow! Vilken fin dam! 
Åsa: Hon är en stilig tjej! :-) /Ammi

#3: Skojigt att höra att hon är lik brorsan. Nu väger hon runt 1200 så jätteliten är hon ju inte. och hon har inte satt vinterhull och vinterpäls än. ;-)
#4: Vi tackar Ambra och jag. Hon är min mörka stolthet här hemma. ;-)
#5: Ja visst är hon. Älskar mörka viltfärgade.
Måste ju få skryta lite, hon tog ju första pris på IT ju;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
oj vilken tjockis. vad matar du henne med?
åhhh va vacker hon är!!

#7: Jag brukar ge henne en schäfer då och då. hihi
Nejdå, hon äter torrfoder som de flesta illrar gör och så lövbit förrstås. ;-)
#8: Tackar. vi blir så stolta här hemma.
Audiatur et altera pars

hon är underbar! ge henne några pussar från mig och säg hur mycket jag älskar och saknar henne!!! Å tack åsa ännu en gång, för att du tar så bra hand om Ambra!! du är bäst!! 
*längtar efter fler bilder*

Ambra! Den fina lilla vackra Amra!
(L)

Åhhh! jag är GALEN i Mörka viltfärgade:D Super vakcer var hon!:D ….Vem hjälper mig att kidnappa henne?;)

Ska hälsa henne från dig ronja, med både puss och gos :-)
emoflickan, Frodo var riktigt mörk och snygg han med.
Audiatur et altera pars

#13: nehe, här ska inte kidnappas inte. ;-)
Cilla, Kiara är mormor till Ambra och mamma till Lus så klart de är lika varandra. hihi
Men du har rätt, Ambra och Kiara är lika varandra. Lite kusligt ibland faktiskt. Fast Ambra har fått sin egen plats i vårat hjärta. Kiaras plats kan ingen ta. Saknar henne än.
Audiatur et altera pars

#12 och min mörka sko som är med på bilden!! =)
ambra är jättefin!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Oh, vad hon var vacker Åsa!

#18: Ja jag förstår att det är lite sorgligt. Men du vet ju vart hon finns i alla fall :-)
319, #20: Tackar säger vi igen ;-)
Audiatur et altera pars

# 12 omg, vad fin… den såg välskött ut.

#23 var det där till mig? jag fattar nada :P
#24 Jag menar att det nog är en självklarthet att Åsa sköter sina pälsar bra bara, inget illa menat mot dej eller så =)
Thyne, men hon kommenterade ju min Frodo ;)) Tack Roxanne!
Haha, jag läste fel. Jag ursäktar mej så mycket. Och jag tror inte att du skulle sitta här så ofta som du gör och sköta din iller mindre än det bästa. Så som alla här inne gör, det är jag säker på =)
haha påstår du att jag är här ofta va?! *flin* ursäkten godtas, jag läser fel jämt ;)

haha, ni är för gulliga ni. Tack Thyne för att du försvarade skötseln av en iller som kunde ha varit min. hihi Gulliga du.:-)
Audiatur et altera pars

haha men lilla gubben. Inte lätt att hamna i den sittsen. Men ursött kort på grabben.
Audiatur et altera pars
#31 Jag är fotografen ;)

*putt* 

Hmm, undarar varför? Kan det bero på att du tycker det är dax att jag fotar henne igen? ;-)
Audiatur et altera pars

hihi.. börjar bli dags nu åsa! min abstinens börjar bli för svår! 

haha, fast hon är inte direkt något bra fotoobjekt. Antingen gör hon som de flesta illrar och sover medvetslöst hårt eller så har hon alla fyra tassarna i luften, full i bus :-)
Men ska försöka få henne att fastna på något kort ,-)
Audiatur et altera pars

Hej gammelmatte.
Min nya matte sa att jag kunde hälsa till dig genom den gråa saken hon har i ansiktet. Så hej på dig, hälsa syrran att jag mår bra. Bet just lillhusse, så jag ligger liiite på minus säger nya matte, Men du vet hur det kan vara, ibland måste man påminna dem vem som är drottningen liksom. ;-)
Kram från Ambra
Audiatur et altera pars

hihi.. ja nog är hon en drottning! (vilket hon vet om) 
#36 ..hmm, ja undrar varför jag inte har lika mycket bilder på henne som på troja!? troja älskar att visa upp sig inför kameran, medan ambra aldrig hade tid! hihi.. liksom fullt ös..
Massor med kramar tillbaka från mig och syrran..

#38: Jodå, hon är klart medveten om att hon är drottningen, vi andra är bara hennes lydiga undersåtar. ;-)
Audiatur et altera pars
ja…hon är verkligen vacker ambra….förstår att hon anser att hon är drottningen

jaja, hon är vacker, nackdelen är ju att hon vet om det. Liiite överlägsen så där liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
hehehe…det vet jag fler som är….lilla buffy princessan exempelvis…hrm…

#42: Vi kanske ska bussa iop dessa två som tror de är guds svar på människans böner ;-)
Audiatur et altera pars
exakt! det hade varit nått! så kan de få sitta där på sina höga hästar och klura ut vem som e förmer än den andre!

#44: *Asg* Frågan är om de verkligen sitter på sina höga hästar eller beslutar sig för att det blir för trångt på toppen med två. Kan sluta illa det ;-)
Audiatur et altera pars
ja jo..men det e väl bara väntat…men å andra sidan blir det kanske inget våldsamt bråk….damerna måste ju tänka på att både frisyr å krona sitter på plats

*Asg* Kanske det, de blir nog lite oroliga om något av pälsen hamnar snett ;-)
Audiatur et altera pars