Angående poppande
Jag kan inte låta bli att skratta åt Melker, ibland är han verkligen en sådan Toker.
Nyss tog han ett skutt upp på soffbordet där min bärbara dator var påslagen. Iaf så hamnade han rätt på tagentbordet och när han "tryckte ner" knapparna och stod kvar så lät det som om datorn poppade.
Han såg helt frågande ut och verkade undra varför datorn argpoppade åt honom. Han nosade länge och väl på högtalarna innan jag tog ner honom. 
Sedan så måste jag bara säga att Amy och Norpan låter som ett par höns när de leker ihop. De poppar inte utan kluckar. Jag låg och vilade på soffan när tjejerna satte igång (naturligtvis) buset och det lät så härligt. 
Sara
Hihi vad härligt sött! Mina har också mycket poppande för sig & det där med låter som "höns" känner vi igen här hemma hihi ;)
Dom är för härliga! :D
Här är Avi datahacker no.1! Hon har hittat filer jag inte visste jag hade, gjort underliga sökningar och ändrat storleksinställningar i firefox. SUCK!
Ang poppande så hörde jag något roligt nu när jag var vakt. Buffy poppade som.. ja. En liten nöff-nöff =)
Phoenix verkar försöka det där med ekolokalisering. Två-tre popp sen lyssnar han efter respons och fortsätter.. Tror inte han har så stor framgång men han vägrar inse. Tror han är inne på fladdermöss just nu ;)
Paulina
Ricky isynnerhet när vi är ute snackar med mig (tror jag)
Han springer lite i förväg och sen stannar han och när jag kommer ifatt kommer det ett par popp,
börjar jag då springa så blir det ju roligt då poppar han som en galning och jagar mig.
Samma om stigen delar sig i två så stannar han och tittar på mig säger jag då popp så poppar han tillbaka och svänger dit jag börjar gå.
och när han kryper under sin stubbe precis utanför tomten så sätter jag mig på en annan stubbe och väntar , när han har grävt klart kommer han bort till mig och poppar och sen går han igenom sitt hål i staketet och i på tomten, precis som han försöker säga att nu `är jag klar nu går vi`
#2 hahaha YES då är vi TRE som håller med om att buffy låter som ett litet oink :P
HAHAHAHA men phoenix då.. du e int som du ska….
vad gäller poppand ei övrigt så är mina trummhinnor sönder poppande utav amors poppand 23/24 … och han poppar HÖGT…
Bogey poppar numera varje morgon då det är dags att väcka lillmatte. Då klättrar han upp i hennes säng glatt poppande och medan han poppar kontinuerligt kliver han sen runt på henne, nosar henne i öronen, slickar henne i ansiktet osv. Kan man bli väckt på ett bättre sätt 
Jag är så j*drans less på poppande!!!!!!!!!!!
Förr tyckte jag det var sött, nu är det endast irriterande. Varje dag poppas det, argt som attans…
suck.. ngn som vill ha ett gäng illrar? 

#6 hahaha.
jag hatar när det poppar innifrån sop-skåpet eller skafferiet….. annars är det ganska mysigt.
men Dealen låter mer som en hes gris. Lyssa poppar alltid när hon ska sätta andra illrar på plats, så hon måste verkligen njuta utav att vara dominant. Nova poppar som en tok ganska ofta, och hon svävar mer än vad hon går då, med tanke på att hon studsar som en boll. Aura sover mest, och har väl inte riktigt hunnit ha så mycket lyckliga stunder här än. så jag väntar ivrigt påatt få höra henne poppa.
däremot så hade jag akut placerade marsvinet Pär-Olov här i ca en vecka, och han "poppade" istället för Aura när han blev badad/matad/klappad m.m. haha

Jag bara älskar poppande. det gör mig glad ända in i själen kan jag säga. Sedan kan jag inet hålla mig för skratt när de poppar arg för att de inte får som de vill heller. de är lite som bortskämda barn som ska ha sissta ordet liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 Gud vad mysigt sätt att vakna på!
Jag älskar poppande, men än så länge är det sällan Birdie gör det. Men jag lever på hoppet att hon ska börja då jag tycker det låter så mysigt när de poppar. 
tycker deras poppande är så härligt, tycker de låter så himla gulligt =)