Kan om inte annat rekommendera HannaM som är jätteduktig på att göra selar.
Själv har jag 2 st här hemma. Varav en är specialbeställd.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Kan också rekomendera HannaM och FerretLoves selar, har 3 stycken här hemma.
Carpe Diem
Japp, FerretLoves kreationer är underbara! Man stöter på dem på olika utställningar och ev. träffar.
Paulina
Okej tack för tipsen!
har ni någon bild på selerna som ni kan visa?
Lite av det som var med på Iler Thriller 2009. Avi fick en rosa med vita vingar och nitar, Phoenix en svart 8-sele med döskallar.
Paulina
har även en ferretcouture sele till salu, ljusrosar med vita prickar
har även en ferretcouture sele till salu, ljusrosar med vita prickar

#9 Det gröna skulle min Silke haft 
#11 En sån som MissTake hade som bebis sele (fast inte röd då som på bilden)
Sarae: Vilka söta selar! Julius skulle behöva en finer en nu när han ska leka skogens kung - vad kostar juvelerna?
#11 nix misstakes sele har hanna gjort… den rosa är från ferret couture :)
#14 det är HannaM som står för seltillverkningen ;) Men priset ligger ungefär mellan 120 och 180 kr selen ,beroende på modell och utförande.
#15: aha, men puffarna gör du? och ni säljer ihop? Är det Hanna man ska prata med då kanske, ang. sele…? :)
#16 yes det stämmer ;) Ja det är nog bäst, så får du korrekta svar *fniss*
Fan så snitsigt, trodde selen var fabriksgjord, med andra ord det är riktigt bra jobb bakom selarna :D
Hur mycket kostar dina puffar sara? MissTake och Ziras puff börjar bli väldans sliten när alla ska ligga i den samtidigt och trängas..

Finns det någon hemsida där man kan kolla på selar och göra beställningar eller pratar man direkt med Hanna om man är intressead av något?

http://www.starshineferrets.se/
På Saras hemsida under Ferret Love finns ju en del bilder.
Går nog antagligen både att maila eller pm:a om man är intresserad.

Tack Ulrika =)

Inga problem. Har en sele "innestående" som jag gärna vill ha. Men jag kan ju inte bestämma mig vilken färg eller ens vilken iller som ska få den ju.
#22 Jag 'är inte avis på de kval du måste ha där! Ruskigt svårt.
Paulina