Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 970 ggr
Malena
0

tur i oturen

Igår va jag med om något riktigt otäckt, både jag och min kille (i varsin bil) va på väg till jobbet jag får sladd och åker rakt ned i ett djupt dike och voltar med bilen, blev hängandes i säkerhetsbältet ca en kvart innan brandkåren kom och kunde klippa ut mig, pojkvännen som åkte bakom mig såg alltihopa och fick världens panik, jag svimmade tydligen av tidvis kommer inte alls ihåg så mycket förrens jag ligger i ambulansen med syrgas jag hade inte en skråma på kroppen bara lite yr och ont i huvudet snacka om änglavakt, blev liggandes på sjukhuset i örebro över dan men fick sen komma hem det va så skönt att få krama om dom små där hemma, bilen blev mer skadad en va jag blev, så den kommer jag nog aldrig få se igen tråkigt fick inte ens ha bilen ett år, men skönt att jag klarade mig så bra som jag gjorde iaf…

lite mer info och en bild på min bil (när dom rest upp den igen från att ligga uppochned) 

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1072088

sarae
0

Oojoj va hemskt!! Stackars dig! Ja, du måste verkligen haft änglavakt!! Bilen såg ju helförstörd ut!

Shelby
0

Stackare! Det var tur att det inte hände nåt allvarligt!

Faxlin
0

Snacka om tur i oturen. Skönt att du mår bra i alla fall. Bilen har ju liksom inga känslor.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Borgarn
0

Skönt att du klarade dig och mår bra Malena!

Madde
0

Oj då. Vad skönt att du mår bra. Det är det viktiga. Om du vill prata så vet du var jag finns. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Malena
0

Tack!! ja är så glad att jag klarade mig så bra!! verkligen änglavakt!! men det va riktigt otäckt, värst va det för pojkvännen som såg allt, han blev jätte chockad, jag va ju inte kontaktbar och helt lelös vissa stunder  måste vart jätte hemskt att se på och inte kunna göra nått utan bara vänta på brandkår och ambulans….

klarsferrets
0

urs vad hämskt men vad skönt att du klarade dig i alla fall.

Madde
0

Det som var bra var att du hade bilbälte på dig. Annars hade det kunnat gå illa.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Malena
0

Chocken börjar släppa men har svårt att ta in vad som hänt och att min lille polo inte finns mer!! ja bilbältet räddade mig annars vet jag inte hur det kunnat gått..