lekt med iller bilder...
Sitter å leker lite med lite bilder på mina pälsklingar så jag tänkte terra er lite…

Jättefina bilder Sara! Jag gillar svartvitt..

Jäklar vad fina bilder. Men du har väll en sådan där lyx kamera eller?? Tro om jag ska be en fotograf att fota smeagol så man har några perfekta bilder på illern.
Förrästen finns det någon tråd om hur man fotar illrar på bästa sätt??
Läste en artickel i tidningen om hur man fotograferar katter. Men illrar springer ju hela tiden. Hade ju varit kul och fått ett bra kort när han är vaken!!
Ser ju bra ut sara. =))) jättekul att du vågar dig på det där. Inte alls det lättaste kan jag säga.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#6 nej då ingen lyx kamera! en sketen sony kompakt kamera! men lyx kameran kommer ;)på maddes begäran lägger jag ut "före" bilderna
vad kul att du visar förebilderna.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#8 är inte så bra på kameror. Min pojkvän har en Olympus C-350 zoom. De blir så jävla kassa närbilder med den så vet inte hur man ska ta sig till för att få fina. Det blir lixom bländat. den har ju några år på sig så det blir nog en ny, inom snar framtid hoppas jag!!=)

Alltid roligt att se före och efter bilder tycker jag. Så jag tackar också för att du satte ut före bilderna också. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars