Ny på ifokus
Ville bara säga hej till alla. Jag är ny på forumet men har haft illrar i 7 år.
Suget på fler småknottar är stort & jag(vi) kommer säkerligen skaffa fler snart.
(Suget blir ju inte mindre när man bombarderas med bilder på små söta pälsbollar hehe)
Välkommen till iller.ifokus. =) Hoppas du ska kunna byta erfarenheter här inne. =)
Själv har jag haft iller i 4 år men det finns ändå mycket kvar att lära. Med iller så blir man aldrig full lärd. hehe Har hela 6 st. När målet var 1 när jag skaffade min första.
Jag är även Medarbetare här på iller.ifokus.
Mvh Madde
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#1 Hej Madde,
Ja det verkar finnas gott om erfarenhet här inne så det är ju bra. Går säkert att finna svar på allt man undrar över. =)

Välkommen hit säger även jag. Alltid roligt med fler här inne. Tveka inte att fråga om du undrar över något.
Mvh Åsa Faxlin sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Tack Åsa, det ska jag göra =)

Välkommer hit! :) Jag är rätt ny illerägare till en tjej. Har haft henne sen 20 november. Hon är hur mysig som helst och det blir många skratt med henne och två katter, visst vissa mornar önskar jag att jag ej hade henne då hon kommit på en ny rolig grej och det är att hoppa upp i soffan (ligger mest där eftersom jag har svårt att sova för tillfället och har lättare att somna om jag ligger och lyssnar på en film) och biter mej i vaderna så att jag vaknar och när jag väl vaknat skyndar hon sej ner på golvet igen och gömmer sej så jag inte får tag i henne. ;D Men men, det är bara att inse att hon är sån och att jag kanske får leva med det. ;)

#5 Tack Zandra
Haha, vilken liten busing
charmen med illrar antar jag hehe

#6 Ja det är väl det. ;) Det känns som att hon vet om att jag inte hinner säga till henne när hon biter mej i vaderna för hon går enbart på vaderna och ingen annan stans när jag sover, men biter hon mej någon annan stans hinner jag ju vakna innan hon hinner undan. Så hon vill verkligen bara upp och väcka mej och sen är allt bra, tycker hon. Eller den här: Leker till max med lillkatten mellan 2-4 på morgonen och när hon märker att jag vaknar och inte kan somna om så lägger hon sej för att sova medans jag ligger ensam vaken. ;)

#7 Haha vad typiskt. Du får sova med proppar i öronen.

#8 Hahaha Jag har faktiskt inte tänkt så långt. ;) Men det kanske skulle vara något med tanke på att jag har en förmåga att somna alldelles för sent på nätterna och då vakna av hennes lekande på morgonen så blir det inte alltid så många timmars sömn. Få kanske kolla efter något när jag får pengar. :)

Ja testa det när du har råd. Jag använder proppar & det funkar alldeles utmärkt. Kan göra ont i början men det vänjer man sig vid.
Jätte välkommen hit till oss, glädjande att vi blir fler.

#11 Tack, tack! =)

Varm välkommen hit!
Hoppas du ska trivas här med oss =)

#13 Tack Elinn, det hoppas jag med men det tror jag säkert. =)